Gå til innhold

Gjett hvilken kjendis jeg har tegnet

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Akkurat nå, Undermann skrev:

Jeg også, han var en utrolig god skuespiler :)

Ja, veldig god. :) Trist at han døde så tidlig, han ble jo bare 66 år. Tror Hermansen er min favoritt i Olsenbanden selv om jeg digger Egon, Benny, Kjell, Valborg og dynamitt-Harry og. Jeg ler meg i hjel når han beslaglegger den galopphesten og rir etter banden og møter på sjefen og sjefen sier: "Hermansen! Vil De se å komme Dem ned av det idiotiske dyret?" hvorpå Hermansen svarer: "men det er en hest sjef" og så får han på seg tvangstrøya. :hoho: 

• Liker 2
Gjest Winza
2 minutter siden, Salka skrev:

Ja, veldig god. :) Trist at han døde så tidlig, han ble jo bare 66 år. Tror Hermansen er min favoritt i Olsenbanden selv om jeg digger Egon, Benny, Kjell, Valborg og dynamitt-Harry og. Jeg ler meg i hjel når han beslaglegger den galopphesten og rir etter banden og møter på sjefen og sjefen sier: "Hermansen! Vil De se å komme Dem ned av det idiotiske dyret?" hvorpå Hermansen svarer: "men det er en hest sjef" og så får han på seg tvangstrøya. :hoho: 

Tenk om han døde i 2006 isteden og rakk å sjekke inn på hotel cæsar, han sjekket inn i 2002 (var med på vignetten også) og skulle etterforske en sak og så ender han opp med å innlede et forhold til Juni. Forholdet tar etter hvert slutt når han innser at hun er alkoholiker og han anbefaler henne å skaffe hjelp. Våren 2006 sjekker han inn for å arrestere Rolv da han ble funnet med dop, han treffer på Juni (som hadde hukommelsestap da) i lobbyen og hun sier "Vi har ligget sammen før" Han ser litt utilpass ut og går videre

Annonse

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...