Marta Eike Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Er det noen her som har Samsung vaskemaskin eco bubble 8kg, eller generelt en Samsung vaskemaskin? Er dere fornøyd? Jeg synes denne vaskemaskinen virker veldig avansert (med mobilapp så du kan "styre vasken" mens du er borte), og akkurat det er ikke noe jeg trenger :p Men jeg synes den add-wash-luken virker genial, og vil gjerne ha display så jeg vet hvor lang tid det er til vasken er ferdig. Men alle nødvendige programmer er det viktigste (inkl. ullprogram) :)
Wenda Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 Har ikke den, men display finnes det jo på nesten alle nye maskiner nå. Kjøpte selv ny vaskemaskin i forrige uke og av alle i butikken, rundt 20 maskiner, så var det bare 1 maskin uten display Jeg syns wifi til vaskemaskin var unødvendig så jeg valgte heller en som kostet 1000 kroner mindre, like bra bare uten wifi add wash luken vet jeg ikke hva er
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #3 Skrevet 21. juni 2018 Jeg har den maskinen , bare at jeg tror min tåler 9 kg. Viste ikke at jeg kunne styre den med app. Men ser heller ikke poenget med det siden det er anbefalt at man uansett er hjemme når man vasker klær. Jeg er fornøyd med vaskemaskinen . Liker spesielt godt at den sier fra mår maskinen må renses . Og da er det bare å sette på et eget program den har så fikser maskinen resten uten at man må tenke på noe Maskinrens produkter. Anonymkode: 88893...b0d
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #4 Skrevet 21. juni 2018 Når timespring på strømmen kommer vil jo WiFi på maskinen være genialt, da kan du starte den når strømmen er billig Anonymkode: 812a0...aae 1
AnonymBruker Skrevet 21. juni 2018 #5 Skrevet 21. juni 2018 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Når timespring på strømmen kommer vil jo WiFi på maskinen være genialt, da kan du starte den når strømmen er billig Anonymkode: 812a0...aae Det er fortsatt anbefalt å være hjemme når vaskemaskinen er i gang, og da helst våken. Anonymkode: e5565...7e6 2
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #6 Skrevet 23. juni 2018 Ja har den, er fornøyd. Luka for å slenge inn den sokken du mistet på veien til vaskemaskinen er genial. Og liker at den såpass stor som 8 kg. Kjøpte den i fjor, har ikke fått med meg at den har app, kanskje jeg har forrige versjon uten, men uansett kan jeg velge å utsette start med x antall timer. Som noen her over sier, bør man jo uansett egentlig ikke vaske når man ikke er hjemme, så å starte med app virker rimelig unødvendig, sånn egentlig.. Anonymkode: 36766...a5d
AnonymBruker Skrevet 23. juni 2018 #7 Skrevet 23. juni 2018 STYR UNNA SAMSUNG MASKINER!!! HADDE 2 GANGER REP PÅ VASKEMASKINA FØR DET VAR GÅTT TO ÅR OG TRE GANGER PÅ TØRKETROMMELEN. RYKER NOE IGJEN ETTER GARANTITIDEN SÅ KJØPER JEG NYE I ANNET MERKE FØR JEG BETALER REP PÅ DEM! Seriøst! Anonymkode: 28579...06b
Gjest Hei der Skrevet 23. juni 2018 #8 Skrevet 23. juni 2018 2 timer siden, AnonymBruker skrev: STYR UNNA SAMSUNG MASKINER!!! HADDE 2 GANGER REP PÅ VASKEMASKINA FØR DET VAR GÅTT TO ÅR OG TRE GANGER PÅ TØRKETROMMELEN. RYKER NOE IGJEN ETTER GARANTITIDEN SÅ KJØPER JEG NYE I ANNET MERKE FØR JEG BETALER REP PÅ DEM! Seriøst! Anonymkode: 28579...06b Samsung er flinke på TV og mobil. Hvem i all verden kjøper en Samsung vaskemaskin. Samme med lg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå