AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Jeg kan ikke huske sist jeg fikk et skrubbsår, så aner ikke hvordan forløpet er. Hvor lang tid vil det ta før det gror for eksempel? Ser det vanlig ut (bilde)? litt bekymra for de lilla stripene, og at det verker en del. Fikk det på fredag. Fikk en del sand i det, tror jeg fikk alt vekk, men nå rensa bare med vann da🤔 Anonymkode: fea09...34e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Da ser det altså greit ut eller?😬 Anonymkode: fea09...34e
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Ser helt fint ut det der (og jeg er proff når det gjelder skrubbsår...). Bare la det være i fred nå, så forsvinner det etter hvert. De blå stripene kommer sannsynligvis av at du slo deg samtidig som du fikk såret. Anonymkode: b6b7a...758
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ser helt fint ut det der (og jeg er proff når det gjelder skrubbsår...). Bare la det være i fred nå, så forsvinner det etter hvert. De blå stripene kommer sannsynligvis av at du slo deg samtidig som du fikk såret. Anonymkode: b6b7a...758 Okei det var beroligende, takk! Anonymkode: fea09...34e
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå