Gå til innhold

Låra mine har blitt gode venner:(


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, Inwe skrev:

Det var jo faktisk veldig relevant. Man har ikke tykke lår om de er 45 cm uansett om man er trent eller ikke. Er du trent er de somregel endel større ;)

Nei, det var faktisk ikke "veldig relevant" da jeg ikke skriver noe om 45 cm. ;) Jeg skriver enkelt og greit at man ikke trenger å se ut som en dundre når man er utrent. 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

TS du trenger hjelp med å se deg selv som vakker, ikke tynnere lår. 45 lår sitter jo på korte kvinner  som veier 40-50 kg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Pearl2.0 skrev:

Du siterte meg ja. Jeg er enig i at man kan være utrent uten å se ut som ei dundre. Men TS synes lårene sine er store og har skrevet de er 45 cm, derfor skrev jeg det.

Da forstår jeg ikke hvorfor du siterer meg. 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei, det var faktisk ikke "veldig relevant" da jeg ikke skriver noe om 45 cm. ;) Jeg skriver enkelt og greit at man ikke trenger å se ut som en dundre når man er utrent. 

Anonymkode: da625...ff2

Så da var det du som skrev noe urelevant da, fordi tråden handler om låra til ts på 45 cm. Ja, de kan være slappe, men store er de ikke. At du sporer av å skriver om noe som ikke har med lårene til ts å gjøre er isåfall urelevant om man ikke kan koble de sammen.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Da forstår jeg ikke hvorfor du siterer meg. 

Anonymkode: da625...ff2

La vær og skriv AB så slipper du den evendelige missforståelsen 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts skriver at hun har for lav BMI, synes lårene er for tykke, at hun spiser allerede sunt (hva nå enn det betyr?) og at hun vil kutte ned (på matinntaket). Her ringer alarmklokker!

Anonymkode: b00d5...d3a

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Inwe skrev:

Så da var det du som skrev noe urelevant da, fordi tråden handler om låra til ts på 45 cm. Ja, de kan være slappe, men store er de ikke. At du sporer av å skriver om noe som ikke har med lårene til ts å gjøre er isåfall urelevant om man ikke kan koble de sammen.

Nei, jeg besvarte et innlegg.

Det skrives for øvrig irrelevant. 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, RoH skrev:

La vær og skriv AB så slipper du den evendelige missforståelsen 

Det er ikke jeg som veksler mellom å skrive som bruker og AB. 

Anonymkode: da625...ff2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts skriver at hun har for lav BMI, hun synes lårene er for tykke selv om lårene har en så liten omkrets som 45 cm!, at hun spiser allerede sunt (hva nå enn det betyr?) og at hun vil kutte ned (på matinntaket). Her ringer alarmklokker!

Anonymkode: b00d5...d3a

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 163 cm høy, har bmi på 20,5 og lårene mine er 52 cm. 

Noe jeg målte for denne tråden. 

45 høres sparsommelig ut. 

Anonymkode: a73b5...25f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke jeg som veksler mellom å skrive som bruker og AB. 

Anonymkode: da625...ff2

Nei det skjønner jeg, men koden din og TS sin er temmelig like. Derfor lett og missforstå hvem en har en dialog med og kommenterer. 

2c2 og ff2. 

Skjønner. 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 165 cm, 50 kg, altså ganske så tynn. Mine lår er 48 cm.

Anonymkode: 9f608...93b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Herregud, slapp av litt alle sammen. 

Les innlegget mitt engang til. Jeg synes låra mine ser store ut, og ønsker treningstips. Og at jeg ikke trenger å gå ned i vekt. Vil bare at de skal se bedre ut og mindre ut. 

Takk for at dere bryr dere, men det er ikke noe alvorlig ;)

Ts

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Å invistere mye penger i en elipsemaskin er bortkastet. Spis noenlunde sunt og vær aktiv i det daglige; gå tur, jogge, klippe gress, fyll vannkanner og tren styrke. Velg trappa fremfor heisen. Gå i steden for å ta buss eller bil. Masse du kan gjøre.

Anonymkode: 3d345...34f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Å invistere mye penger i en elipsemaskin er bortkastet. Spis noenlunde sunt og vær aktiv i det daglige; gå tur, jogge, klippe gress, fyll vannkanner og tren styrke. Velg trappa fremfor heisen. Gå i steden for å ta buss eller bil. Masse du kan gjøre.

Anonymkode: 3d345...34f

Takk for tips, men jeg gjør mye fysisk aktivitet. Har et barn på 1.5 år som jeg går mye turer med og leker med. Tenkte fylle noen brusflasker og trene litt med dem 😄

Anonymkode: ba392...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...