Gå til innhold

Tinder pics


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Sliter litt på tinder og klarer ikke selv å se hvilke bilder som er bra.  Hadde satt pris på litt hjelp.  Kan sende de på pm.

Mulig det bare er jeg som ikke har attraktiv nok, men skader jo ikke å spørre ette hjelp her.         

 

Anonymkode: 40d28...0df

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Legg inn 5-6 bilder av deg selv - og gjerne variert. Ikke kun selfie av ansiktet. Det er lurt å vise hva du gjør. Går du på tur, vis et bilde av deg som går på tur. Driver du med en sport - vis gjerne et bilde av deg som gjør det. Liker du å dra på kafe og drikke kaffe, vis det, osv... 

Jeg sveiper bort alle som kun tar selfiebilder av ansiktet. Enda verre uten tekst/info. Da vet jeg ingenting om dem og det gjør nesten umulig for meg å starte en samtale. Jeg kan kanskje hjelpe deg med bilder, men det blir kanskje kleint - for jeg er ikke vant til det :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Send gjerne på pm til meg. Jeg ergrer meg skikkelig over alle de dårlige bildene på tinder. 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

  • 4 uker senere...
På 18.6.2018 den 1.18, AnonymBruker skrev:

Sliter litt på tinder og klarer ikke selv å se hvilke bilder som er bra.  Hadde satt pris på litt hjelp.  Kan sende de på pm.

Mulig det bare er jeg som ikke har attraktiv nok, men skader jo ikke å spørre ette hjelp her.         

 

Anonymkode: 40d28...0df

Send i vei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...