AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Jeg har funnet meg en veldig ung elskerinne. Hun er 16 jeg er 40. Vi har det veldig fint når vi har sex. Jeg har sagt til hun at det er kun sex og det er hun innforstått med. Hun er jo lovlig så det skal ikke være noe problem. Men min bestevenninne er klar over det og liker det ikke. Hun er en god venninne og kommer ikke til å si noe, men nesten hver gang vi snakkes så får jeg kjeft av henne. Tror dere hun er sjalu eller bare at hun ikke syns at det er rett? Anonymkode: 7f8ce...6e4 1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Æsj. Sorry. Er det et vanlig mønster du har, å gå etter så unge? Er det tilfeldige, så er det liksom greit, men ellers, ugh. Anonymkode: 2376c...e0b 4
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #3 Skrevet 17. juni 2018 Ingen på 16 år vil ha en på 40+. Anonymkode: be745...aa1 16
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #4 Skrevet 17. juni 2018 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har funnet meg en veldig ung elskerinne. Hun er 16 jeg er 40. Vi har det veldig fint når vi har sex. Jeg har sagt til hun at det er kun sex og det er hun innforstått med. Hun er jo lovlig så det skal ikke være noe problem. Men min bestevenninne er klar over det og liker det ikke. Hun er en god venninne og kommer ikke til å si noe, men nesten hver gang vi snakkes så får jeg kjeft av henne. Tror dere hun er sjalu eller bare at hun ikke syns at det er rett? Anonymkode: 7f8ce...6e4 Ingen av delene. Jeg tror ikke hun finnes. Jeg tror ikke dette forholdet ditt finnes heller. Hvis alt hadde vært reelt hadde det ikke vært så enkelt. Du høres ut som teksten til en matteoppgave. Anonymkode: fa9e2...114 16
Gjest Alterego666 Skrevet 18. juni 2018 #6 Skrevet 18. juni 2018 Jeg ville aldri hatt en så ung partner, det er ingenting for meg. Du gir altfor lite kontelst til å spesifikt fordømme, men jeg kjenner jeg blir veldig skeptisk. M51.
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #7 Skrevet 18. juni 2018 Det er fordi du har sex med ett barn. Du er en mann på 40 år, som ønsker å ha sex med ett barn. Ja, hun er 16 år, og er lovlig, men det betyr ikke at det er greit. Og du har en enorm påvirkningskraft på denne jenten, kan fort få henne til å gjøre mye hun ikke vil, men som hun gjør fordi du er en godt voksen mann. Jeg er selv mor til en 16 år gammel datter, nå er hun oppdratt bra, og fått mye kjærlighet i oppveksten. Så hun synes menn på 40 år som prøver seg, er noen perverse griser. Men hadde hun startet ett seksuelt forhold med en 40 åring, skal jeg love deg at jeg hadde fått stoppet det raskt. Kan du ikke minste finne ei som har lov til å stemme, og drikke alkohol. Ikke gå etter barn. Anonymkode: 990ae...36d 17
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #8 Skrevet 18. juni 2018 Nice try. Du skriver som et barn, så da er du neppe en 40-åring som har seg med et barn. Anonymkode: 4d0aa...c35 7
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #9 Skrevet 18. juni 2018 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Det er fordi du har sex med ett barn. Du er en mann på 40 år, som ønsker å ha sex med ett barn. Ja, hun er 16 år, og er lovlig, men det betyr ikke at det er greit. Og du har en enorm påvirkningskraft på denne jenten, kan fort få henne til å gjøre mye hun ikke vil, men som hun gjør fordi du er en godt voksen mann. Jeg er selv mor til en 16 år gammel datter, nå er hun oppdratt bra, og fått mye kjærlighet i oppveksten. Så hun synes menn på 40 år som prøver seg, er noen perverse griser. Men hadde hun startet ett seksuelt forhold med en 40 åring, skal jeg love deg at jeg hadde fått stoppet det raskt. Kan du ikke minste finne ei som har lov til å stemme, og drikke alkohol. Ikke gå etter barn. Anonymkode: 990ae...36d Jeg gjør jo ikke noe galt, hun er tross alt 16 år og lovlig. Jeg har ikke tenkt å få henne til å gjøre noe hun ikke vil. Anonymkode: 7f8ce...6e4 3
Gjest GiftMann38 Skrevet 18. juni 2018 #10 Skrevet 18. juni 2018 Du ligger godt an til å bli kulturminister 😂
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #11 Skrevet 18. juni 2018 Kos deg sier jeg bare, hun er lovlig og sikkert deilig trang. Enjoy Anonymkode: b48c3...778 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #12 Skrevet 18. juni 2018 Hadde dette vært sant så utnytter du et svært ungt og naivt menneske...mange som har vært utsatt for overgrep fra voksne får traumer og sliter etterpå. Anonymkode: 897a4...376 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #13 Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker said: Kos deg sier jeg bare, hun er lovlig og sikkert deilig trang. Enjoy Anonymkode: b48c3...778 Tror du virkelig på ham? Dette er bare tull. Anonymkode: f6eac...7d9 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #14 Skrevet 18. juni 2018 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hadde dette vært sant så utnytter du et svært ungt og naivt menneske...mange som har vært utsatt for overgrep fra voksne får traumer og sliter etterpå. Anonymkode: 897a4...376 Jeg tror ikke et sekund på denne historien, men la oss leke at den er sann... Jenta er 16 og har dermed lov til å ha sex. Hvorfor kaller du det da er overgrep? Er det også et overgrep i dine øyne dersom begge er 16? Hvorfor ikke? Anonymkode: 33326...cac 2
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #15 Skrevet 18. juni 2018 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør jo ikke noe galt, hun er tross alt 16 år og lovlig. Jeg har ikke tenkt å få henne til å gjøre noe hun ikke vil. Anonymkode: 7f8ce...6e4 Lovlig? I følge norsk lov er det fritt fram, men hva med det moralske? Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Er det også et overgrep i dine øyne dersom begge er 16? Hvorfor ikke? Anonymkode: 33326...cac Nei, når begge er 16 er det ikke overgrep fordi da er de to som har sex like gamle. Det er eldre som utnytter unge personer som gjør at det er et overgrep at en 40-åring har sex med en 16-åring. Maktbalansen er for stor i favør av den eldre mannen. Anonymkode: 90820...85e 6
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #16 Skrevet 18. juni 2018 Jeg hadde sex med en på 35 når jeg var 16. Der og da så følte jeg at alt var bra. Men i ettertid når jeg nå har blitt voksen, så skjønner jeg jo at jeg ble brukt og utnyttet. Det er virkelig vondt og pinlig å tenke tilbake på. Skulle virkelig ønske jeg ikke var så dum og naiv. Trodde jeg betydde noe for han, men det gjorde jeg selvfølgelig ikke Din voksne venninne tenker litt lengre enn deg og din elskerinne. Det er kanskje ikke noe problem for deg, men det kan bli et problem for henne. Nå svarer jeg ordentlig, selv om du mest sannsynlig er et troll som drømmer. Anonymkode: ca359...9a3 9
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #17 Skrevet 18. juni 2018 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, når begge er 16 er det ikke overgrep fordi da er de to som har sex like gamle. Det er eldre som utnytter unge personer som gjør at det er et overgrep at en 40-åring har sex med en 16-åring. Maktbalansen er for stor i favør av den eldre mannen. Anonymkode: 90820...85e Ok, så du mener at det automatisk er utnytting dersom det er stor aldersforskjell. Har du noen mening om hvorfor eller er det bare noe du har bestemt deg for? Dessuten... Hvordan kan du si at en 16-åring ikke kan utnytte en jevnaldrende bare fordi de er like gamle?!? Anonymkode: 33326...cac 2
TinaChristina Skrevet 18. juni 2018 #18 Skrevet 18. juni 2018 Hun er ikke et barn, hun er over den seksuelle lavalder. Men hun er veldig ung, og i og med at hun har sex med en snart middelaldrende mann, vil jeg tro hun er enten emosjonelt ustabil, lar seg utnytte, blitt elsket for lite eller for mye i oppveksten. Hun tror kanskje at hun må ligge med noen for å bli likt. 4
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #19 Skrevet 18. juni 2018 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ok, så du mener at det automatisk er utnytting dersom det er stor aldersforskjell. Har du noen mening om hvorfor eller er det bare noe du har bestemt deg for? Dessuten... Hvordan kan du si at en 16-åring ikke kan utnytte en jevnaldrende bare fordi de er like gamle?!? Anonymkode: 33326...cac Eller at ikke en 16-åring kan utnytte en enkel 35-åring. Eller at ikke en 40-åring kan utnytte en 40-åring. Det er en del av livet, men vanskelig for noen å akseptere. Anonymkode: fa9e2...114 3
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #20 Skrevet 18. juni 2018 17 minutter siden, CaramelDevil skrev: Hun er ikke et barn, hun er over den seksuelle lavalder. Men hun er veldig ung, og i og med at hun har sex med en snart middelaldrende mann, vil jeg tro hun er enten emosjonelt ustabil, lar seg utnytte, blitt elsket for lite eller for mye i oppveksten. Hun tror kanskje at hun må ligge med noen for å bli likt. Så det må være noe galt med henne altså? Du ser det som helt utenkelig at hun er sunn og frisk på alle måter og vil dette selv? Anonymkode: 33326...cac 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå