Gå til innhold

Slanke seg

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei! Jeg er en gutt på 19 år som vil bli slank og tynn. Jeg er lubben og blir kalt feit. Jeg har masse fett rundt hele kroppen. Jeg vil gjerne han konkrete tips på hvordan jeg kan bli tynn! Jeg lurer på kan jeg bli supertynn av å leve på 3 epler om dagen? 200Kcal om dagen? Er ganske aktiv. Går på skolen og spiller fotball på et høyt nivå å håper på å bli proff. Men må bli tynn først og rask!! 3 epler om dagen går det?

Anonymkode: 103bd...b47

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Å gå ned i vekt tar tid. Det tar tid å legge på seg, og det tar tid å miste vekt. Selv om du bare spiser 3 epler om dagen klarer ikke kroppen din forbrenne fett raskere. Å miste fett er en fysisk reaksjon i kroppen som tar tid uansett hvor lite du spiser

Du kan derfor fint spise normale mengder mat, der du ligger litt i underskudd. Dvs du kan spise frokost, lunsj og middag og miste vekt like raskt som om du bare spiser epler. Å spise mer normale mengder mat er også bedre for kroppen din, og kan gjøre det enklere å holde en slank vekt på sikt

Ikke spis og drikk brus, godterier, boller, iste og den slags i hverdagene. Spis grovt brød, mye grønnsaker, kjøtt (ikke kjøttdeig eller pølser). Dropp ferdigmat, ferdigsauser, rømmedressing og den slags. Lær deg å lage mat selv. Det finnes mye enkle og gode oppskrifter på youtube for de som ikke vil bruke lang tid på matlaging. Du kan søke på lazy cooking eller easy, quick fish recipe. 

Anonymkode: 86585...8fd

AnonymBruker
Skrevet

Ta en prat med helsesøster.

Anonymkode: 5df0f...d93

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hei! Jeg er en gutt på 19 år som vil bli slank og tynn. Jeg er lubben og blir kalt feit. Jeg har masse fett rundt hele kroppen. Jeg vil gjerne han konkrete tips på hvordan jeg kan bli tynn! Jeg lurer på kan jeg bli supertynn av å leve på 3 epler om dagen? 200Kcal om dagen? Er ganske aktiv. Går på skolen og spiller fotball på et høyt nivå å håper på å bli proff. Men må bli tynn først og rask!! 3 epler om dagen går det?

Anonymkode: 103bd...b47

Tråden din blir nok stengt snart da det ikke godtas diskusjoner på under 1500 kcal i døgnet her.

3 epler om dagen er ingenting å leve på, spesielt ikke for en ung og aktiv gutt/ mann. Du som spiller fotball på et høyt nivå, lærer dere ikke om kosthold på fotballen?

Anonymkode: 66abf...118

• Liker 2
Skrevet (endret)

Kjære Trådstarter!

Jeg stenger tråden din da vi ikke tillater diskusjoner om et så lavt matinntak som du foreslår.

Minner om Retningslinjene for Kropp og helse

Sitat

- Innlegg og tråder med spørsmål og/eller diskusjon om inntak av mindre enn 1500 kalorier, vil bli stengt. Etter en lengre diskusjon og gjennomgang av informasjon, har vi nå kommet frem til at vi vil endre minstegrensen til 1500 kalorier, i henhold til Helsedirektoratets anbefalinger her

Perelandra, mod.

Endret av Perelandra
Skrivefeil
Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...