Gå til innhold

Hvorfor er kvinner oftere utro en menn ?!?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Alle damer jeg har vært sammen med har nå vært utro mot meg. Forstår det bare ikke... føler det bare er kvinner som klarer å gjøre slike ting... er bare så utrolig fortvilet... Ingen damer jeg lenger kan innlede seksuelt forhold til uten å være sikker på de ikke har seg med andre menn i mellomtiden..... Hilsen fortvilet nordlending 

Anonymkode: 21c41...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Da går du etter feil type damer !!!  Alle kvinner er ikke utro. Du må se på personligheten, oppførsel og holdninger til en jente og hvilke verdier hun har og ikke bare gå etter pent utseende (som ofte kan skjule en råtten og narsissistisk personlighet...)

Anonymkode: 97530...d71

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det hørtes rart og ekstremt ut. Behandler du kvinner bra selv? 

Anonymkode: fc3f7...e1e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

39 minutter siden, AnonymBruker said:

føler det bare er kvinner som klarer å gjøre slike ting

Om du tror det bare er kvinner som kan gjøre slike ting er du bra naiv.

Anonymkode: d313e...30b

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det ikke ganske likt fordelt?

Eller, mener kanskje jeg har lest kvinner er det oftere enn menn, men det spørs vel bare hvilken internett-kilde du velger å tro på.

Det er jo bare en subjektiv opplevelse, som singel kvinne føler jeg 90% av menn er utro for jeg blir jo bare lagt an på av menn. Utro menn er en del av hverdagen min, utro kvinner er det i svært liten grad, det er den håndfullen jeg har hørt sladder om eller vet om blant venninner.

Uansett, siden jeg føler at et overveldende flertall av menn er tilbøyelige til å være utro og hevder at det er ganske likt fordelt så må det være veldig mange kvinner også. Så man må vel bare ha antennene ute, velge riktige personer, ha tilliten i bunn. Og litt flaks. 

Men ALLE er ikke utro altså. Ikke mist håpet :)

Anonymkode: 39c11...632

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fordi kvinnen er i arbeidslivet og utsatt for mer sex press enn menn!

Ganske logisk

Anonymkode: 24381...06a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Alterego666
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinnen er i arbeidslivet og utsatt for mer sex press enn menn!

Ganske logisk

Anonymkode: 24381...06a

Menn er ikke i arbeidslivet? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Fordi kvinnen er i arbeidslivet og utsatt for mer sex press enn menn!

Ganske logisk

Anonymkode: 24381...06a

Makes no sense at all...

Menn blir også utsatt for sexpress og sexuell trakassering, det er utrolig høye mørketall på dette området nettopp fordi det er så tabubelagt, fordi kvinner liksom er så svake og menn skal være så tøffe at de ikke kan erkjenne at kvinner har tråkket på de.

Sexpress har ingenting med utroskap å gjøre, hvis du velger å være utro på grunn av dette, vil jeg anbefale deg til å gro bein i nesa, et nei er et nei, og blir ikke det godtatt så er det faktisk overgrep/voldtekt.

Nei du, ts, tilbake til ditt spørsmål... Tror nok du bare har vært fryktelig uheldig med damene du har valgt..

Anbefaler det samme som en over her, se ann damene, sjekk verdiene hennes, holdninger osv, og ikke forhast deg. Dua har all tid i verden. 😊👍

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er fordi menn respekterer i mindre grad at noen er i et forhold, menn er frekkere rett og slett. I tillegg er menn flinke til å smigre og snakke rundt kvinner. 

Anonymkode: ec3b1...24b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis alle du har vært sammen med er utro, så tror jeg faktisk det er du som er problemet. De aller fleste, uansett kjønn er IKKE utro.

Anonymkode: 52036...2f4

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange kvinner savner nærhet og kjærlighet, og ikke bare sex. Mange menn i forhold, gir kun oppmerksomhet når de ønsker sex. Kvinner savner nærheten fra da de var nyforelsket og mannen ga henne oppmerksomhet som likner kjærlighet. 

Anonymkode: 7f282...a7a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnen til at du tror kvinner er mer utro enn menn er fordi du naturlig nok ikke har opplevd at menn er utro mot deg. 

Det er nok ellers ganske likt fordelt, og at du har opplevd bare utro kvinner er kjipt. Det betyr allikevel ikke at du aldri kan møte ei som aldri vil være utro mot deg.

Vet du hva det var som utløste utroskapen hos de du har vært sammen med? 

Anonymkode: 0c227...d9e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, AnonymBruker said:

Mange kvinner savner nærhet og kjærlighet, og ikke bare sex. Mange menn i forhold, gir kun oppmerksomhet når de ønsker sex. Kvinner savner nærheten fra da de var nyforelsket og mannen ga henne oppmerksomhet som likner kjærlighet. 

Anonymkode: 7f282...a7a

:Nikke:

Anonymkode: a2034...f85

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis du tror alle kvinner er utro fordi dine damer var utro mot deg, vel da virker du ikke særlig reflektert eller oppegående.. tilbøyelig til å tro problemet er deg. Du velger feil type damer. Problemet ligget hos deg selv så du må starte der.  

Anonymkode: 28a78...f26

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvis du tror alle kvinner er utro fordi dine damer var utro mot deg, vel da virker du ikke særlig reflektert eller oppegående.. tilbøyelig til å tro problemet er deg. Du velger feil type damer. Problemet ligget hos deg selv så du må starte der.  

Anonymkode: 28a78...f26

Dette blir jo rett og slett å skylde på offeret. Det er tross alt damene som har vært utro. Om de var så nødne at de måtte ha sex med en annen en kjæresten sin så burde de da gjort det slutt med TS først. 

Hun var utro mot deg? Din skyld. Du har sikkert gjort noe feil.

Han var utro mot deg? Hans skyld. Han er en drittsekk. 

Anonymkode: 0c227...d9e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har for liten kuk rett og slett. Kvinner liker at det gjør godt i musa under sex, og en liten kuk gjør bare ikke godt nok. 

Anonymkode: 1adc6...a21

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Gjest Alterego666
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette blir jo rett og slett å skylde på offeret. Det er tross alt damene som har vært utro. Om de var så nødne at de måtte ha sex med en annen en kjæresten sin så burde de da gjort det slutt med TS først. 

Hun var utro mot deg? Din skyld. Du har sikkert gjort noe feil.

Han var utro mot deg? Hans skyld. Han er en drittsekk. 

Anonymkode: 0c227...d9e

Nei, dette er ikke å skylde på offeret. Det pekes kun på at TS generaliserer ut fra egne erfaringer. Det er alltid farlig og oftest feil. Helt riktig å påpeke. 

Det er trist at TS har opplevd mye utroskap, men det er vanskelig å se at det alene gir grunnlag for å påstå at kvinner generelt er mer utro.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Angrer kraftig på jeg skrev dette innlegget her. Hater livet mitt, vil bare forsvinne i et dypt hull. Er tydeligvis KUN min feil de har vært utro mot meg. Hva feiler det meg ??

Anonymkode: 21c41...86f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Angrer kraftig på jeg skrev dette innlegget her. Hater livet mitt, vil bare forsvinne i et dypt hull. Er tydeligvis KUN min feil de har vært utro mot meg. Hva feiler det meg ??

Anonymkode: 21c41...86f

Du er mann, og følgelig automatisk havnet i dust kategorien 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Er det ikke ganske likt fordelt?

Eller, mener kanskje jeg har lest kvinner er det oftere enn menn, men det spørs vel bare hvilken internett-kilde du velger å tro på.

Det er jo bare en subjektiv opplevelse, som singel kvinne føler jeg 90% av menn er utro for jeg blir jo bare lagt an på av menn. Utro menn er en del av hverdagen min, utro kvinner er det i svært liten grad, det er den håndfullen jeg har hørt sladder om eller vet om blant venninner.

Uansett, siden jeg føler at et overveldende flertall av menn er tilbøyelige til å være utro og hevder at det er ganske likt fordelt så må det være veldig mange kvinner også. Så man må vel bare ha antennene ute, velge riktige personer, ha tilliten i bunn. Og litt flaks. 

Men ALLE er ikke utro altså. Ikke mist håpet :)

Anonymkode: 39c11...632

Godt sagt eller skrevet. Ja dessverre er det mange og av begge kjønn som ikke kan holde seg til en om gangen 😡

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...