Cookiemonster Skrevet 20. juni 2018 #1 Skrevet 20. juni 2018 Skal kjøpe meg apple-tv... men skjønner ikke helt hva som er forskjellen på de. Noen som kan forklare meg? Ser det er både i 32gb og 64gb.. 4k osv....
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #2 Skrevet 20. juni 2018 32 gb og 64 gb er lagringsplass. 4k er oppløsning, hvis TVen din støtter 4k og du ønsker denne oppløsningen må du kjøpe apple TV som også støtter dette. Ellers kan du klare deg med lavere oppløsning, ikke vits å kjøpe apple tv med 4k hvis tven ikke har det. Anonymkode: 53221...91f
AnonymBruker Skrevet 20. juni 2018 #3 Skrevet 20. juni 2018 De forskjellige utgavene er listet opp her: https://support.apple.com/en-us/ht200008 Det som er tilgjengelig i butikk nå er stort sett 4 generasjonsutgaven fra 2015, samt Apple TV 4K fra 2017. Har du 4K TV, samt innhold i 4K (f. eks. netflix abonnement med 4K, som koster litt mer tror jeg) så kan det være greit å kjøpe 4K utgaven. Hvis ikke og man heller ikke har planer om å kjøpe 4K tv, er det ingen vits med 4K apple TV heller siden man da "bare" får brukt full hd. 32 gb og 64 gb er plass som er tilgjengelig. Har du ingen spesielle behov utover netflix og andre apper som allerede ligger installert der, så bør det holde med 32 gb. Anonymkode: 02064...071
Cookiemonster Skrevet 20. juni 2018 Forfatter #4 Skrevet 20. juni 2018 Tusen takk for info - nå forstår jeg litt mer 😊 Har en ganske ny tv (6 mnd ca), men usikker på om den er 4k.. Spiller ingen rolle, da jeg kun skal ha Apple TV'n til sumo
Titania Skrevet 20. juni 2018 #5 Skrevet 20. juni 2018 7 timer siden, Cookiemonster skrev: Tusen takk for info - nå forstår jeg litt mer 😊 Har en ganske ny tv (6 mnd ca), men usikker på om den er 4k.. Spiller ingen rolle, da jeg kun skal ha Apple TV'n til sumo Hvis du har en så ny tv, så burde du vel kunne laste ned sumo på den? Hvis ikke er nok 32gb vanlig det du trenger, tv2 viser uansett ikke ting i 4K på sumo
Cookiemonster Skrevet 21. juni 2018 Forfatter #6 Skrevet 21. juni 2018 13 timer siden, Titania skrev: Hvis du har en så ny tv, så burde du vel kunne laste ned sumo på den? Hvis ikke er nok 32gb vanlig det du trenger, tv2 viser uansett ikke ting i 4K på sumo Ja, det trodde jeg også... men det går visst ikke an på Sony TV'er har jeg skjønt i ettertid.. Har mange andre app'er på tv'n, som feks Netflix osv
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå