Gå til innhold

Jeg har ikke instagram


sjokoladeelskeren

Anbefalte innlegg

heihei! :)

Jeg er 21 år og har aldri hatt instagram, utrolig eller hva? Uansett, jeg føler at det kanskje er på tide å skaffe meg det snart, men så er det en del ting jeg tenker på. Jeg synes jo det er litt flaut å skaffe meg det nå når "alle" har hatt det i mange år allerede. Det blir jo gjerne slik at jeg klarer å diske opp med 20-30 følgere max i starten mens alle vennene mine har minst det ti-dobbelte. I tillegg så har jeg jo ikke noe spessielt å legge ut, og et fint profilbilde har jeg heller ikke. Er det teit å bruke samme profilbilde som på facebook? Gjerne kom med deres erfaringer, meninger osv så blir jeg veldig glad :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Sjokoladeknask

Jeg har heller ikke Instagram, men nå har jeg generelt sluttet med de fleste sosiale medier (er bare her inne), og det synes jeg er helt greit. Dog har jeg «bookmarked» mange instagramkontoer fordi jeg liker å følge litt med og se litt. 

Men altså, drit i hva andre måtte mene. Har du lyst til å bruke instagram så gjør du det og nei, det er ikke noe teit å bruke samme profilbilde. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Drit i om du ikke får en million følgere. Det er bedre med noen venner som følger deg enn en haug med mennesker du ikke aner hvem er. Du trenger heller ikke legge ut noe særlig. Jeg har flere venner som ikke har lagt ut et eneste bilde men som koser seg med å følge med på hva venner og bekjente legger ut. Bruk samme profilbilde som på facebook. Null stress :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror ikke folk bryr seg om hvor mange følgere du har eller hvor mange bilder du legger ut. Jeg legger aldri ut bilder, men er på Instagram for å følge andre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvorfor vil du ha følgere hvis du ikke har et budskap å fornidle? Har aldri skjønt meg på det der...

Hilsen ei som heller ikke har Instagram konto ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke Instagram, og ser heller ikke noe behov for det. Hvem faen gidder vel å se på selfiene mine? 🤣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...