Gå til innhold

Hva slags legning har jeg.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har oppdaget noe med meg selv de siste årene. Jeg forelsker meg og tenner ikke på kun menn eller kun damer. Men jeg blir ofte betatt av transseksuelle . Eller tøffe jenter eller myke menn.  Har bare vært i forhold med menn .  Og er et nå.  Men tenner jo på andre til tross for det. Jeg velger bare å ta et forhold av gangen.  Men er jeg bifil eller hva i alle dager er jeg. Er lissom en viss type jeg kjenner suget  i magen.  

Anonymkode: db8d1...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Panfil. Samme her forresten :) 

Anonymkode: 01d7a...1fe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i 'legning'. Det er bare en språklig konstruksjon og er dårlig egnet for å fange opp det mangfoldet menneskelig seksualitet er..

 

Hvis du skal sette ord på det så snakk heller om preferanser og teningsmønstre. Og det gjorde du greit nok i førsteposten. ;)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig! Drit i legning. Er det samme hva du tenner på. Det som føles riktig for deg er fasiten 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel alle blir jo satt i båser her . Hetro og homo er jo så lagt fra hverandre  . Men jeg føler meg som ingen av de. De passer ikke meg. Trodde jeg først var bifil men noen jenter blir jeg ikke det minste tiltrekket av. Må en bestemt type til. Og har en forkjærlighet for bifile gutter. Og ja transpersoner generelt.  . Men skal ikke prøve å sette navn på det. Men godt er er noe og flere enn jeg. Litt godt å ikke være helt ensom om det. 

Anonymkode: db8d1...266

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...