AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Vi er er par som skal til Lofoten i august. Skal i hovedsak ligge i telt og i bil. Skal kjøre oppover med bil fra Lillehammer. Jeg lurer på om det er noen spesielle attraksjoner/opplevelser/begivenheter vi bør få med oss når vi først er der? Har notert meg en del fjellturer. Men om det finnes andre turer, restauranter eller hva som helst man burde sjekke ut når man først er der, tar jeg gjerne imot tips. Også om det er noe spesielt vi bør få med oss på veien opp dit. Anonymkode: 96a78...ff7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Ta med dere mye varme klær. Pakk for sommer-vinter og ta høyde for kald vind og insekter. Anonymkode: de9bd...be8
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, AnonymBruker skrev: Ta med dere mye varme klær. Pakk for sommer-vinter og ta høyde for kald vind og insekter. Anonymkode: de9bd...be8 Dette er en selvfølge for oss men ellers takk for tips. Anonymkode: 96a78...ff7
alli634 Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Begynner ytterst: Dere må kjøre helt ut til Å og spise kanelboller! De er fantastisk gode, og ellers er det velig trivelig å vandre rundt Restauranten Maren Anna i Sørvågen er verdt en middag på På Reine er det veldig koselig, og man kan padle kajakk inn til Bunesstranda - en veldig vakker tur https://lofoten.info/Kajakk-sommer/?Article=945 Eventuelt en tur opp til Reinebringen dersom stien er åpen (veldig stor rasfare her, så den stenges dersom det er nødvendig) Gammelbua har god mat og drikke Anitas sjømatrestaurant på Sakrisøya har de beste fiskeburgerne jeg har smakt - perfekt til lunsj Krambua restaurant på Hamnøya er også koselig Det er et museum i Sund (smed og fiske) som skal være fint, men har ikke vært der selv. Rambergstranda er fin, men ligger litt tett opptil veien Rundt Leknes har du blant annet Hauklandstranda som er veldig fin og populær med fantastiske turområder rundt. Like i nærheten er også stranda Uttakleiv som er veldig fin Anbefaler sterkt et besøk i Henningsvær. Her er klatremiljøet veldig stort, og dere kan sikkert finne et kurs å melde dere på skulle det friste I Kabelvåg finnes det en som holder veldig gode kajakkurs, jeg var her selv for noen år siden - veldig kjekt! Så selvfølgelig Svolvær! Nydelig by med en del butikker og restauranter. Koselige spisesteder nede ved havna
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå