Gå til innhold

Noen som aldri har vært lykkelig forelsket?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Og alderen din? Hvorfor var du ikke heldig i kjærligheten? Tror du at du kunne påvirket det selv? 
 

Anonymkode: c70ee...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mann, 55.

Min kjærlighet har aldri vært gjengjelt.

Jeg kunne selvsagt spilt skuespill og vært en annen enn den jeg er. Noe sånt ville vel ikke fungert i  det lange løp uansett.

Faller alltid for feil kvinne. Blir nok singel hele livet.....

Anonymkode: b9d8d...caf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Mann, 55.

Min kjærlighet har aldri vært gjengjelt.

Jeg kunne selvsagt spilt skuespill og vært en annen enn den jeg er. Noe sånt ville vel ikke fungert i  det lange løp uansett.

Faller alltid for feil kvinne. Blir nok singel hele livet.....

Anonymkode: b9d8d...caf

hva tror du kan være årsaken til at de er feil kvinner?

Anonymkode: c70ee...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinne i midten av 30årene her. 

Jeg har vært singel siden jeg var 22. Da var jeg i et forhold med en fyr jeg ikke likte veldig godt, men syntes var ok. Etter det har jeg knapt engang datet. Jeg vet ikke hvorfor for jeg har aldri spurt noen, men jeg regner med det er fordi jeg er kresen, emosjonelt selvstendig og mindre pen. 

Anonymkode: 645ec...876

Lenke til kommentar
Del på andre sider

18 timer siden, AnonymBruker skrev:

hva tror du kan være årsaken til at de er feil kvinner?

Anonymkode: c70ee...3a9

Barndom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Og alderen din? Hvorfor var du ikke heldig i kjærligheten? Tror du at du kunne påvirket det selv? 
 

Anonymkode: c70ee...3a9

Jeg har vært lykkelig forelsket, men det har alltid endt med brudd. Årsaken til at jeg ikke har vært heldig i kjærligheten, er nok sammensatt, og selvfølgelig kunne jeg påvirket det selv. Man er alltid to i et forhold. 

Mye av forklaringen ligger nok i at jeg har gått for kjapt inn i forhold, og etter hvert funnet ut at mannen var feil for meg - eller vi var feil for hverandre. Jeg blir fort lei, klarer ikke opprettholde "godfølelsen", og jeg har en spesiell personlighet som gjør at jeg ikke klarer å leve så tett innpå et annet menneske hele tiden uten å føle meg kvalt. Og mannfolka vil alltid bo sammen, så hvis man ikke ønsker det, tror han det er noe galt. Nå lever jeg alene, og har det veldig godt med det.

Kvinne, 50 år.

Anonymkode: 5295f...d19

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Mann på 30.  Sliter psykisk så har ikke hatt energien til å date og de gangene jeg har blitt invitert ut så har jeg ikke turt å takke ja. 

Jeg kunne gjort mer for å komme meg opp psykisk og jeg kunne takket ja de ganene jeg ble spurt på date. 

Anonymkode: 1816b...53d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis lykkelig er gjensidig er jeg nok en av dem. Har vel vært forelsket noen ganger i løpet av livet, i varierende grad, men har opplevd at andre har vært forelsket i meg oftere, men har aldri klaffet med noen.

Er ikke noe jeg tenker mye på, det som skjer det skjer.

Anonymkode: 99f57...e7b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært forelsket mange ganger men jeg blir alltid dumpet. Menn hater meg og liker å være mest mulig jævlig mot meg :( Jeg blir 37 i år. Er dømt til et liv alene. Har innsett at menn ikke liker meg og det er det ingenting jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært forelsket mange ganger men jeg blir alltid dumpet. Menn hater meg og liker å være mest mulig jævlig mot meg :( Jeg blir 37 i år. Er dømt til et liv alene. Har innsett at menn ikke liker meg og det er det ingenting jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Du bestemmer selv om du ønsker å tro at menn hater deg. 

Anonymkode: 5c50c...5c8

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

46 minutter siden, AnonymBruker said:

Har vært forelsket mange ganger men jeg blir alltid dumpet. Menn hater meg og liker å være mest mulig jævlig mot meg :( Jeg blir 37 i år. Er dømt til et liv alene. Har innsett at menn ikke liker meg og det er det ingenting jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Det er ingen som klarer å være sammen med noen som har en slik innstilling, veldig slitsomt i lengden å forholde seg til så mye negativitet.

