Gå til innhold

Smerter etter sex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har dere noen gang opplevd smerter en stund etter sex? Jeg hadde ganske røff sex igår og idag fikk jeg plutselig skikkelige smerter hvor jeg pleier og ha mensensmerter. 

Hva kan dette være?

Anonymkode: 4400b...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En gang fikk jeg akutt sterke smerter, slik du beskriver, etter sex. Ikke direkte menssmerter, men noe som kan ligne. 

Årsaken til dette var at penis hadde pennetrert hardt og langt inn, uten at jeg var våt lenger. Hehe, vi fomlet med å finne kondomen, og startet rett på etter den var på, derfor hadde vaginan min tatt kveld. Merket ingen forskjell der og da, først etterpå at smertene kom. 

Kan dette være tilfellet? 

Anonymkode: 08a8e...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

En gang fikk jeg akutt sterke smerter, slik du beskriver, etter sex. Ikke direkte menssmerter, men noe som kan ligne. 

Årsaken til dette var at penis hadde pennetrert hardt og langt inn, uten at jeg var våt lenger. Hehe, vi fomlet med å finne kondomen, og startet rett på etter den var på, derfor hadde vaginan min tatt kveld. Merket ingen forskjell der og da, først etterpå at smertene kom. 

Kan dette være tilfellet? 

Anonymkode: 08a8e...bb6

Ja, det virket veldig likt. Gikk det over eller måtte du på legevakten? 

Anonymkode: 4400b...65d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har dere noen gang opplevd smerter en stund etter sex? Jeg hadde ganske røff sex igår og idag fikk jeg plutselig skikkelige smerter hvor jeg pleier og ha mensensmerter. 

Hva kan dette være?

Anonymkode: 4400b...65d

Jeg har heldigvis ikke opplevd det selv, men jeg har hatt en noen partnere som hatt det slik , dessverre...   Det handlet ikke om røff sex eller ikke, men kraftig orgasme mellom eggløsning og mensen ( helst tett opp mot eller under mensen), og det ble også verre med spiral.  Kanskje ikke samme som du opplever, men det høres veldig likt ut i alle fall...  Om det er første gang du har fått det, med samme partner, og som du har holdt på med lenge, så har han vell kanskje bare truffet litt for "kjært" :vetikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis vi har sex i en stilling der han stanger mange ganger mot livmorhalsen, kan det være 'vondt-godt' mens vi holder på, men etterpå gå over i en dump, kvalmende smerte. Det går over etter noen timer. Obs:har aldri hatt blødninger ifølge med slike smerter, da ville jeg nok vært mer engstelig. 

Har også betydning hvor jeg er i syklusen, er jeg rundt eggløsning tåler jeg mindre før det gjør vondt. 

Anonymkode: 71fa8...961

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det gikk over :)  ved dyp penetrering kan man treffe livmoren, tror det var det som skjedde i mitt tilfelle, noe som kan skape smerter etterpå! 

Anonymkode: 08a8e...bb6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker å få det noen ganger ved litt røff sex.

Stanger han hardt nok inn føles det noen ganger ut som om jeg må kaste opp der og da, også går jeg og er kvalm og har litt vondt en stund etterpå - litt den samme følelsen som når man får en knyttneve i magen.

Ellers får jeg også veldig vondt etterpå hvis jeg ikke var kåt nok, kan også begynne å blø etterpå disse gangene. Da er det gjerne vondt i flere dager etterpå.

Endret av heipådegsann
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får det med jevne mellomrom. Ble sykt redd for at det var noe galt med meg, men som de nevner over det fordi man enten treffer livmoren eller ikke har varmet opp ordentlig. Jeg kjenner det ofte i sammenheng med at jeg kommer ganske hardt og lenge, da tror jeg at selve spenningen jeg får da også bidrar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...