Gå til innhold

Madammen er sexfiksert


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Høres kanskje ut som et luksusproblem, men er litt lei. Jeg liker madammen, men hun fokuserer så mye på sex, og selv om jeg liker det vil jeg bli kjent med henne også. Gir uttrykk for at jeg liker personligheten hennes, men hun dreier det alltid inn på noe seksuelt. Har skrevet i dag at hun er alt jeg ser i en kvinne, og ønsker å høre mer om henne som person, og da fikk jeg ikke svar men en selfie med seksuell undertone.. Betyr dette at hun ikke er interessert i meg, annet enn i senga selvsagt? 

Anonymkode: 563f8...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hvor lenge har dere vært sammen? 

 

Anonymkode: f9bd7...1b0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Just now, AnonymBruker said:

Hvor lenge har dere vært sammen? 

 

Anonymkode: f9bd7...1b0

Ikke sammen, men datet hyppig i 3 mnd. 

Anonymkode: 563f8...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje ut som et luksusproblem, men er litt lei. Jeg liker madammen, men hun fokuserer så mye på sex, og selv om jeg liker det vil jeg bli kjent med henne også. Gir uttrykk for at jeg liker personligheten hennes, men hun dreier det alltid inn på noe seksuelt. Har skrevet i dag at hun er alt jeg ser i en kvinne, og ønsker å høre mer om henne som person, og da fikk jeg ikke svar men en selfie med seksuell undertone.. Betyr dette at hun ikke er interessert i meg, annet enn i senga selvsagt? 

Anonymkode: 563f8...01e

Haha er nesten som meg. Jeg har lett for å begynne å dreie tonen inn på noe sexuellt iblant. Men jeg er allikevel seriøs i mening. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 hour ago, Marina234 said:

Haha er nesten som meg. Jeg har lett for å begynne å dreie tonen inn på noe sexuellt iblant. Men jeg er allikevel seriøs i mening. 

Men det var godt å høre :) det hele startet med at jeg var seksuelt «aggressiv», og hun passiv, og nå har vi byttet roller. Gir henne komplimenter for sine mentale egenskaper, og hun svarer bare useriøst, tøyser og blir seksuell igjen. 

Anonymkode: 563f8...01e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke sammen, men datet hyppig i 3 mnd. 

Anonymkode: 563f8...01e

Da kan du ikke omtale henne som madammen. Det er noe man gjør etter noen års ekteskap. 

Anonymkode: 55b6a...95f

  • Liker 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Men det var godt å høre :) det hele startet med at jeg var seksuelt «aggressiv», og hun passiv, og nå har vi byttet roller. Gir henne komplimenter for sine mentale egenskaper, og hun svarer bare useriøst, tøyser og blir seksuell igjen. 

Anonymkode: 563f8...01e

Jeg er sånn selv.. Kan sikkert virke ganske useriøs, men jeg er seriøs  :) . Kjenner meg igjen!. Min kjæreste har en utrolig klengete kjæreste i meg 😄 

Endret av Marina234
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 hours ago, Marina234 said:

Jeg er sånn selv.. Kan sikkert virke ganske useriøs, men jeg er seriøs  :) . Kjenner meg igjen!. Min kjæreste har en utrolig klengete kjæreste i meg 😄 

Vi vet det! Stakkars nye kjæreste! 

Anonymkode: 9bd51...d6e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun er akkurat som meg i oppførsel, og jeg er bare ute etter sex :)

Anonymkode: 4df06...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Da kan du ikke omtale henne som madammen. Det er noe man gjør etter noen års ekteskap. 

Anonymkode: 55b6a...95f

Drit nå virkelig i det...pinnen ut av rumpa!

Anonymkode: 4df06...68f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dump henne ! Eneste rette å gjøre - iallfall min mening !!

Anonymkode: 539c2...598

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar folkens, tror dere har rett i at det er sex som er intensjonen hennes. 

Anonymkode: 563f8...01e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det kan hende at hun rett og slett er litt usikker/umoden og ikke liker samtaler som er for seriøse. Å dreie det over på sex er en måte å unngå hele spørsmålet på.

Anonymkode: ce2c0...0ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.6.2018 den 23.17, AnonymBruker skrev:

Høres kanskje ut som et luksusproblem, men er litt lei. Jeg liker madammen, men hun fokuserer så mye på sex, og selv om jeg liker det vil jeg bli kjent med henne også. Gir uttrykk for at jeg liker personligheten hennes, men hun dreier det alltid inn på noe seksuelt. Har skrevet i dag at hun er alt jeg ser i en kvinne, og ønsker å høre mer om henne som person, og da fikk jeg ikke svar men en selfie med seksuell undertone.. Betyr dette at hun ikke er interessert i meg, annet enn i senga selvsagt? 

Anonymkode: 563f8...01e

Hun virker usikker på seg selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.6.2018 den 9.06, AnonymBruker skrev:

Men det var godt å høre :) det hele startet med at jeg var seksuelt «aggressiv», og hun passiv, og nå har vi byttet roller. Gir henne komplimenter for sine mentale egenskaper, og hun svarer bare useriøst, tøyser og blir seksuell igjen. 

Anonymkode: 563f8...01e

De komplimentene funker for henne, tydeligvis. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Eller så er hun bare veldig kåt på deg? I begynnelsen av et forhold er man jo gjerne helt gale og vil ha sex hele tiden 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mysticgirl skrev:

Eller så er hun bare veldig kåt på deg? I begynnelsen av et forhold er man jo gjerne helt gale og vil ha sex hele tiden 

Det har med drifter å gjøre. Enig med deg. I starten så er det sånn. Det gror seg nok ofte til på en annen måte etterhvert. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom inn hit og les dette innlegget ditt om 15 år. 😉

Kan du ikke bare nyte den første tiden hvor man er konstant kåte på hverandre og aldri kan få nok? Dere har vel ikke dårlig tid? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må flire litt... Hadde TS vært kvinne så hadde tilbakemeldingene her vært helt annerledes. Dropp han, han vil bare ha sex, utnytte deg, kom deg videre osv. 😂

Anonymkode: e2ed7...414

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...