Gå til innhold

Fordel/godt tegn at vi har chattet mye?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Matchet med en fyr på Tinder for drøye tre uker siden. Vi har ennå ikke møttes, dels fordi han jobber på en annen kant av landet, dels fordi han den siste tiden har vært på ferie. Han har sagt klart at han vil møte meg når han er tilbake i byen hvor jeg bor (og som er hans hjemby), og ba om å få legge meg til på Snapchat. Jeg er egentlig ingen stor snapchatbruker, men godtok det da jeg anså det for å være en bedre kommunikasjonskanal enn tinder (samtidig som det er forholdsvis anonymt, noe jeg foretrekker frem til jeg er komfortabel med fyren). Vi har nå opparbeidet oss en streak på 19 dager. 

 

Er det et godt tegn og eventuelt en fordel at vi har funnet tonen såpass bra via Snapchat? Er litt usikker på om det gjør det enklere når vi faktisk møtes, om det vil gjøre det ekstra kleint eller om jeg bare får for store forhåpninger til han. Hva tenker dere? 

Anonymkode: d0699...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nja,

instinktivt tenker en vel gjerne, at det er en fordel,

men samtidig, har dere sannsynligvis fått skyhøye forventinger til hverandre,

dermed blir skuffelsen desto større, når den andre viser seg å ikke være helt det glansbildet en så for seg. 

Snapper dere mye bilder av/til hverandre? I så fall er sjansen større for at treffet blir en suksess.

Endret av puppi
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snappet masse med han jeg dater nå i 4 uker før første date. Var full klaff når vi møtte hverandre! Så vil absolutt tro det er en fordel. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Ariadne# skrev:

Snappet masse med han jeg dater nå i 4 uker før første date. Var full klaff når vi møtte hverandre! Så vil absolutt tro det er en fordel. 

Så godt å høre! Særlig at det tok såpass lang tid før dere rakk å møtes. :)

 

3 timer siden, puppi skrev:

Nja,

instinktivt tenker en vel gjerne, at det er en fordel,

men samtidig, har dere sannsynligvis fått skyhøye forventinger til hverandre,

dermed blir skuffelsen desto større, når den andre viser seg å ikke være helt det glansbildet en så for seg. 

Snapper dere mye bilder av/til hverandre? I så fall er sjansen større for at treffet blir en suksess.

Jeg er redd forventningene er for høye, men samtidig har jeg jo troa på at forventningene er berettiget. Det er heldigvis ikke selfier hele tiden, men har snappet en del selfier også. Hvorfor er det av betydning tenker du? 

Anonymkode: d0699...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er jo et godt tegn, så lenge du ikke har brukt haugevis med filter så man ikke vet hvordan du ser ut i virkeligheten. Alle bruker jo filter så man får sjokk når man møter dem i i virkeligheten

Anonymkode: 8a872...3d2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo et godt tegn, så lenge du ikke har brukt haugevis med filter så man ikke vet hvordan du ser ut i virkeligheten. Alle bruker jo filter så man får sjokk når man møter dem i i virkeligheten

Anonymkode: 8a872...3d2

Ikke et fnugg filter. :) HarHar heller vært bevisst på at bildene skal vise hvordan jeg ser ut i hverdagen. Første selfie tok jeg da jeg nettopp hadde våknet opp, og da selvfølgelig helt uten sminke. Dem spilte han av to ganger, og skremt kan han jo ikke ha blitt ettersom vi fremdeles chatter... 

Anonymkode: d0699...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Personlig mister jeg interessen etter mye chatting, men folk er forskjellige så who knows

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker best å møtes uten å chatte for mye på forhånd jeg da, mer interessant å møtes og mer å snakke om.

Mister ofte interessen etterhvert om damen spør om vi ikke skal prate mer først før vi møtes.

Anonymkode: a58ef...22c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg fryktet at det ville ende med at en av oss eller begge to ville miste interessen, men nå har vi altså chattet i drøye tre uker og jeg har ikke mistet interessen, og det har tilsynelatende ikke han gjort heller, snarere tvert i mot. 

 

Vil også presisere at grunnen til at vi har chattet over så lang tid skyldes at det har vært helt umulig å møtes. Og det var han som ville holde kontakt via Snapchat, jeg foreslo i utgangspunktet bare at vi kunne snakke sammen når han var tilbake i byen, men synes det er hyggelig at vi har holdt kontakten via Snapchat. :)

Anonymkode: d0699...8b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...