Gå til innhold
AnonymBruker

Avstandsdating/litt frustrert - tips

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Har hatt kontakt med en jente i 2 måneder nå, og ting fungerer igrunn veldig bra.

Vi snakker relativt ofte i tlf, og mye kontakt på snap osv, og kjemien virker å være veldig bra. Har mye til felles også, og har inntrykk av at vi er veldig like på mange områder.

Men hun bor 4 timer unna, noe som gjør det veldig utfordrende i forhold til å møtes. Hun flytter til byen jeg bor i om litt over 1 mnd, men ting er fortsatt litt usikkert i forhold til det.

Merker nå etter 2 mnd med snap og tlf at jeg begynner å bli frustrert, fordi jeg har veldig lyst til å møte denne jenta. Har foreslått å prøve å møtes iløpet av sommeren, før hun flytter hit i august (hvis hun får den studieplassen hun har søkt på), men er liksom jeg som må ta det meste av initiativet for å få til det, som fort kan gjøre at jeg blir litt for pågående.

Tips? Skal jeg bare slappe av og fortsette som nå frem til hun evt flytter hit?

Anonymkode: 09088...ecd

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Fortsetter under...

solmåneogstjerner

Har dere møttes noen gang? Du kan jo ta en tur til henne da. Hvis dere ikke har møttes før så ville jeg prøvd å få det til, da vet dere litt mer om dere ønsker å fortsette. Og ikke bygge opp forventningene så voldsomt.... 

Evt roe litt ned frem til dere vet om hun kommer til å flytte. Svarer kommer vel rundt 20. juli. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jentadi
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har hatt kontakt med en jente i 2 måneder nå, og ting fungerer igrunn veldig bra.

Vi snakker relativt ofte i tlf, og mye kontakt på snap osv, og kjemien virker å være veldig bra. Har mye til felles også, og har inntrykk av at vi er veldig like på mange områder.

Men hun bor 4 timer unna, noe som gjør det veldig utfordrende i forhold til å møtes. Hun flytter til byen jeg bor i om litt over 1 mnd, men ting er fortsatt litt usikkert i forhold til det.

Merker nå etter 2 mnd med snap og tlf at jeg begynner å bli frustrert, fordi jeg har veldig lyst til å møte denne jenta. Har foreslått å prøve å møtes iløpet av sommeren, før hun flytter hit i august (hvis hun får den studieplassen hun har søkt på), men er liksom jeg som må ta det meste av initiativet for å få til det, som fort kan gjøre at jeg blir litt for pågående.

Skype! Kjæresten og jeg bor en time fra hverandre og kan ikke møtes hver dag på grunn av barn. For oss er Skype redningen. Da får jeg både se og høre han hver kveld. Hjelper godt når jeg savner han.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 timer siden, solmåneogstjerner skrev:

Har dere møttes noen gang? Du kan jo ta en tur til henne da. Hvis dere ikke har møttes før så ville jeg prøvd å få det til, da vet dere litt mer om dere ønsker å fortsette. Og ikke bygge opp forventningene så voldsomt.... 

Evt roe litt ned frem til dere vet om hun kommer til å flytte. Svarer kommer vel rundt 20. juli. 

Nei. Hun Jobber ekstremt mye nå. Har bare fri på søndager. Har sagt at jeg har lyst til å kjøre opp til henne og besøke henne iløpet av ferien. Men føler ikke jeg kan mase altfor mye om det. Må ta litt initiativ hun også! Hun gir jo uttrykk for at hun liker den kontakten vi har oppnådd veldig godt :) Men man vet jo ingenting 100% før man har møttes.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
6 timer siden, Jentadi skrev:

Skype! Kjæresten og jeg bor en time fra hverandre og kan ikke møtes hver dag på grunn av barn. For oss er Skype redningen. Da får jeg både se og høre han hver kveld. Hjelper godt når jeg savner han.

Vi har jo snakket mye på telefon :) Har spurt endel om cam, men det vil hun ikke -.- Hater visst cam. Så da må hun tvinges, haha! Men har jo lyst til å se henne, det har jeg sagt :)

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
solmåneogstjerner
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nei. Hun Jobber ekstremt mye nå. Har bare fri på søndager. Har sagt at jeg har lyst til å kjøre opp til henne og besøke henne iløpet av ferien. Men føler ikke jeg kan mase altfor mye om det. Må ta litt initiativ hun også! Hun gir jo uttrykk for at hun liker den kontakten vi har oppnådd veldig godt :) Men man vet jo ingenting 100% før man har møttes.

Ok. Da venter du litt. Hold kontakten, og spør om dere kan møtes når hun har fått avklart ting. 

Lykke til! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

solmåneogstjerner
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Vi har jo snakket mye på telefon :) Har spurt endel om cam, men det vil hun ikke -.- Hater visst cam. Så da må hun tvinges, haha! Men har jo lyst til å se henne, det har jeg sagt :)

Skjønner jeg godt. Jeg gjør heller ikke videosamtaler utenom med dem jeg kjenner godt. 

