Gå til innhold

Bli singel som 31 år?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Huff da er bruddet et faktum og nå er jeg singel. :(
Merker at det føles ekstra kjipt å bli singel som 31 år.
De fleste av venninnene mine er godt etablerte. Mange har barn eller begynner å få barn. De gifter seg i hytt & pine. Jeg vet ikke om en eneste annen mann på min alder som er singel! "Alle" har liksom noen, i denne alderen. Eller ja... utenom meg da.
Er det andre som har opplevd å bli singel på samme alder?
Hvordan er det? Er det vanskelig å finne noen?
Sier ikke at jeg har hastverk med å finne noen. Ønsker å ta det med ro og være singel ei god stund. Orker ikke velge hvem som helst bare fordi jeg skulle være ensom!
Merker bare at jeg ser litt mørkt på framtida. Spesielt da jeg satt på cafe i dag og kikket ut på gata. Hver ENESTE gang jeg så en dugelig mann på min alder så hadde han ikke bare kjæreste, men ett eller to barn diltende etter seg også!
Jeg tenker at alle de gode mennene er tatt.
Hjelper ikke på at jeg bor i en liten by og i tillegg ikke er den aller mest utadvente jenta.

Beklager sutringen.

Andre i samme bås?

Anonymkode: 7b7af...1a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Slapp av, du er bare ungdommen.

Anonymkode: a057a...177

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er i samme båt og fyller 33. Ble singel som 31-åring selv, året jeg  ble 32. Det var en lettelse å få mannen ut av livet mitt.

I etterkant kom tankene: Hvorfor var jeg sammen med han i så mange år? Hvorfor valgte jeg feil. Hva slags issues har jeg. Sviktet foreldrene mine meg på et vis? Er barn og familie ikke for meg.

Valgte Tinder. Gikk på 4 store smeller. Vært på x- antall dater. Jeg føler meg elendig. Angrer meg for å ha vært sammen med tosken av en eks som bare sviktet, gang etter gang. Noen ganger skylder jeg på feminisme, andre ganger holden jeg den til mitt hjerte.

Prøver å leve lykkelig, men tenker ofte på meningn med livet osv.

Anonymkode: 4c540...0a7

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenk på all sexen du kan ha !! Ligg rundt og nyyyyt singel livet !!

Anonymkode: c8e9c...e2c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble singel som 28, med to barn.  Etter ett 10 år langt forhold, er detdeilig å være singel. Er 30. Kommer aldri til å treffe noen. Det er som du sier- alle de gode er tatt. Om så man skulle være heldig- må man se 45+, om ikke så vil de heller ha 20 åringen. Kjipt- men sant. Muligheten slik jeg ser det nå er via jobb/ hobby😌.

Anonymkode: 530fd...79a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske sikker på at det finnes mange gode, single menn igjen. Og at de mennene du så hadde kjæreste og til og med barn trenger ikke bety at det var en god mann. Kanskje han har vært utro, kanskje han driter i ungene til vanlig og ikke gidder å følge de opp og lar kjæresten gjøre alt?

Jeg har vært singel siden jeg var 37, så jeg var noen år eldre enn deg, men jeg trives veldig godt med å være singel. Nå er jeg ikke typen til å ligge rundt, så jeg har innrettet meg med en fast sexpartner som jeg møter nå og da når vi begge vil. Det funker veldig bra. 

Men, så har jeg barn. Så det kan hende det er annerledes for deg enn for meg da. 

Anonymkode: e3e38...76e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 31 år og har vært singel lenge! Burde jeg bli ekstra deprimert etter å ha lest TS sin post, som snakker om å være nysingel, jeg som har vært singel i flere år allerede og er samme alder?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være så vanskelig når du bare skal ha tak i "noen". Hadde vært verre om du hadde krav og ønsker😊

Anonymkode: e4e7d...ec7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på all sexen du kan ha !! Ligg rundt og nyyyyt singel livet !!

Anonymkode: c8e9c...e2c

Ikke alle som synes det er kult å ligge rundt og potensielt pådra seg diverse sykdommer.

Anonymkode: 372cc...8a9

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Severin skrev:

Jeg er 31 år og har vært singel lenge! Burde jeg bli ekstra deprimert etter å ha lest TS sin post, som snakker om å være nysingel, jeg som har vært singel i flere år allerede og er samme alder?

Jeg er også 31 og har vært singel i noen år jeg også.

Heldigvis ønsker jeg meg ikke barn, uheldigvis gjør mange av de jeg har møtt på Tinder det, så det ser ikke ut som det er noe særlig håp for meg heller😂 

Anonymkode: 74710...96b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på all sexen du kan ha !! Ligg rundt og nyyyyt singel livet !!

Anonymkode: c8e9c...e2c

Tja, enkelte vil nok påstå at sex kan være greit tilgjengelig i et forhold også ;)

Anonymkode: 612b5...9b8

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ble singel etter et langvarig forhold da jeg var 29, og møtte mannen i mitt liv det året jeg fylte 32. Jeg følte mye av det samme som deg da jeg ble singel: at jeg stagnerte mens «alle andre» var i ferd med å etablere seg skikkelig, med ektefeller, barn, enebolig eller stor leilighet, «voksne» biler og alt annet på stell. Selv bodde jeg i en sliten leid leilighet, hadde en liten og gammel bil og var liksom på samme nivå som da jeg var ferdig med utdannelsen. Selv om det er lenger mellom de bra mennene, kan du trøste deg med at de finnes! 

En annen ting du kan trøste deg med, selv om det er litt slemt, er at det er bare et tidsspørsmål før det er flere av vennene dine som gjennomgår samlivsbrudd. Skilsmissestatistikkene tilsier at det ikke er en eneste venneflokk som kommer til å bli spart for akkurat det. 

Anonymkode: ceb8a...147

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ts her. Jeg har ikke lyst å ligge rundt. Slik har jeg aldri vært. Jeg ønsker meg barn og en familie men kanskje kommer det aldri til å skje. Er jo 31!:(

Selvfølgelig har jeg krav og ønsker. Jeg er ei ordentlig jente, som tar vare på meg selv. Er blid og snill. Ser bra ut (tror jeg?) Har gode verdier og mye omsorg i meg. Jeg ønsker meg en bra mann! Jeg vil ikke ha "det som ble til overs etter at alle andre forsynte seg". Det er sånn det føles. Uff!

Nei... Jeg er ei "kjæreste-jente" egentlig. Jeg liker å være i et forhold. Men... får heller fokusere på å få det fint i eget selskap. Innstiller meg på å ende opp singel resten av mitt liv. Så får jeg heller bli positivt overraska om det dukker opp noen.

Anonymkode: 7b7af...1a0

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå som du er blitt singel og sikkert føler deg trist og jævlig burde du gå all in for å gjøre det beste ut av deg selv slik du ønsker det. Da jeg ble singel begynte jeg å trene en del mer enn jeg fikk tid til da jeg var i forhold. Nå er jeg fremdeles singel, men har i det minste en god helse og fysikk, og en skikkelig fin rumpe. Trenger ikke nødvendigvis trene for å få en fin kropp, det følger med mye annet bra også, som bedre selvtillit og sterkere mental helse. Du har flere å velge mellom om du helsemessig er på topp! Kanskje du til og med møter en fin fyr via treningen, velg noe sosialt så du har muligheten til å møte nye mennesker. 

Anonymkode: 74710...96b

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Dere snakker som om single menn eller kvinner er noe de har vært hele livet. De "gode" er opptatt? Mange av de gode ender også opp med skilsmisse av utallige forskjellige grunner, og da er de ledige igjen. Hadde det bare vært så bra at alle var gifte livet ut, de fleste er jo ikke det. Sannheten er at de aller fleste forhold ryker etter noen år. Og de som tror at det er vanskelig etter 30 :)  Må bare le..... 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Selvfølgelig har jeg krav og ønsker. Jeg er ei ordentlig jente, som tar vare på meg selv. Er blid og snill. Ser bra ut (tror jeg?) Har gode verdier og mye omsorg i meg. Jeg ønsker meg en bra mann! Jeg vil ikke ha "det som ble til overs etter at alle andre forsynte seg". Det er sånn det føles. Uff!

Da er du minst 10 år for sent ute :) Du kan ikke forvente som 30 åring at du skal treffe en annen 30 åring uten noen ballast med seg fra kjærlighets fronten! Det er sikkert noen av disse også, men da er sjansen for at de er mildt sagt spesielle til stede.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

35 minutter siden, Duftavsommerregn skrev:

Da er du minst 10 år for sent ute :) Du kan ikke forvente som 30 åring at du skal treffe en annen 30 åring uten noen ballast med seg fra kjærlighets fronten! Det er sikkert noen av disse også, men da er sjansen for at de er mildt sagt spesielle til stede.

Misforstå meg rett. :) Ballast er helt ok. Alle har sin bagasje. Jeg har mer enn nok bagasje selv. Man har jo levd ei stund når man er 30+. Opp og ned-turer følger med livet. Jeg vil ikke ha en perfekt super-mann som har danset seg gjennom livet på roser.
Men: Jeg vil heller ikke ha en fjompenisse! Jeg vil ikke ha en raring. Han trenger ikke ha alt på stell her i livet, så lenge han er alright, oppegående, reflektert, snill og tar sånn noenlunde vare på seg selv.

Men så sitter jeg på cafeen og ser ut på gata...

"Ja der er han kar'n. Han som har 4 unger med 4 forskjellige kvinner"
"Se på han. Han var kjekk. Men vent, var det ikke han som banka opp kona og ungen sin?"
"Oj, fin fyr. Han kjenner jeg. Men han går jo på nav og er spillavhengig..."
"Han vet jeg er singel. Men når la han på seg og ble 160kg?"
"Hey se på han. Han så jo helt okei ut! Men vent... er det kjæresten som lurer der i bakgrunnen? Ja det var det. Åja, hun er vist modell".

LYKKE TIL MEG.🙄

Ts.

Anonymkode: 7b7af...1a0

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var singel da jeg var 31, fant en kjæreste, ble singel igjen da jeg var 35, og fant min nåværende samboer da jeg var 38. Det ordner seg :)

Anonymkode: e2a55...304

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...