Eireng Skrevet 21. juni 2018 #1 Skrevet 21. juni 2018 Flere som har spille-appen? Jeg er helt hekta! Hva synes du om spillet?
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #2 Skrevet 21. juni 2018 Hadde det en stund, men syns det var litt kjedelige møbler man kunne kjøpe for lite penger. Hadde aldri nok penger til kule møbler.. vil ikke bruke ekte penger Anonymkode: 21ddf...408
Eireng Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #3 Skrevet 21. juni 2018 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde det en stund, men syns det var litt kjedelige møbler man kunne kjøpe for lite penger. Hadde aldri nok penger til kule møbler.. vil ikke bruke ekte penger Anonymkode: 21ddf...408 Ja, har kommet dit at jeg har samme problemet.. tar liksom over en uke før man har nok penger igjen.
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Ja, og det ble for kjedelig. I tillegg så følte jeg ofte at de hjemmene jeg lagde som var fine, fikk lite poeng, mens de som jeg bare satt sammen kjapt med billige møbler og ting som kræsjet stilmessig fikl masse poeng. Tror mange stemmer i vilden sky, kun for å få poeng.. Anonymkode: 21ddf...408
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå