Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og lurer på hva det er som egentlig skjer. Møtte en fyr på match.com for en liten stund tilbake og vi har snakket litt sammen. Han tok initiativ ved å foreslå et møte neste uke og jeg takket gledelig ja til dette tilbudet, siden vi bare bor 2 timer fra hverandre. Vi tenkte å ta noen telefonsamtaler før selve møtet slik at vi er litt mer forberedt, og vi ga hverandre vårt telefon-nummer. Dette begynner å bli noen dager siden, og jeg har gjort noen forsøk på å  sende han en melding for å foreslå en samtale. Hver gang har det endt opp med at han svarer enten dagen etter, eller at han sier at noe kom opp. Jeg har ikke vært intens, og jeg har kun sendt 6 meldinger totalt etter at jeg fikk nummeret (da regner jeg også med svar jeg har sendt til han, ikke bare spørsmål). Jeg prøver å være forståelsesfull for jeg vet at han har mye å gjøre. Han jobber som lege og har nok å gjøre ved siden av også, men jeg forstår ikke at det skal kunne være så vanskelig å ta en telefonsamtale - i hvert fall ikke når vi skal møtes onsdag neste uke! Og det mest underlige av alt er at det er han som tok initiativ til å møtes. Hadde jeg vært intens og sånne ting så hadde jeg forstått at han ikke hadde orket, og kanskje heller ¨ghostet¨ meg som det heter i disse tider. Men - han svarer jo og er fortsatt med på å møtes, så hva er egentlig greia her?

 

Hilsen frustrert jente 25

Anonymkode: 58c48...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg sitter her og lurer på hva det er som egentlig skjer. Møtte en fyr på match.com for en liten stund tilbake og vi har snakket litt sammen. Han tok initiativ ved å foreslå et møte neste uke og jeg takket gledelig ja til dette tilbudet, siden vi bare bor 2 timer fra hverandre. Vi tenkte å ta noen telefonsamtaler før selve møtet slik at vi er litt mer forberedt, og vi ga hverandre vårt telefon-nummer. Dette begynner å bli noen dager siden, og jeg har gjort noen forsøk på å  sende han en melding for å foreslå en samtale. Hver gang har det endt opp med at han svarer enten dagen etter, eller at han sier at noe kom opp. Jeg har ikke vært intens, og jeg har kun sendt 6 meldinger totalt etter at jeg fikk nummeret (da regner jeg også med svar jeg har sendt til han, ikke bare spørsmål). Jeg prøver å være forståelsesfull for jeg vet at han har mye å gjøre. Han jobber som lege og har nok å gjøre ved siden av også, men jeg forstår ikke at det skal kunne være så vanskelig å ta en telefonsamtale - i hvert fall ikke når vi skal møtes onsdag neste uke! Og det mest underlige av alt er at det er han som tok initiativ til å møtes. Hadde jeg vært intens og sånne ting så hadde jeg forstått at han ikke hadde orket, og kanskje heller ¨ghostet¨ meg som det heter i disse tider. Men - han svarer jo og er fortsatt med på å møtes, så hva er egentlig greia her?

 

Hilsen frustrert jente 25

Anonymkode: 58c48...98a

Jeg må også tilføye at det å si at han ikke har tid er helt greit, men han har foreslått å ha en samtale flere kvelder - og avlyst.

Anonymkode: 58c48...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare drit i hele greia hvis han ikke svarer da

Anonymkode: 21fd3...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg må også tilføye at det å si at han ikke har tid er helt greit, men han har foreslått å ha en samtale flere kvelder - og avlyst.

Anonymkode: 58c48...98a

Ta et hint da: selvfølgelig ville han hatt tid om han ville ha tid. Fastlegen min responderer i løpet av ett døgn og vi dater virkelig ikke.

Anonymkode: 38971...3c9

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ta et hint da: selvfølgelig ville han hatt tid om han ville ha tid. Fastlegen min responderer i løpet av ett døgn og vi dater virkelig ikke.

Anonymkode: 38971...3c9

Men hvorfor foreslår han da å møte henne..?? DET gir jo ingen mening i mitt hode. Hadde aldri giddet å be en dame med på date, eller et møte for den saks skyld - og ikke giddet å snakke med henne. Veldig motstridende opplegg.

Anonymkode: 58c48...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, AnonymBruker said:

Men hvorfor foreslår han da å møte henne..?? DET gir jo ingen mening i mitt hode. Hadde aldri giddet å be en dame med på date, eller et møte for den saks skyld - og ikke giddet å snakke med henne. Veldig motstridende opplegg.

Anonymkode: 58c48...98a

Avslørt. Visste dette var trolling.

Anonymkode: 4b13f...1dd

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor foreslår han da å møte henne..?? DET gir jo ingen mening i mitt hode. Hadde aldri giddet å be en dame med på date, eller et møte for den saks skyld - og ikke giddet å snakke med henne. Veldig motstridende opplegg.

Anonymkode: 58c48...98a

Enda større grunn til å droppe det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men hvorfor foreslår han da å møte henne..?? DET gir jo ingen mening i mitt hode. Hadde aldri giddet å be en dame med på date, eller et møte for den saks skyld - og ikke giddet å snakke med henne. Veldig motstridende opplegg.

Anonymkode: 58c48...98a

Hvorfor svarer du deg selv? Vi ser det på koden nederst. 

Anonymkode: d9853...9f4

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 hours ago, AnonymBruker said:

Avslørt. Visste dette var trolling.

Anonymkode: 4b13f...1dd

Ikke trolling tror jeg, men alltid kleint når det skjer 🙈

Anonymkode: acbec...7c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke trolling tror jeg, men alltid kleint når det skjer 🙈

Anonymkode: acbec...7c9

Det er jo trolling når man svarer seg selv.

Anonymkode: 4b13f...1dd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han liker å ha deg som en mulighet, men du blir ikke prioritert. Hadde droppet han om jeg var deg. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, breatheout skrev:

Han liker å ha deg som en mulighet, men du blir ikke prioritert. Hadde droppet han om jeg var deg. 

Enig. Ikke noen god følelse å være bra nok kun i mangel på et bedre alternativ. 

Anonymkode: f2967...ac4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...