Gå til innhold

Hva i alle dager er dette?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg sitter her og lurer på hva det er som egentlig skjer. Møtte en fyr på match.com for en liten stund tilbake og vi har snakket litt sammen. Han tok initiativ ved å foreslå et møte neste uke og jeg takket gledelig ja til dette tilbudet, siden vi bare bor 2 timer fra hverandre. Vi tenkte å ta noen telefonsamtaler før selve møtet slik at vi er litt mer forberedt, og vi ga hverandre vårt telefon-nummer. Dette begynner å bli noen dager siden, og jeg har gjort noen forsøk på å  sende han en melding for å foreslå en samtale. Hver gang har det endt opp med at han svarer enten dagen etter, eller at han sier at noe kom opp. Jeg har ikke vært intens, og jeg har kun sendt 6 meldinger totalt etter at jeg fikk nummeret (da regner jeg også med svar jeg har sendt til han, ikke bare spørsmål). Jeg prøver å være forståelsesfull for jeg vet at han har mye å gjøre. Han jobber som lege og har nok å gjøre ved siden av også, men jeg forstår ikke at det skal kunne være så vanskelig å ta en telefonsamtale - i hvert fall ikke når vi skal møtes onsdag neste uke! Og det mest underlige av alt er at det er han som tok initiativ til å møtes. Hadde jeg vært intens og sånne ting så hadde jeg forstått at han ikke hadde orket, og kanskje heller ¨ghostet¨ meg som det heter i disse tider. Men - han svarer jo og er fortsatt med på å møtes, så hva er egentlig greia her?

 

Hilsen frustrert jente 25

Anonymkode: 58c48...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

2 minutter siden, AnonymBruker skrev: