AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #1 Skrevet 19. juni 2018 bruker bli godt brisen på 3 øl. drakk 3 ingefærøl på fredag men merket det knapt. føltes som bortkastede penger noen som vet hva dette kan komme av? Anonymkode: a1fa6...c76
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #2 Skrevet 19. juni 2018 Og du er sikker på at du tok med deg den typen med alkohol? Anonymkode: 9b0fb...781 3
kaleidoskop Skrevet 19. juni 2018 #3 Skrevet 19. juni 2018 Ingefærøl er spesialøl. Du blir skjult full, du viste nok bare ikke om at du var så full som du ble. Det er som en skjult rus, du vet bare ikke at den er der. Sykt digg å drikk seg speisalfull på ingefærøl. Dessuten får det du betaler for ang pris. Ingefærøl koster jo mindre en vanlig øl, sånn med tanke på at du føler pengene var bortkastet. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #4 Skrevet 19. juni 2018 Du får prøve vørterøl neste gang. Anonymkode: b9040...0cc 6
cleangal Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Og du er sikker på at du tok med deg den typen med alkohol? Anonymkode: 9b0fb...781 Jeg var faktisk ikke klar over at det finnes ingefærøl med alkohol før jeg googlet det nå... 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 Vanlig ingefærøl er jo alkoholfritt ? Anonymkode: e7eca...8c2 3
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker said: Og du er sikker på at du tok med deg den typen med alkohol? Anonymkode: 9b0fb...781 Ja, har sjekket det før, og sjekket det igjen mens jeg drakk 9 minutter siden, kaleidoskop said: Ingefærøl er spesialøl. Du blir skjult full, du viste nok bare ikke om at du var så full som du ble. Det er som en skjult rus, du vet bare ikke at den er der. Sykt digg å drikk seg speisalfull på ingefærøl. Dessuten får det du betaler for ang pris. Ingefærøl koster jo mindre en vanlig øl, sånn med tanke på at du føler pengene var bortkastet. Er kanskje mer nøyaktig å si at man blir brisen på en annerledes måte, for jeg merket jo noe effekt, bare ikke den sløvende effekten øl har. Var mer "våken". Hadde ikke satt meg i bilen for å kjøre, liksom.... De ingefærølene heromkring koster 30kr flasken på matbutikken, så er rundt samme pris for de ølene jeg drikker til vanlig ihvertfall. Anonymkode: a1fa6...c76
Leifern Skrevet 19. juni 2018 #9 Skrevet 19. juni 2018 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vanlig ingefærøl er jo alkoholfritt ? Anonymkode: e7eca...8c2 Nei, gi deg – eeer det virkelig sant?
kaleidoskop Skrevet 19. juni 2018 #10 Skrevet 19. juni 2018 4 minutter siden, AnonymBruker said: Ja, har sjekket det før, og sjekket det igjen mens jeg drakk Er kanskje mer nøyaktig å si at man blir brisen på en annerledes måte, for jeg merket jo noe effekt, bare ikke den sløvende effekten øl har. Var mer "våken". Hadde ikke satt meg i bilen for å kjøre, liksom.... De ingefærølene heromkring koster 30kr flasken på matbutikken, så er rundt samme pris for de ølene jeg drikker til vanlig ihvertfall. Anonymkode: a1fa6...c76 Om du har drukket brus får du ingen effekt, uansett. Brus er billigere en alkohol. Om du synes det var bortkastede penger, så kjøp vanlig øl. Rusbrus er dyrere en øl, du får mindre pr liter. Sorry, men jeg tror ikke spøken din slo an her, med å ikke bli full på ingefærøl.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #11 Skrevet 19. juni 2018 1 time siden, matrobot skrev: Jeg har samme problem med Ginger beer! Ginger = ingefær Anonymkode: 5d46e...bab
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #12 Skrevet 19. juni 2018 7 hours ago, kaleidoskop said: Sorry, men jeg tror ikke spøken din slo an her, med å ikke bli full på ingefærøl. ?Spøk? Er det ikke vanlig? Jeg har IBS, så det er ikke umulig at jeg merker mindre rus fra ingefærøl enn andre Anonymkode: a1fa6...c76
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #13 Skrevet 19. juni 2018 Det er vel samme alkoholprosent. Tror det er innbilning fra din side. Hva drakk du da? Ginger Joe, Crabbies? Jeg synes det smaker som brus omtrent, så drikker kanskje mer enn vanlig øl. Anonymkode: 11d12...2a2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå