Gå til innhold

Vinterbryllup like fint som sommerbryllup?


Energi-jenta

Anbefalte innlegg

Er det noen her som har hatt eller vært i et vinterbryllup før? Hvordan var det? Var det noe pluss eller minus med å ha det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har ikke hatt ennå, men vi ønsker oss vinterbryllup. Jeg syns det er penere! Bare husk å holde lokalet varmt 😄

Anonymkode: a764e...231

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi giftet oss på nyttårsaften. Jeg synes det var fint. Det var helt mørkt da vi kom ut av kirka, og folk sto utenfor og ventet med stjerneskudd. Vi hadde også nyttårsaften-tema på selve festen, med kinesiske lykkekaker, party poppers utover bordene som ble "poppet" når gjestene følte for det selv, og selvsagt fyrverkeri klokka 12.

Anonymkode: dea63...10f

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

57 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vi giftet oss på nyttårsaften. Jeg synes det var fint. Det var helt mørkt da vi kom ut av kirka, og folk sto utenfor og ventet med stjerneskudd. Vi hadde også nyttårsaften-tema på selve festen, med kinesiske lykkekaker, party poppers utover bordene som ble "poppet" når gjestene følte for det selv, og selvsagt fyrverkeri klokka 12.

Anonymkode: dea63...10f

Du ødela nyttårsaftenen med bryllup ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var snøbrud 😊 Ikke noe annerledes enn at jeg måtte ha et varmt sjal på meg på kirketrappa 😉 Vielsen, selskapet og festen var uansett innendørs. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal ha vinterbryllup. Bor på vestlandet så ingen garanti for snø eller noe. Stor sannsynlighet for storm og pøsregn.. men for vår del valgte vi vinteren fordi vi begge er glade i vinteren, ikke høysesong på bryllup og dermed mer valgmuligheter i fohold til ledige datoer. 

Anonymkode: 1ee3d...b79

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Dævendøtte

Vinterbryllup ser så koselig ut. Og kule bilder blir det også, selv om det kan være litt kaldt å ta bildene :)  Og ser for meg fantastiske kjoler, litt sånn trolske med høy krage. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 6/19/2018 at 3:08 PM, O.G. said:

Du ødela nyttårsaftenen med bryllup ja. 

Ødela nyttårsaften? Synes det høres koselig ut med bryllup på nyttårsaften. 

Hadde dratt i vinterbryllup med glede. Eneste ulempen jeg kommer på er at det i min landsdel er litt lite dagslys for å få tatt bilder utendørs. Ellers hadde et vinterbryllup vært et fint lyspunkt i en ellers mørk tid. 

Anonymkode: f45ea...4dc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Giftet meg i vinter og synes det var utmerket. Lokaler, vielsestidspunkt, fotograf, frisør og alt var lettere å få til som vi ville ettersom det ikke var høysesong. Alt praktisk var mye enklere. De fleste gjestene kunne komme fordi ingen ferier var planlagt, drikke holdt seg kaldt ute mens vi var gode og varme inne. Supert opplegg

Anonymkode: 7bad9...7f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...