AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #1 Skrevet 18. juni 2018 Skal til London om noen dager, og lurer på hvordan man kommer seg til og fra flyplassen uten leiebil? Har prøvd og google meg fram til svar, men blir ikke særlig mye klokere. Flyet lander på Heathrow omtrent midt på dagen. Hva er tryggest og billigst? Noen med erfaringer? Anonymkode: cbaad...71f
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #2 Skrevet 18. juni 2018 Er tog fra flyplassen og inn til sentrum Den fra heathrow tror jeg heter Heathrowexpressen. Anonymkode: 049ba...312
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 https://www.heathrowexpress.com/?tid=WEXT12754&CMP=PSB090&utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=BrandSCAND&utm_term=heathrow express&gclid=CjwKCAjwsJ3ZBRBJEiwAtuvtlO3yVRSkS2cvNOXWf_Dxmh40xynqz0QRl1tnoVxql48T3I_kARP7uhoCC6wQAvD_BwE Anonymkode: 049ba...312
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Alle transportmåter er trygge og flyplassen er full av informasjon om de. Heathrow express er svindyrt, men tar kort tid. Jeg pleier å ta tuben, som bruker en time men koster mindre. Anonymkode: 0a306...f31 1
Kjetil E Skrevet 18. juni 2018 #5 Skrevet 18. juni 2018 5 timer siden, AnonymBruker skrev: Skal til London om noen dager, og lurer på hvordan man kommer seg til og fra flyplassen uten leiebil? Har prøvd og google meg fram til svar, men blir ikke særlig mye klokere. Flyet lander på Heathrow omtrent midt på dagen. Hva er tryggest og billigst? Noen med erfaringer? Anonymkode: cbaad...71f Heathrow express er raskest men som en annen skriver og svindyrt. Billigst er nok t-banen men bagasje på t-banen i London er ikke direkte og annbefale. Men det man derimot kan gjøre er og ta et tog som heter Heathrow Connect. Går til Paddington (Samme som expressen) men er langt billigere. Tar ikke så veldig mye lenger tid heller. Nå vet jeg ikke om du flyr med SAS eller BA. Flyr du med SAS så går du direkte til togstasjonen for Heathrow connect. Flyr du med BA tar du Heathrow express gratis til Heathrow central og bytter her over til Connect. 1
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #6 Skrevet 19. juni 2018 Reiser du fra Gatwich? Uansett veldig lett med tog derfra og inn til togstasjonene i sentrum. Hvilken stasjon skal du til i sentrum? Sentrum er stort. Fra Gatwich går det både flytogekspress og vanlig tog. Og det står alltid noen og hjelper til ved billettautomatene. Bare å spørre de om hjelp. Anonymkode: 83fe5...ff4
matrobot Skrevet 19. juni 2018 #7 Skrevet 19. juni 2018 Alle storbyer har stort sett tog fra flyplassen til sentrum. London har forøvrig 2(?) internasjonale flyplass - så det kan være lurt å sjekke hvor dere lander. Jeg bruker ofte Google Maps til å sjekke hvilket tog jeg skal ta.
Tøysejenta Skrevet 19. juni 2018 #8 Skrevet 19. juni 2018 Jeg tar alltid tuben Billig og greit, men ikke voldsomt behagelig med mye bagasje og mange mennesker. 1
Stina234 Skrevet 19. juni 2018 #9 Skrevet 19. juni 2018 Tuben (District Line) er det billigste men tar lang tid. Heatrow express til Paddington station tar 20 minutter og koster ca £22
Gjest Solsmil Skrevet 19. juni 2018 #10 Skrevet 19. juni 2018 16 minutter siden, AnonymBruker skrev: Reiser du fra Gatwich? Uansett veldig lett med tog derfra og inn til togstasjonene i sentrum. Hvilken stasjon skal du til i sentrum? Sentrum er stort. Fra Gatwich går det både flytogekspress og vanlig tog. Og det står alltid noen og hjelper til ved billettautomatene. Bare å spørre de om hjelp. Anonymkode: 83fe5...ff4 13 minutter siden, matrobot skrev: Alle storbyer har stort sett tog fra flyplassen til sentrum. London har forøvrig 2(?) internasjonale flyplass - så det kan være lurt å sjekke hvor dere lander. Jeg bruker ofte Google Maps til å sjekke hvilket tog jeg skal ta. Hun skriver at hun lander på Heathrow.. London har forøvrig fem internasjonale flyplssser, men de fleste fly fra Norge lander på Gatwick og Heathrow.
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #11 Skrevet 19. juni 2018 2 minutter siden, Stina234 skrev: Tuben (District Line) er det billigste men tar lang tid. Heatrow express til Paddington station tar 20 minutter og koster ca £22 Nei, ikke District men Piccadilly Line. TS, hvor skal du bo? Jeg anbefaler å sjekke tubekartet; om du bor i nærheten av en av stasjonene på Piccadilly Line vil jeg så absolutt anbefale tuben - utrolig praktisk å slippe å bytte fra tog til annen transport. (Om du derimot bor nær Paddington/Bayswater kan det være like greit å ta tog.) Jeg har sjelden opplevd problemer med bagasje på tuben fra Heathrow, da denne linjen starter ved Heathrow, og de fleste togene på denne linjen har dessuten ekstra bagasjeplass. Anonymkode: 56fc7...4fa 5
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2018 #12 Skrevet 19. juni 2018 Heathrow Express er raskt hvis man skal til Paddington, men hvis man egentlig skal et annet sted i London kan det gå like raskt eller raskere å ta T-banen. Det blir mye billigere også. Anonymkode: ddebb...d8b
Kjetil E Skrevet 19. juni 2018 #13 Skrevet 19. juni 2018 4 timer siden, matrobot skrev: Alle storbyer har stort sett tog fra flyplassen til sentrum. London har forøvrig 2(?) internasjonale flyplass - så det kan være lurt å sjekke hvor dere lander. Jeg bruker ofte Google Maps til å sjekke hvilket tog jeg skal ta. London har faktisk 5 internasjonale flyplasser hvorav 3 kan nåes direkte fra Norge. Og 1 kan nåes med 1 mellomlanding. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå