Gå til innhold

Mennesker som liker ballett?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg danset i ballett i femten år, og nå kjeder jeg meg og får vondt i tærne bare jeg ser på, så jeg kunne ikke vært sammen med en ballettelsker :P Men de er sikkert som oss andre :laugh:

Anonymkode: 788d7...4ea

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har en masse fordommer mot folk som liker fotball, og de som reiser på tåpelige festivaler.

Eller skulle vi kanskje nyansere litt?

Er dere klar over hvor jævla irriterende det er å få høre at noe man har en intens og oppriktig lidenskap for, er noe man bare later som for å virke fin? Ta dere sammen!

Anonymkode: 2c230...b4a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Fotballfans har jeg fordommer mot. Enkle idioter som dytter i seg øl og potetgull og går ut å slåss. Fotballspillere også. De ser veldig feminine ut mange av de store.

Anonymkode: 97513...6ef

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Gjestinnom
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Tror mange av de prøver å bevise noe. Fra gammelt av var det e klasse-ting og jeg tror det henger igjen. Sikkert bare 1% av publikum som har en reell interesse av en forestilling, resten går der for å virke "siviliserte".

Anonymkode: b74e6...e7d

De jeg kjenner som liker ballett er oppriktig interessere. De har bøker om emnet og snakker engasjert om temaet. Jeg lytter gjerne- jeg må jo høre om fotball diverse steder så da skulle det bare mangle om ikke ballettfansen fikk sin tid.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Fotballfans har jeg fordommer mot. Enkle idioter som dytter i seg øl og potetgull og går ut å slåss. Fotballspillere også. De ser veldig feminine ut mange av de store.

Anonymkode: 97513...6ef

Også begynner de å grine bare de snubler litt.

Anonymkode: 10e60...377

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva går under 'liker'?

Jeg liker ballet, teater og generell kunst. Ikke lidenskapelig, og på langt nær slik at jeg har satt meg inn i kunstformene, men det er utrolig fascinerende å se hvordan mennesker uttrykker seg kreativt og hvordan de velger å formidle følelser.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja. Fotballfans har jeg fordommer mot. Enkle idioter som dytter i seg øl og potetgull og går ut å slåss. Fotballspillere også. De ser veldig feminine ut mange av de store.

Anonymkode: 97513...6ef

Du hørtes ikke akkurat glup ut selv, altså. Det er nå en god del oppegående fotballfans også. Og ballettdansere. Og festivalfantaster.

Anonymkode: 11f13...faa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 år senere...

Synes ikke ballett er noe spesielt spennende å se på, men veldig imponerende det de driver med. 

Anonymkode: fcfc3...3bf

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 20.6.2018 den 13.04, O.G. skrev:

I Frankrike ja.

Ja, Frankrike. Og andre steder.

Anonymkode: 27d59...919

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...