Litt is i magen! Og ikke bygg opp forventningene alt for mye. Møt andre hvis det passer slik. Du har ingen forpliktelser overfor henne.

Kos deg med sommeren, familie og venner. Og så ser du hva som skjer etterhvert. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Jentadi
39 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er fint å SE hverandre, ja. Du får prøve å overbevise henne om at det er viktig. Ofte er det en terskel som man må over, så er det ikke så skummelt etterpå.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
1 time siden, solmåneogstjerner skrev:

Skjønner jeg godt. Jeg gjør heller ikke videosamtaler utenom med dem jeg kjenner godt. 

Litt is i magen! Og ikke bygg opp forventningene alt for mye. Møt andre hvis det passer slik. Du har ingen forpliktelser overfor henne.

Kos deg med sommeren, familie og venner. Og så ser du hva som skjer etterhvert. 

True. Skjønner jo det jeg og, så krever ikke det akkurat😊 Kontakten kommer nok til å holde frem til hun evt flytter hit. Så slapper veldig av med det egentlig. Er bare avstand og tid som blir frustrerende. Har vært et par andre jeg har vært litt nysgjerrig på også, men føler ikke kjemien er god nok der. Har et sjukt godt inntrykk av hun her, ut ifra tlf-samtaler, teksting og bilder😊

TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
37 minutter siden, Jentadi skrev:

Det er fint å SE hverandre, ja. Du får prøve å overbevise henne om at det er viktig. Ofte er det en terskel som man må over, så er det ikke så skummelt etterpå.

Veldig sant. Måtte jobbe litt for å få henne med på å snakke over telefon også. Fikk inntrykk av at hun var litt nervøs for det, og det var jo jeg og. Men det har jo funka veldig fint å snakke sammen😊

TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Nå har vi en løs avtale om å møtes i juli, så da finnes det lys i tunnelen! Haha :)

TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

TS her igjen

Har fortsatt mye kontakt med denne jenta, og vi snakker mye i tlf. 

Hun skal reise til det området jeg bor i neste uke. Hvis alt klaffer skal hun også sove over en natt hos noen kjente i samme by som jeg bor i, men ting er veldig usikkert. Hun skal uansett til en naboby helga etter. Men er veldig opptatt den uka, og det forstår jeg. Eneste ferieuka hennes i sommer. 

Bør jeg forvente at hun finner tid til å møte meg når hun først kommer i nærheten? Eller bør jeg holde meg helt i ro?

Merker det er en ganske frustrerende tanke at jeg har henne i nærheten, men at jeg kanskje ikke får møte henne. 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Ariadne#

Om hun er interessert i deg er det klart hun finner tid! 

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Er det jeg tenker og. Og hun tar jo kontakt, og virker interessert. Men har tatt feil om sånt før.

Får bare vente å se, har sagt klart ifra om hva jeg har lyst til hvertfall. 

Haha, i går sa hun at hun hadde en drøy historie som hun bare kunne fortelle når vi møtes, så tar jo det som et tegn på interesse :)

Hun er dårlig på initiativ.. Men det er vel ikke noe uvanlig det😝

Hatt kontakt i 3 måneder snart, uten å ha møttes. Så er jo klart frustrasjonen vokser seg større og større.

TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xcase33
Skrevet (endret)
On 6/20/2018 at 1:34 AM, AnonymBruker said:

Blir ikke dame på deg med mindre du tar initiativ ..hun kommer ikke til å gjøre det. Enten du heter Per eller Pål. 

Ikke sikkert hun liker deg på den måten ...men veldig veldig veldig mange damer liker bare oppmerksomheten. Særlig fra avstand, da de passivt kan motta uten å måtte gjengjelde om du skjønner. Når alt kommer til alt så vil de bare bli venner. 

Endret av Xcase33

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker
17 timer siden, Xcase33 skrev:

Blir ikke dame på deg med mindre du tar initiativ ..hun kommer ikke til å gjøre det. Enten du heter Per eller Pål. 

Ikke sikkert hun liker deg på den måten ...men veldig veldig veldig mange damer liker bare oppmerksomheten. Særlig fra avstand, da de passivt kan motta uten å måtte gjengjelde om du skjønner. Når alt kommer til alt så vil de bare bli venner. 

Får håpe du ikke har rett da ;)

Hun har selv gitt uttrykk for at hun trur det kan bli en interesse der.

Initiativ tar jeg, men vil ikke bli for masete/pågående.

TS

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
Xcase33
50 minutter siden, AnonymBruker said:

Får håpe du ikke har rett da ;)

Hun har selv gitt uttrykk for at hun trur det kan bli en interesse der.

Initiativ tar jeg, men vil ikke bli for masete/pågående.

TS

Selvsagt....men jeg har som regel rett desverre :P

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider
AnonymBruker

Ok.

Del dette innlegget

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå

Artikler fra forsiden

Viktig informasjon

Vi benytter cookies til analyseformål, tilpasning av innhold og annonser og for å videreutvikle våre tjenester. Les mer her