Gå til innhold

Hodepine hver kveld

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har hatt en type hodepine hver kveld de siste par ukene. Ikke ordentlig hodepine, men et slags trykk som er lett ubehagelig og sitter fremme i panna, og som gjør at jeg tåler svært lite lyd og støy. Passer dårlig med småbarn i hus. Jeg VET at jeg drikke for lite, men det har jeg "alltid gjort". Dette er altså ikke nytt av de siste par ukene. Er heller ikke gravid. Hatt full sjekk av vitaminstatus for noen mnd siden. Noe som har opplevd det samme, og har noen tips? Hva kan det være?

Anonymkode: 02d8c...95e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spenningshodepine som kommer fra nakken og skuldrene er første tanken min.

AnonymBruker
Skrevet

Kan være det skiftende været. Vet ikke hvor du bor da, men her på vestlandet er det skikkelig «lummert» for tiden. Varmt, fuktig og regn. Jeg får SKIKKELIG hodepine av dette været - det får jeg alltid, kommer gjerne på kveld.. Hvordan er det hos deg? 

Ellers bør du drikke mer, spesielt når du vet at du drikker for lite. Spennings- og stresshodepine som en annen nevner er også et alternativ.

Anonymkode: 0eb9d...445

AnonymBruker
Skrevet

Høres veldig ut som spenningshodepine. Kommer av stress og stramme muskler i nakken. Hvis det ikke gir deg kan det være nyttig og oppsøke feks. kiropraktor eller fysioterapaut for en vurdering og evt. behandling.

Anonymkode: 7f1ad...a0a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...