Gå til innhold

Veldig dårlig etter operasjon


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei,

min kone ble operert på ØNH på tirsdag. Nå i dag er hun fortsatt helt utslått, ingen krefter i kroppen og feber målt 38.5 under armen. Sårområdet har hovnet til dobbel størrelse siden i går. Har prøvd å kontakte ØNH sin kvelds/natt/helg telefon uten å få kontakt.

Bør jeg ringe legevakten med en gang, eller er dette normalt så kort tid etter en operasjon?

Anonymkode: 391db...c55

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bedre å være på en sikre side, ring legevakten! 

Anonymkode: 09348...e3a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart: ring legevakten. Kan være infeksjon i operasjonssåret.

Anonymkode: 2229d...8be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei,

min kone ble operert på ØNH på tirsdag. Nå i dag er hun fortsatt helt utslått, ingen krefter i kroppen og feber målt 38.5 under armen. Sårområdet har hovnet til dobbel størrelse siden i går. Har prøvd å kontakte ØNH sin kvelds/natt/helg telefon uten å få kontakt.

Bør jeg ringe legevakten med en gang, eller er dette normalt så kort tid etter en operasjon?

Anonymkode: 391db...c55

Ja, ring legevakt, det kan tyde på at hun har fått en infeksjon som må behandles.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ring med en gang! Bedre å være føre var. 

Anonymkode: 4521b...44d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis en infeksjon ikke blir behandlet er det fare for blodforgiftning, og da er det plutselig alvorlig. Ikke for å skremme deg, men ring legevakta, så er jeg sikker på at de ber dere komme med en gang.

Anonymkode: 8c64e...cab

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ring legevakten evt dra med en gang til legevakten. Hvor er det det er hovent, i nærheten av luftveiene?

Anonymkode: e42e7...548

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...