AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #1 Skrevet 17. juni 2018 Spoiler Skal ta gastroskopi på tirsdag men har blitt syk. Har hatt feber hele helga og er veldig forkjøla. Noen som vet hvordan det blir å ta gastroskopi da? Har ikke sjans å puste gjennom nesa selv etter nesespray, vil helst ikke måtte bytte time. Anonymkode: 21f99...bd1
AnonymBruker Skrevet 17. juni 2018 #2 Skrevet 17. juni 2018 Da jeg tok gastroskopi pustet jeg med munnen. Trodde på forhånd at man «måtte» puste med nesa, men jeg syns det var bedre å puste med munnen. Går nok helt fint, skjønner at du ikke vil bytte time. Kan jo hende du er mindre tett om to dager også. Anonymkode: e6cc3...3dd 1
AnonymBruker Skrevet 18. juni 2018 #3 Skrevet 18. juni 2018 Jeg syntes også det var enklere å puste med munnen, jo mer jeg fokuserte på den pusten, jo mindre merket jeg slangen i halsen. Anonymkode: b74aa...395
GammelKaktus Skrevet 18. juni 2018 #4 Skrevet 18. juni 2018 Jeg pustet overhodet ikke med nesa, bare munnen. Det går nok greit selv om du er litt forkjølet, kroppen ordner opp av seg selv når du ligger der.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå