Gå til innhold

Ble bedt ut på date men ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg ble nylig bedt ut på date av en helt fremmed fyr som stoppet meg på gata fordi han synes jeg var søt. Det er jo selvfølgelig koselig å høre, men jeg ble litt sjokkert og synes det var litt ekkelt da han plutselig bare begynte å slå følge med meg. Han var heller ikke helt min type eller noen jeg synes var så veldig attraktiv. Han pratet med meg, og jeg vil jo være hyggelig så jeg pratet jo tilbake. Hadde egentlig diverse ærend jeg skulle i byen, men begynte å få nok så jeg sa at jeg skulle hjem. Han spurte da om jeg ville bli med å ta en kaffe en gang, og jeg turte ikke å si nei så han la meg til på Facebook. Jeg har ikke godtatt forespørselen og kommer ikke til å gjøre det heller. Jeg føler meg litt slem, da jeg er redd for å ha virket "interessert" for deretter og avvise han senere. Dette har hendt før, da noen på byen har bedt meg med ut og jeg greier ikke å si nei når jeg snakker med noen ansikt til ansikt så jeg ender alltid opp med å avvise de på melding etterpå. Synes dere dette er dårlig gjort? Hva pleier dere å gjøre hvis dere blir bedt ut på date av noen du ikke synes er så veldig attraktiv/har interesse i? Tørr dere å si "nei" rett ut?

Anonymkode: f3806...4f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du kan jo bare la være og godta han, og la det være med det..

MEN, jeg ble bedt ut på date med en fyr jeg ikke var interessert i LITT en gang for fem år siden.. Sa ja, selv om jeg egentlig ikke ville, og jeg kjente han ikke fra før. Jeg var veldig fram og tilbake på om jeg skulle dra, og avlyste det nesten mange ganger. Endte opp med at jeg dro. Nå er vi sammen, og planlegger barn. Så det KAN jo hende det ikke er så ille som du tror.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du sier selvsagt at du har kjæreste når noen spør, så har er du kvitt det problemet :) 

Anonymkode: 3f134...3a0

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fullt lov å ikke være intressert. Om en hadde prøvd seg på meg sånn på gata og han hadde gått med meg videre. Så hadde jeg sagt takk for turen, men nå må jeg få videre. Hadde ikke sagt hva jeg skulle for det har han strengt tatt ikke noe med.

Om jeg heller ikke var intressert i å treffes, ta en kaffe så hadde jeg svart på en hyggelig måte, men takket nei, jeg er ikke intressert. En er ikke slem forde.

Anonymkode: 9d4c2...94c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har blitt utsatt for klassisk daygame, som vi kaller det i PUA-miljøet.

Virker som han gikk for en ''direkte åpner'' som det heter.

Han så på deg som en av mange. Ta det med. Ikke godta og ikke ha dårlig samvittighet :)

Anonymkode: 3fe0a...2d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Bare si at du er opptatt så er problemet løst. Ingen som tar det ille opp. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette har hendt før, da noen på byen har bedt meg med ut og jeg greier ikke å si nei når jeg snakker med noen ansikt til ansikt så jeg ender alltid opp med å avvise de på melding etterpå. Synes dere dette er dårlig gjort? 

Anonymkode: f3806...4f1

Nei. Slettes ikke. Du ble jo nærmest overfalt og presset til å si ja, så du trenger absolutt ikke å ha dårlig samvittighet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...