Gå til innhold

Psykisk sykdom og ensomhet

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvor treffer man andre mennesker som også sliter med det sosiale og ensomhet? Jeg har så mye sosial angst at jeg ikke får til å få meg venner selv om jeg ønsker det. Har prøvd her på forumet uten hell så er det vell meg det er noe galt med enda en gang. Føler at jeg er ett null som ikke klarer noe og jeg er bare lei meg og trist. Ensomhet er så sårt og trist og jeg er jo alltid alene og jeg blir bare gal av livet mitt. Vet ikke hva jeg vil med livet mitt heller men jeg vil bare ikke ha det sånn her lengre. Men hva gjør jeg? Jeg er så forvirra og fortvila over meg selv.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Her jeg bor har Mental Helse en egen cafe/møtested for dem som har det litt ekstra vanskelig. "Vanlige" folk kan også komme innom. De har også arrangementer titt og ofte. Mange flere burde benytte seg av disse tilbudene/arrangementene for det er virkelig bra. Ingen der som dømmer. Alle har sin "bagasje". :)
Du kan jo undersøke om kommunen din har et slikt tilbud? Det er en fin start ihvertfall!

Anonymkode: 79e81...f1c

Skrevet

I hver enkelt kommune finnes det forskjellige tiltak til mennesker med psykiske problemer eller rus problemer. Du burde lete litt på nettsiden til kommunen din så finner du nok noe. Her jeg bor har vi mange flotte tiltak som jeg har vært på et par ganger, men i samme situasjon som deg har jeg ekstremt sosial angst og holder meg heller til de trygge rammene jeg har ellers. :) Lykke til.

AnonymBruker
Skrevet

hvor gammel er du?

jeg sliter også, men får meg ikke til å oppsøke noen steder🙁

jeg er over 40, og har mange jeg kunne vært med, men ønsker å treffe litt mer likesinnede😌

Anonymkode: feaa1...5dc

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...