AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Så var det det evinnelige spørsmålet. Hvilken mobil skal jeg velge...? Ønsker: pris under 6000kr (helst), 64GB eller mer, ikke så nøye med kamera, men vil gjerne ha god lyd. Må være kompatibel med Fitbit, gjerne ha trådløs lading og hurtiglading, øreplugger må følge med. Har hatt iPhone 4s og 5s, veldig fornøyd med 4ern. Har nå en Motorola moto G4+, som jeg er fornøyd med med tanke på pris, men den mangler noen "selvsagte" funksjoner som kan irritere litt. Forslag? Har sett på Samsung S8 og Huawei mate 20 pro, men kan gjerne gå for eldre modeller med dårligere kamera, da jeg ikke tar noe særlig bilder. Har vært veldig fornøyd med iPhone, men syns de er altfor dyre... Usikker på Motorola moto G6+... Forslag? Anonymkode: 05af2...25f
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 En annen ting, den bør ikke være så svær at den ikke får plass i lomma. Gjerne god batterilader. Anonymkode: 05af2...25f
Salka Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 iPhone SE? Den er på str med 5s og er billigere enn de andre iphonene. 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Er den like smal som iPhone 5s? Anonymkode: 05af2...25f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå