Gå til innhold

Stille i fitness


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen her som har stilt eller skal stille i fitness? Hva er deres erfaringer?

Og dere som ikke har stilt, hva tenker dere om fitness? 

 

Anonymkode: b244b...bf3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg syns det er veldig fascinerende å følge personer som skal stille. Hvordan man klarer å forme kroppen, og hvor mye kroppen faktisk tåler. 

Skulle ønske jeg hadde disiplin og tid til å gjøre det selv, men har nok med å klare å komme meg på gymmen to-tre ganger i uka 🙈

Anonymkode: 13291...270

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig lyst å stille, fordi jeg hele livet har vært overvektig. Nå er jeg kun 10 kg unna "normal" BMI. Syns det er spennende å se hva kroppen tåler og hvordan man kan forme den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker det er farlig for kroppen å ha en så lav fettprosent, og at jeg aldri ville vist meg frem sånn på en scene uansett. Trives med å være frisk og trent med en normal fettprosent, og gjør det ikke for å vise meg frem.

Anonymkode: 661b1...446

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skjønner ikke vitsen. Det virker helt meningsløst å gå gjennom en ekstrem diett for å stå på en scene og vise hvor mye muskler som skjuler seg bak fettet. 

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bryr meg alt for mye fordi det er en så gedigen skuffelse for de flestejeg kjenner som har deltatt. Jeg har trent i mange år og jeg blir helt svett av denne såkalte sporten. Jeg syns fitnesskonkurranser er problematisk og fremstår kun som en ekstrem skjønnhetskonkurranse. Doping er heller ikke uvanlig.

Her er det kvinner/jenter (!) som ofte ikke har trent i et år engang som skal på diett og tro at de skal prestere til palplass på scenen. Om man har trent seg opp i 5+ år, så kan man kan vurdere fitness, men før dette virker det stort sett som en pinlig affære å se de fleste på scenen (herregud, hvor er musklene?). Å sulte seg ned i lav fettprosent er ikke sunt, så dette bør man vurdere både 1, 2 og 3 ganger.

Anonymkode: d57da...bfd

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 20.6.2018 den 15.30, AnonymBruker skrev:

Noen her som har stilt eller skal stille i fitness? Hva er deres erfaringer?

Og dere som ikke har stilt, hva tenker dere om fitness? 

 

Anonymkode: b244b...bf3

Det var en tilsvarende tråd her for en stund siden vedr bikinifitness, mange meninger som det er om fitness/bikinifitness etc. Du får sette på filteret og lese. ;) 

Link

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...