Gå til innhold

Spå meg


Nera

Anbefalte innlegg

Ser at det er flere slike innlegg, og jeg liker dem. Jeg er ei jente bor fortiden hjemme. Såp min fremtid. Hva slags jobb kommer jeg til å få? Barn, kjæreste? Hva slags spesielle ting vil skje om noen dager nå?(jeg vet ikke) Jeg har ikke lyst pp barn forresten, de synes jeg er irriterende. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 måneder senere...

Fortsetter under...

Her var det ikke mye hjelp å få. Ditt rop om hjelp fant jeg på side 10. Dette blir den siste tråden jeg gjenoppliver nå i kveld, så får vi se om den er liv laga.

Din fremtid er lysende. Du vil føle at din videregående opplæring / skole er et bomskudd til tider, men det du lærer og erfarer får du bruk for i ditt yrkesaktive liv. En periode vil du være butikkmedarbeider i en kleskjede av høy populæritet. Dette er også rik erfaring å ta med seg i din neste jobb som er i salgsbransjen. Nå kan du styre din arbeidstid veldig selvstendig og tjener godt på det. Du fatter etterhvert interesse for bedriftslære - hvordan man bygger opp en bedrift og blir med i et sammarbeidsprosjekt der du og din fremtidige faste partner er med på å bygge opp en reklamebedrift knyttet til sosiale medier. Du og din fremtidige partner finner etterhvert ut at det med barn slett ikke er så dumt. Men så viser det seg at dere ikke kan få barn sammen. Dette trigger den kjennskapen dere har til sosiale medier, og på en måte som jeg nå ikke klarer å se for meg bygger dere opp et nisjeforetak for å hjelpe ufrivillige barnløse. Denne metoden blir populær og den finner smutthull i den ellers så strenge norske lovgivningen. Når det har gått noen år, så tar du med din erfaring inn i en konsulentjobb på hjelpemiddelsentralen. Her hjelper du på profesjonelt vis mange foreldre med barn med utfordringer som har stanget hodet i NAV-veggen, på en overbevisende og nytenkende måte. Du har tro på alle mennesker med de utfordringene de har. Dette fører til en liten revolusjon i det offentlige hjelpeapparatet. Din virksomhet er med på å få kostnadsnivået på hjelpemidler ned på et akseptabelt nivå.

Privat får du og din fremtidige tre barn sammen. Disse barns blir en velsignelse for besteforeldrene og dere lever rike dager...timer når dere er sammen med dem. Det er din mann som står for matlagingen hjemme på hverdagene og du i helgene. Dere har et rikt og variert kosthold og i tillegg til deres prioritering på god søvn hver natt er dett med på å holde dere sammen som partnere på alle plan.

Ut over dette er det ikke mye mer jeg kan spå. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...