AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Hei, min første reise til London. Jeg vill reise i starten av juli men det er så dyrt. Har noen erfart at bilettene blir billigere etterhvert eller er det ingen håp? takk på forhånd Anonymkode: bf891...ba9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Jeg reiser mye til London, erfarer at det du beskriver gjelder mesteparten av året - men ikke om sommeren eller rundt andre ferier(har også blitt litt dyrere sånn generelt det siste året). Et tips som du kan spare ganske mange hundrelapper på er å ta buss fra flyplassen og inn til byen istedenfor tog..:) Anonymkode: 3296b...239
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Juli er ferietid for veldig mange og dermed både fly, ferger og hoteller mer fullbookede enn ellers i året, så det er en dum tid på året å planlegge reiser i siste liten. Anonymkode: ea188...ca6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Ryanair fra Sandefjord? Tur retur for 3 voksne kostet under 2000kr med god benplass og baggasje. Hotell derimot slet jeg med å finne noen lignende brukbare for vanlig pris. Men fant ett til 1200kr natten som er nytt, men med små rom. Anonymkode: cfcd9...923
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #5 Skrevet 19. juni 2018 Jeg synes også at London har blitt dyrere å fly til (flyr dit tre-fire ganger i året, fra Trondheim). Har begynt å planlegge reisene dit i gooood tid, kjøper bill et halvt år i forvegen etc. Da er det lettere å få det til, men jeg må ha flaks om jeg får det under 2000 kr. Ville ikke gamblet på at billettene blir billigere nå. Kan lønne seg å sjekke hos Ryanair som en over sier, men om sommeren er ikke de alltid så billige heller. Jeg skal fly Ryanair fra London til Oslo en vei i sommer, det koster ca 1000 kr med bagasje. Anonymkode: dac90...f1d
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 Den siste måneden før avreise går prisene nesten alltid bare oppover. Anonymkode: f20a8...e98 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå