AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Hei. Jeg har backet opp bilder fra en iPhone til iPhoto på Mac. Men ønsker nå å lagre disse bildene på ekstern harddisk. Disse bildene er veldig viktige og jeg trenger å kunne ha tilgang til disse utenom Mac. Vet noen hvordan man kan gjøre det? Har slettet bilden fra iPhone nå. Er den eneste mulighet å laste de opp på iCloud igjen? Takk på forhånd. Anonymkode: bfca3...794
tdm900 Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Du kopierer de enkelt fra iPhoto til en ekstern disk. Tror det går å markere alle du vil ha med, og kopierer de med deg inn på disken.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 8 minutter siden, tdm900 skrev: Du kopierer de enkelt fra iPhoto til en ekstern disk. Tror det går å markere alle du vil ha med, og kopierer de med deg inn på disken. Klarer ikke å kopiere og lime inn Anonymkode: bfca3...794
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Kan ikke lime inn i ekstern disk. Klarer å lime inn i finder Anonymkode: bfca3...794
tdm900 Skrevet 21. juni 2018 #5 Skrevet 21. juni 2018 32 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan ikke lime inn i ekstern disk. Klarer å lime inn i finder Anonymkode: bfca3...794 Joda, det går. Nå måtte virkelig prøve selv om det gikk, og det gjør det. Du "høyreklikker" på de bildene du skal ha med, velg kopier, finn eksterndisken din via Finder, og så legger de der du selv ønsker inne på den.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #6 Skrevet 21. juni 2018 10 minutter siden, tdm900 skrev: Joda, det går. Nå måtte virkelig prøve selv om det gikk, og det gjør det. Du "høyreklikker" på de bildene du skal ha med, velg kopier, finn eksterndisken din via Finder, og så legger de der du selv ønsker inne på den. Nei d går ikke. Det må være noe med harddisken. Jeg kan kopiere og lime inn andre mapper. Men ikke i harddisken. Kommer ikke opp kopiere som alternativ når jeg høyreklikker. Når jeg trykker CMD+V får jeg bare en lyd som betyr at det går. Får prøve med en annen harddisk. Anonymkode: bfca3...794
tdm900 Skrevet 21. juni 2018 #8 Skrevet 21. juni 2018 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei d går ikke. Det må være noe med harddisken. Jeg kan kopiere og lime inn andre mapper. Men ikke i harddisken. Kommer ikke opp kopiere som alternativ når jeg høyreklikker. Når jeg trykker CMD+V får jeg bare en lyd som betyr at det går. Får prøve med en annen harddisk. Anonymkode: bfca3...794 Prøvd høyreklikk og lim inn elementer? Litt rart om disken ny og det ikke fungere. Har du formatert den til Mac?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #9 Skrevet 21. juni 2018 Den er ikke ny. Er nok ikke formatert til Mac. Trodde den var det. Men har spurt den som jeg lånte av. Den er ikke formatert til Mac. Så det er nok problemet. Men takk for hjelpen! 😊🙈 Anonymkode: bfca3...794
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #10 Skrevet 21. juni 2018 Du kan vel bruke Eksporter-funksjonen? Merk bildene du vil eksportere og trykk CMD-Shift-E på tastaturet. Etter at du har valgt oppløsning osv og klikker på Eksporter kommer det opp en ny dialogboks hvor du velger hvor bildene skal eksporteres til. Velg den eksterne harddisken og klikk på Eksporter igjen. Forutsetter selvsagt at disken er formatert riktig. Anonymkode: 46328...b02 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå