Gå til innhold

Hvordan slippe seg mer løs?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg er en kvinne på 28 og er gift med mannen min på 30. Han har høy sexlyst og vi liker det samme i sengen. Litt lett dominans.. 

Problemet mitt er at jeg ikke tør. Jeg vil, men jeg er veldig flau. Vi har gjort dette en del ganger før, men jeg blir veldig flau i ettertid og skammer meg veldig. Det gjør at jeg ikke lenger klarer å bli kåt når vi skal ha sex. Jeg klarer heller ikke snakke med ham om dette og nå har sex bare blitt plikt for meg. Jeg blir ikke i humøret, føler absolutt ingenting annet enn glede når det er over. Det verste er at hodet mitt foretrekker det slik (pga ingen flauhet i ettertid), men hjertet mitt sier at det ikke er riktig. Det skal ikke være slik. 

Jeg tør ikke slippe meg løs, han vil at jeg skal det, men jeg klarer ikke og jeg ser bare ned på meg selv om jeg gjør det. 

Jeg verken drikker eller røyker gress, da hadde sikkert problemet vært løst, men jeg tåler det ikke. 

Noen råd. ?

 

Anonymkode: 7294b...880

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva med å ta det opp med en sexolog?

Anonymkode: b9f13...98a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du drar med deg "flink pike" som du er oppdratt til inn på soverommet, som blir helt feil. Anbefaler terapeut 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hei. Jeg er en kvinne på 28 og er gift med mannen min på 30. Han har høy sexlyst og vi liker det samme i sengen. Litt lett dominans.. 

Problemet mitt er at jeg ikke tør. Jeg vil, men jeg er veldig flau. Vi har gjort dette en del ganger før, men jeg blir veldig flau i ettertid og skammer meg veldig. Det gjør at jeg ikke lenger klarer å bli kåt når vi skal ha sex. Jeg klarer heller ikke snakke med ham om dette og nå har sex bare blitt plikt for meg. Jeg blir ikke i humøret, føler absolutt ingenting annet enn glede når det er over. Det verste er at hodet mitt foretrekker det slik (pga ingen flauhet i ettertid), men hjertet mitt sier at det ikke er riktig. Det skal ikke være slik. 

Jeg tør ikke slippe meg løs, han vil at jeg skal det, men jeg klarer ikke og jeg ser bare ned på meg selv om jeg gjør det. 

Jeg verken drikker eller røyker gress, da hadde sikkert problemet vært løst, men jeg tåler det ikke. 

Noen råd. ?

 

Anonymkode: 7294b...880

Hvorfor er du flau og har det alltid vært sånn? Ble du flau i starten eller kun ved lett dominans?

Anonymkode: 5ccd1...729

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...