Gå til innhold

Yngre mannlig kjæreste, ja takk :)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er kvinne på 30 år. Ønsker så gjerne å treffe en kjæreste som er yngre enn meg. Ja, høres rart ut, men mange av mine venner er sammen med yngre menn og det virker som dem har så bra. Jaja, vet at det ser sånn og slik, men de gifter seg, får barn, starter et liv sammen på godt og vondt (vet og at man kan gjøre dette med like gammel kjæreste og eldre :) Og at alder har ikke noe å si sånn sett. Noen her som vil fortelle om si yngre mann og hvordan dere ble kjent? Hvordan har dere det? Møtte dere på noe trøbbel? :) 

Anonymkode: 66dcb...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er 35 og har et seksuelt forhold til en mann som er nesten 10 år yngre. Jeg liker ham veldig godt, og han er moden for alderen. Seksuelt passer vi utrolig bra sammen. Men likevel er et ordentlig forhold helt uaktuelt fra min side, synes aldersforskjellen blir for stor. 

Anonymkode: 7b6cd...642

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 30 år. Ønsker så gjerne å treffe en kjæreste som er yngre enn meg. Ja, høres rart ut, men mange av mine venner er sammen med yngre menn og det virker som dem har så bra. Jaja, vet at det ser sånn og slik, men de gifter seg, får barn, starter et liv sammen på godt og vondt (vet og at man kan gjøre dette med like gammel kjæreste og eldre :) Og at alder har ikke noe å si sånn sett. Noen her som vil fortelle om si yngre mann og hvordan dere ble kjent? Hvordan har dere det? Møtte dere på noe trøbbel? :) 

Nå er du så ung at noen stor aldersforskjell ikke blir aktuelt uansett da, om du ikke skal gå på barnerov :)  Så nei for deg er det null problem, 10 års alderforskjell er neppe noe stort problem.

Verre er det om man en på 40 år går for en 20 åring, det kan fort komme til å gå galt senere i livet, når alderen innhenter den første, og den yngre part begynner å se nedover som deg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Datet en som var yngre nettopp fordi de er så gode og "pure", men følte at bare 4 år yngre ble merkbart på mye annet. Han var opptatt av å tøffe seg på daten, stå fram som så veldig mann, klisjefylte komplimenter, blikket på kroppen min og mye usikkerhet. 

Det samme skjedde forrige gang jeg datet en på 29 år også. Bare, nei for min del

Anonymkode: b4beb...38a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 30 år. Ønsker så gjerne å treffe en kjæreste som er yngre enn meg. Ja, høres rart ut, men mange av mine venner er sammen med yngre menn og det virker som dem har så bra. Jaja, vet at det ser sånn og slik, men de gifter seg, får barn, starter et liv sammen på godt og vondt (vet og at man kan gjøre dette med like gammel kjæreste og eldre :) Og at alder har ikke noe å si sånn sett. Noen her som vil fortelle om si yngre mann og hvordan dere ble kjent? Hvordan har dere det? Møtte dere på noe trøbbel? :) 

Anonymkode: 66dcb...e81

😂😂 innboks 😇

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, Gjeddde skrev:

😂😂 innboks 😇

For hva? :P

Anonymkode: 66dcb...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

For hva? :P

Anonymkode: 66dcb...e81

Skrive litt vel 🤪

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yngre menn, nei takk!

Jeg er 34 år og har datet mye. Både yngre og eldre. Skulle jeg gått for en yngre mann burde han ha vært unormalt moden. De aller fleste menn under 30 (som jeg har truffet) er laaaangt unna hvor jeg er i livet. De er ikke menn, men gutter.

En gang trodde jeg faktisk jeg hadde funnet en moden fyr som var 6 år yngre. Var veldig skeptisk i begynnelsen pga alderen, men han virka veldig jordnær og ok. Da jeg traff ham merket jeg fort hvor forskjellige vi var - og hvor ung han var. Har også truffet de som er et par år yngre, uten å være skeptisk fra starten, men har alltid vist seg å være umodne de også faktisk. Jeg foretrekker menn på minst 5 år eldre. Det er jo smak og behag, men erfaringene mine tilsier at yngre menn ikke er noe for meg hvertfall.

 

Anonymkode: 9ef35...e61

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 21.24, AnonymBruker skrev:

Jeg er kvinne på 30 år. Ønsker så gjerne å treffe en kjæreste som er yngre enn meg. Ja, høres rart ut, men mange av mine venner er sammen med yngre menn og det virker som dem har så bra. Jaja, vet at det ser sånn og slik, men de gifter seg, får barn, starter et liv sammen på godt og vondt (vet og at man kan gjøre dette med like gammel kjæreste og eldre :) Og at alder har ikke noe å si sånn sett. Noen her som vil fortelle om si yngre mann og hvordan dere ble kjent? Hvordan har dere det? Møtte dere på noe trøbbel? :) 

Anonymkode: 66dcb...e81

Fikk aldri pm jeg 😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På ‎20‎.‎06‎.‎2018 den 21.54, AnonymBruker skrev:

Jeg er 35 og har et seksuelt forhold til en mann som er nesten 10 år yngre. Jeg liker ham veldig godt, og han er moden for alderen. Seksuelt passer vi utrolig bra sammen. Men likevel er et ordentlig forhold helt uaktuelt fra min side, synes aldersforskjellen blir for stor. 

Anonymkode: 7b6cd...642

Akkurat sånn tenker jeg (vi) og. " Let the devil take tomorrow "   43 og 27 her.

Anonymkode: 00042...6e1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

Akkurat sånn tenker jeg (vi) og. " Let the devil take tomorrow "   43 og 27 her.

Anonymkode: 00042...6e1

Åh, fortell litt om dere? Jobber han, åssen er vennegjengen, hva sier familie og venner etc :)

Anonymkode: 66dcb...e81

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

19 hours ago, Gjeddde said:

Fikk aldri pm jeg 😂

Sikkert fordi du virker jævlig desperat. Rart det der. 

Anonymkode: eecf5...de5

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samboeren min er 17 1/2 år yngre enn meg og vi har vært sammen i over 6 år nå. Det fungerer veldig bra. 

Men det å fokusere på at man vil finne noen i en bestemt aldersgruppe blir helt feil for min del. Alder er irrelevant, det er personlighet som er viktig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Åh, fortell litt om dere? Jobber han, åssen er vennegjengen, hva sier familie og venner etc :)

Anonymkode: 66dcb...e81

Rent seksuelt forhold, venner og familie ikke innblandet. Litt "gøy" på mine barnefrie helger. Bare noen få gode venninner vet at jeg holder på med en som er så mye yngre. På grunn av at det er litt "forbudt og feil" blir det så jævla gjovarmt.  Anbefales !            Jada, han har rimelig god jobb.   Driver litt med ishockey, og er veltrent, en fantastisk elsker. Min psyke og trivsel er mye bedre, har mye mer energi og overskudd.

Anonymkode: 00042...6e1

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Sikkert fordi du virker jævlig desperat. Rart det der. 

Anonymkode: eecf5...de5

😂😂 en smule deprimert ? 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Sjokoladeknask

Jeg har alltid hatt 5år+/ 5år -. Min samboer er 4 år yngre enn meg og det fungerer helt utmerket. De andre jeg har vært sammen med har vært eldre, men det kom aldri så langt som til samboer og de ble... merkelige over tid 😷

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen min er ni år yngre enn meg, jeg var 33 da vi ble sammen. Føltes litt rart i begynnelsen, men han var moden og det gikk fort over. Det er nesten 20 år siden nå.

Anonymkode: 7d3b8...616

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...