Anonymkode: 80814...17f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri vært lykkelig forelsket. De jeg blir sammen med er jeg ikke forelsket i og de jeg er forelsket i blir jeg ikke sammen med.

Men har et håp om at det vil endre seg, tror noen blomstrer sent.

Anonymkode: 80814...17f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ingen som klarer å være sammen med noen som har en slik innstilling, veldig slitsomt i lengden å forholde seg til så mye negativitet.

Anonymkode: 80814...17f

Jeg har jo ikke sagt noe om dette til de jeg har vært sammen med da.. Har prøvd å være blid og imøtekommende. Men det hjelper jo ikke. Jeg er bare søppel og har innsett at sånn er det :) 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har jo ikke sagt noe om dette til de jeg har vært sammen med da.. Har prøvd å være blid og imøtekommende. Men det hjelper jo ikke. Jeg er bare søppel og har innsett at sånn er det :) 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Var det du som tenkte at du i menns øyne bare burdte kaste deg foran t-banen?

Anonymkode: c70ee...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg har jo ikke sagt noe om dette til de jeg har vært sammen med da.. Har prøvd å være blid og imøtekommende. Men det hjelper jo ikke. Jeg er bare søppel og har innsett at sånn er det :) 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Ja prøvd. Du klarer det ikke med den innstillingen, folk plukker opp den stinkende, osende negativiteten din uansett. Jeg kjenner det fysisk i kroppen når jeg leser postene dine.

Anonymkode: 80814...17f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Ja prøvd. Du klarer det ikke med den innstillingen, folk plukker opp den stinkende, osende negativiteten din uansett. Jeg kjenner det fysisk i kroppen når jeg leser postene dine.

Anonymkode: 80814...17f

Kjenner det fysisk selv. Jeg kjenner igjen denne "jeg er søppel" greia hennes, det er ikke første gang det repeteres. 

Anonymkode: c70ee...3a9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Kvinne 42, såkalt "hooked on rejection" Velger menn som er utilgjengelige. Noen åpenbart som feks gift eller samboer. Andre har vært emosjonelt utilgjengelig, men utgitt seg for noe annet i starten. Det er helt utrolig, men at jeg senser dette på et eller annet ubevisst nivå er det ingen tvil om. De virker gjerne interessert i starten, men så viser deg seg at de er fullstendig avstengt, skaphomse, narsisst, menn som får panikk av nærhet.. 

Tror jeg er emosjonelt utilgjengelig selv, men aner ikke hvorfor eller hva jeg kan gjøre med det. Jeg vil jo ha en kjæreste, men får det ikke til. 

Anonymkode: 3d9dc...fd8

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket mange ganger men jeg blir alltid dumpet. Menn hater meg og liker å være mest mulig jævlig mot meg :( Jeg blir 37 i år. Er dømt til et liv alene. Har innsett at menn ikke liker meg og det er det ingenting jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Det er enkelt å manipulere menn til å bli hvis du trenger ha en mann der: det er bare til å late som alt er kjekt og greit hele tiden (helst litt sånn hysterisk optimistisk), late som man er litt dummere enn han, bruke litt ekstra tid på kjedelige ting som utseende, og fortelle han at han er bra sex. (Om noen menn er verdt den type selvundertrykking er en helt annen sak)

Anonymkode: 1e909...615

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært forelsket mange ganger men jeg blir alltid dumpet. Menn hater meg og liker å være mest mulig jævlig mot meg :( Jeg blir 37 i år. Er dømt til et liv alene. Har innsett at menn ikke liker meg og det er det ingenting jeg får gjort noe med. 

Anonymkode: 7d2d9...39f

Jeg hadde samme følelsen. Jeg møtte mann etter mann. Ga aldri opp. Men jeg ble såret veldig ofte på veien. Nå har jeg endelig funnet den største kjærligheten jeg kunne drømme om. Årsak : Jeg ga aldri opp, tross mye motgang på veien!. Denne mannen er så mye bedre enn de som dumpet meg!. Han er helt perfekt! Så mitt råd er å aldri gi opp. 

Forelskelse går alltid over i kjærlighet/ det å være glad i,  om det er liv laga i forholdet. 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykkelig forelsket for 10 år tilbake betyr null niks. Det som betyr noe er nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...