AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 Hei. Jeg var matforgiftet i april, det følte jeg var ganske lett å identfisere. Ble kvalm bare timer etter måltidet og kastet opp i omtrent 24 timer før oppkast var over.. Deretter var selve giften ute føltes det som, selv om jeg brukte tid på å spise meg opp og komme i form igjen. Denne gangen nå forrige torsdag, så merket jeg det først 14-15 timer etter måltidet, med en intens magesmerte og diaré. Siden torsdag har dagene bestått i varierende magesmerte og varierende diare. Men når vi skriver tirsdag er det enda ikke over, og jeg har mer feber i dag enn tidligere dager. Tips? Anonymkode: 9b4bb...2d7
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Be om å få tatt en prøve av avføring/blod hos fastlegen. Anonymkode: 778bb...dae 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Matforgiftning kommer ikke tilbake noen mnd senere. Diaré er ikke farlig, om den ikke er blødende og varer i ukesvis. Du er sikkert bare syk. Det er mulig å bli magesyk. Anonymkode: d4884...5e3 1
kaleidoskop Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Jeg fikk skikkelig matforgiftning etter utenlandsreise. Den satt i i over 6-8 mnd med varierende tilbakefall. Så det er mulig det er matforgiftningen. Du får ta en tur til legen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå