Gå til innhold

Han er faktisk ikke interessert?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

En jeg har flørtet med i noen uker nå tror jeg har sett seg lei på meg, jeg gikk på en super smell forrige helg da jeg sendte han noen snap, og flørtet nok litt for hardt 🙈 min feil, og husker ikke hva jeg skrev eller hva jeg sendte bilder av. Men sånn er det nå. Og etter dette har samtalene dabbet av, forståelig nok. Så man kan vel bare anta at han ikke er interessert lengre. Men nå er problemet at jeg klarer ikke å glemme denne karen, jeg tenker på han hele tiden, sjekker snap hele tiden, hvor han ikke har åpnet de siste snappene fra meg.... så forstår at han ikke er interessert lengre. Men hvordan gå videre? Skal jeg bare slette han fra alle sosiale medier vi er venner på? Er det lettest? 

Anonymkode: 428e2...c21

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Først ville jeg kanskje spurt om han var interessert for å ikke gjøre gå videre uten grunn?

Anonymkode: aa8e9...0fd

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Først ville jeg kanskje spurt om han var interessert for å ikke gjøre gå videre uten grunn?

Anonymkode: aa8e9...0fd

Men når man ser at vedkommende bevist ikke svarer eller åpner ting fra deg. Kan se at han har sett ting jeg har lagt ut på mystorie så det kan bare bety en ting han prøver å unngå meg å håper nok på at jeg slutter å skrive/sende snap til han. Så 😕 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men når man ser at vedkommende bevist ikke svarer eller åpner ting fra deg. Kan se at han har sett ting jeg har lagt ut på mystorie så det kan bare bety en ting han prøver å unngå meg å håper nok på at jeg slutter å skrive/sende snap til han. Så 😕 

Anonymkode: 428e2...c21

Men det er litt synd hvis det er snapchat det er noe galt med?

Anonymkode: aa8e9...0fd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men det er litt synd hvis det er snapchat det er noe galt med?

Anonymkode: aa8e9...0fd

Ja det er sant, kanskje jeg skal gi det noen dager til å se hva som skjer, takk for svar :) 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sannsynligvis er han ferdig med deg. Jeg gjorde nesten det samme med en jeg hadde vært på noen dater med, sendte sms fredagskvelden, hørte ingenting, ny sms lørdag ettermiddag, og på søndag krev jeg sikkert noe om at det er vanlig høflighet å svare å sånt... Jada, hvordan skulle jeg vite han var reist på hyttetur for helga, å glemt mobilen hjemme?! Han ville ikke vite av meg etter det nei...

Så kanskje du skal ikke gjøre noe mer snap nå, så kan du jo være heldig at han svarer om noen dager

Anonymkode: 925ab...1a0

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Sannsynligvis er han ferdig med deg. Jeg gjorde nesten det samme med en jeg hadde vært på noen dater med, sendte sms fredagskvelden, hørte ingenting, ny sms lørdag ettermiddag, og på søndag krev jeg sikkert noe om at det er vanlig høflighet å svare å sånt... Jada, hvordan skulle jeg vite han var reist på hyttetur for helga, å glemt mobilen hjemme?! Han ville ikke vite av meg etter det nei...

Så kanskje du skal ikke gjøre noe mer snap nå, så kan du jo være heldig at han svarer om noen dager

Anonymkode: 925ab...1a0

Ja vil nesten tro han er ferdig med meg og det er for så vidt helt Ok men syns det er vanlig høflighet å bare si i fra da, eller han kan bare slette meg. Syns det er så dårlig gjort å gjøre det på denne måten. Men men. Får ikke gjort noe til eller fra. Skal ikke sende noe mer. Merker jo om han etterhvert åpner samtalene eller ikke. 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal du slette ham når du liker ham? Vent. Ikke ta kontakt, men vent å se om han gjør det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, exictence skrev:

Hvorfor skal du slette ham når du liker ham? Vent. Ikke ta kontakt, men vent å se om han gjør det?

Det er vel fordi jeg føler meg dum, når jeg tydligvis liker han mer enn han liker meg. Og virker jo som om han prøver å avvise meg på en «fin» måte i hans sine øyne, altså ignorere meg. Men skal vente noen dager å se hva som skjer å ikke ta mer kontakt. Takk for svar :) 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville i hvert fall ikke skrevet noe mer til han, kanskje ventet en uke og slettet hvis jeg ikke hørte noe mer fra han til da. Jeg har avvist noen menn nettopp pga at det ble for mye "mas" for meg på snap. Han ene likte jeg virkelig, men så måtte jeg beg å forsvare meg når jeg ikke hadde tid til og svare, da orket jeg ikke ha kontakt mer. Det beste er og ha is i magen :)

Anonymkode: 1db30...ee3

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men det hele er jo enda ferskt. Tankene og fokuset ditt går jo naturlig over dersom du bare lar dette ligge. 

Ikke bruk energien din der det ikke er noe næring å hente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i han. Han gir lyd fra seg dersom han er interessert. 

Anonymkode: 1fbb1...1f1

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

15 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg ville i hvert fall ikke skrevet noe mer til han, kanskje ventet en uke og slettet hvis jeg ikke hørte noe mer fra han til da. Jeg har avvist noen menn nettopp pga at det ble for mye "mas" for meg på snap. Han ene likte jeg virkelig, men så måtte jeg beg å forsvare meg når jeg ikke hadde tid til og svare, da orket jeg ikke ha kontakt mer. Det beste er og ha is i magen :)

Anonymkode: 1db30...ee3

Skal prøve å ha litt is i magen som du sier, og heller bare gå videre hvis han da ikke svarer. Jeg har ikke spurt han om noe i forhold til det med tid til ting osv, eller forklaring på hvorfor han ikke svarer. Men kan jo tenkes at han ikke er en gutt som liker å skrive så mye og da blir min interesse for han mas. Men tiden vil jo vise det :) 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Drit i han. Han gir lyd fra seg dersom han er interessert. 

Anonymkode: 1fbb1...1f1

Skal gi det noen dager, men som du sier er han interessert nok så gir han lyd fra seg :) 

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Mass skrev:

Men det hele er jo enda ferskt. Tankene og fokuset ditt går jo naturlig over dersom du bare lar dette ligge. 

Ikke bruk energien din der det ikke er noe næring å hente.

Ja du har nok rett der, takk for svar 😊

Anonymkode: 428e2...c21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde iallefall ikke sendt han noe mer. Hadde bare gått videre. Og ikke brydd meg mer. Kan hende han da innser for en fin jente han har latt gli ut av hendene sine. Han tror vel at han har deg i sin hule hånd og at han styrer det hele nå. Men nei, det må du ikke la han tro . :fnise:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Hadde iallefall ikke sendt han noe mer. Hadde bare gått videre. Og ikke brydd meg mer. Kan hende han da innser for en fin jente han har latt gli ut av hendene sine. Han tror vel at han har deg i sin hule hånd og at han styrer det hele nå. Men nei, det må du ikke la han tro . :fnise:

Hehe nå fikk du meg til å smile takk 😁 du gjorde kvelden min mye bedre. 

Anonymkode: 428e2...c21

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hehe nå fikk du meg til å smile takk 😁 du gjorde kvelden min mye bedre. 

Anonymkode: 428e2...c21

:hug:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er vel fordi jeg føler meg dum, når jeg tydligvis liker han mer enn han liker meg. Og virker jo som om han prøver å avvise meg på en «fin» måte i hans sine øyne, altså ignorere meg. Men skal vente noen dager å se hva som skjer å ikke ta mer kontakt. Takk for svar :) 

Anonymkode: 428e2...c21

Jeg hadde følt meg dum hvis jeg slettet noen fordi jeg skulle liksom fremstå bedre? Synes man fremstår verre ved å vise seg annet enn vennligsinnet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...