Gå til innhold

SIO bolig og framleie, hjelp!


Xayah

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg får svar fra samordna opptak neste måned om jeg har fått studieplass eller ikke, men er veldig sikker på at jeg kommer til å få studieplass i og med at karakterene er over snittet på studiene jeg søkte på. 

 

Greia er at: det er en som framleier sin SIO bolig fra og med august, til da så har jeg fått svar på studiet, men den personen skal søke framleie av boligen sin til meg og den må godkjennes av SIO. Hvordan er det det fungerer? Sjekker SIO om du er student først, eller? Jeg har senest ifjor bodd i de sine boliger og har vært boligkunde i mer enn 1 år nå. 

Lurer på hvordan framleier godkjennes og hva skal til for at den skal bli godkjent? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

3 hours ago, Xayah said:

Hei.

Jeg får svar fra samordna opptak neste måned om jeg har fått studieplass eller ikke, men er veldig sikker på at jeg kommer til å få studieplass i og med at karakterene er over snittet på studiene jeg søkte på. 

 

Greia er at: det er en som framleier sin SIO bolig fra og med august, til da så har jeg fått svar på studiet, men den personen skal søke framleie av boligen sin til meg og den må godkjennes av SIO. Hvordan er det det fungerer? Sjekker SIO om du er student først, eller? Jeg har senest ifjor bodd i de sine boliger og har vært boligkunde i mer enn 1 år nå. 

Lurer på hvordan framleier godkjennes og hva skal til for at den skal bli godkjent? 

Ja, de sjekker om du er student eller ikke. Dersom de godkjenner fremleie før du har fått svar får du flytte inn, men må flytte ut igjen hvis de oppdager at du ikke har fått studieplass. 

Anonymkode: 013c9...0c5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...