AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Noen her med velfungerende liv tross denne lidelsen? Personlig har jeg panikkangst som gir også agorafobi i den grad at jeg har store problemer med å reise lange avstander. En time unna går nesten greit men ukjente plasser går ikke så bra. Gått i terapi i mange år og vet hva jeg må gjøre men sliter med å utfordre fobien Vil gjerne hære åssen dere mestrer familieliv og utdannelse/jobb med dette! Anonymkode: 236b5...1c9
Bonusmammaen Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Uff så slitsomt. Nei, jeg har ikke noe peiling selv, men har du prøvd hypnose? Høres sikkert litt på kanten ut, men en kompis ble kvitt fobien etter noen runder.
Gjest Lexie Grey Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Jeg sliter med det samme som deg! Har hatt det i svingende grad (er det noe som heter det forresten?) helt siden jeg var liten. Det smalt skikkelig for en god stund siden og jeg fungerer dessverre dårlig. Nå svarte jeg jo egentlig ikke på spørsmålet ditt da. Men om du ønsker å skrive må du gjerne sende meg en melding 🙂
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå