Gå til innhold

forkjølet og allergisk, vanlig nesespray?


K@tt

Anbefalte innlegg

Jeg har blitt skikkelig forkjøla: tett i nesen, snørrete, vond hals og nyser. I alle fall tror jeg at jeg er forkjøla, for jeg har pollenallergi også. Derfor lurer jeg på om jeg kan ta vanlig nesespray når jeg allerede går på alluerginesespray, eller om det er dumt. 

Jeg bruker Avamys (nesespray), Cetirizin (tabletter) og Zaditen (øyedråper) mot allergi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det spør du lege/apotek om. Ikke kg

Anonymkode: 7c256...28b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære Trådstarter

Jeg stenger denne tråden nå, da vi ikke kan vite hva slags kompetanse som ligger bak svarene du vil få. I dette tilfellet ville det heller vært best om du fikk et profesjonelt svar, og det vil du bare få om du kontakter lege eller apotek


Minner om Retningslinjene for Kropp og helse

Sitat

* Diskusjon rundt dosering av medisiner og "medisintips" slettes. Kvinneguiden har ikke nødvendig kompetanse til å luke ut potensielt farlige råd og tips, og vi vil derfor ha en nulltoleranse på dette. Erfaringer knyttet til medisinbruk, som ikke går på diskusjon av dosering og "tipsing" kan ved noen tilfeller bli stående, dette blir vurdert av moderatorene fra gang til gang. Er man usikker på noe i forhold til medikamenter/dosering kan man konferere med felleskatalogen, eller aller best; ta kontakt med apotek eller lege.

 

Vennlig hilsen

Perelandra, mod.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...