AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Sikkert veldig teit spørsmål, men jeg skjønner ikke helt hva de forskjellige tegnene for meldinger i messenger betyr. Jeg snakker om det som kommer opp ved siden av meldingen når du har sendt noen en melding. Ofte ser man profilbildet til mottaker ved siden av meldingen, noe jeg regner med at betyr at meldingen er lest. Ellers får man jo opp en hake, (✔) men denne kan både ha farge (blå) i bakgrunn og ikke ha farget bakgrunn. Hva er forskjellen på dette? Anonymkode: 79ad3...0b6
mandel92 Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Hvis den er blå betyr det at den er levert til mottaker, men hvis den er hvit betyr det at den bare er sendt, men ikke mottatt ennå. Det kan skje hvis personen f.eks har slått av telefonen.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Takk. Men hva er da forskjell på blå hake og profilbilde? Ts Anonymkode: 79ad3...0b6
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Takk. Men hva er da forskjell på blå hake og profilbilde? Ts Anonymkode: 79ad3...0b6 Profilbilde er når de har åpnet meldingen. Anonymkode: 439ba...6bb
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå