Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Gjest Svimle

Hei Cons! Håper du gir oss rapport her etterhvert som du våkner til liv, er spent på hva du har opplevd! *hihi*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er også spent!!!!!

men du, de sier at det er mye billigere å sveise på hår i Strømstad. Jeg forsøker å få tak i tlf nr til ho som gjør det :sjarmor:

Kan sende deg en PM om jeg får det:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God morgen dere!

Hadde det helt topp i går ja, er sliten nå kan man si. Jeg og Lasse skal se film i sengen, men først må jeg jo gi dere et referat! :)

Ble hentet litt over ni av forlover. Fikk litt tid på å pakke med meg diverse ting.

Så dro vi til Fem Små Stuer hvor jeg fikk ryggmassasje og behandling med maske.

Veldig deilig! Hadde trengt litt massasje igjen nå da.... :ler:

Så gikk jeg og forlover ned til ett vann litt utenfor byen (søndagsengel vet godt hvor jeg mener tenker jeg... ;) ). Der ventet resten av venninnegjengen + mamma og svigermor med deilig frokost. Da vi var ferdige med maten begynte det å regne, så vi dro til mammas leilighet og tok oss litt vin.

Etter en times tid ble vi hentet og kjørt ut på "bondelandet". Vi stoppet på en gård og jeg fikk vite at vi skulle spille paintball!! På med utstyr, så ble vi kjørt på en henger inn i skogen. Kjempegøy å spille, men fy fader så vondt det gjør å bli truffet!! Har blåmerker på armene, kul på hodet og sår på brystet..... :ler:

Etter litt kriging pakket vi sammen tingene og dro over til en holme. Der var det langbord, grill, lavo og badestamp. Vi hev oss i stampen, men da begynte det å regne.. men vi ble sittende! Ble mye latter og drikking i den stampen gett!

Så ble det grilling. Deilig! Innimellom var det jo småoppgaver til meg. Måtte f.eks trekke lapper hvor det sto ting som "drikk tre slurker og fortell om din flaueste opplevelse".

Etter griling følte vi oss klare til å dra. Så vi ble hentet i en slags "party-maxitaxi" med sykt anlegg og glitter, blå lys osv... :ler: Sjåføren spilte wig wam pp full guffe og vi fikk oss alle en god latter,...

Vi dro hjem til forlover hvor vi først og fremst vasket og ordnet oss litt.

Senere ble det singstar, og jeg må innrømme at jeg ikke akkurat gjorde det så bra... :ler:

Vi lo og drakk.... måtte også åpne gaver som jeg måtte gjette. Klarte nesten alle!

Så fikk vi se en video hvos forlover hadde spurt Lasse mange spørsmål, de stoppet videoen under veis slik at jeg kunne svare også...hvis vi ikke svarte likt måtte jeg drikke en del..

Mange litt pinlige spørsmår, "favoritt-stilling" "flaueste sexopplevelse" osv... men også noen koselkig romantisk spørsmål... :) Vi svarte det meste likt faktisk!

Sånn i to-tiden dro noen av oss på byen. Det var ikke sååå morro for vi var så slitne at vi liksom ikke orket annet enn å sitte å glo... :ler:

Jeg møtte Lasse og så gikk vi hjem sammen...(langt å gå egentlig...glemmer det hver gang jeg drikker)..innom og kjøpte en burger selvfølgelig.. :roll:

Ja, det var dagen min..laaang dag...kom meg vel i seng sånn 5 i dag tidlig..

Men det er jo slik det skal være!Koset meg utrolig mye ihvertfall!

Nå skal jeg kose meg med gutten min!

Ps. hvis det er mye skrivefeil her så er det fordi jeg ble satt på noen grufulle tyrkise og hvite falske negler...vanskelig å skrive.... :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi hadde nok et ganske likt utdrikningslag, vi! Tror faktisk vi var på samme holme :) De driver med paintball også, de som leier ut holmen. Også fikk jeg jo massasje og maske på fem små stuer :) Byen er jo ikke så stor, da... Hørtes i allefall ut som om du hadde et skikkelig kult utdrikningslag!!! Dere får slappe av og kose dere med film i senga ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ÅÅÅÅÅÅÅ... Det utdrikkingslaget ditt høres koselig ut du:=) Sånn vil jeg også:=)

Kos deg masse i dag.. Ser jo ut til at finværet kommer også:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra utdrikningslag!!!! Det er vel herlig å ha en sånn dag å se tilbake på?!

Morsomt at de hadde intervjuet Lasse,synes jeg! Og bra at dere svarte nesten likt...... :ler: Fikk jo selv noen spm om min kjære og det gikk ikke såååå bra. Jentene begynte jo å lure på om jeg i det hele tatt kjente kjæresten min!!!! :hoho:

Ha en fortsatt bra søndag!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere!

Ja, hadde det helt topp på lørdag...men det er litt trist at det er over da...

Tror jammen helgen har gitt meg en liten forkjølelse...føler meg ikke helt på topp..

Men men, det var jo verdt det!

I morgen er det 1 mnd igjen til den store dagen!!!! :overrasket::overrasket:

Blir nok litt rart etter bryllupet...hva skal jeg sitte å dagdrømme om da? hva skal jeg planlegge? Kommer sikkert til å arrangere flere store selskaper bare for å ha noe å sette fingrene i... :ler:

Søren de stygge neglene sitter jo som støpt... får de ikke av jeg... :roll::ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ting jeg må få gjort denne uken:

*ordne morgengave til Lasse.

Tenkte jeg kunne får en gullsmed til å lage et smykke til han. Vil bruke en svart sten som en gang var i en ring som Lasse arvet av sin bestefar. Vet han hadde blitt veldig glad for det, den ringen betydde mye for han. Så kan jeg gravere noe fint bak på smykket.

*Bestemme meg for om jeg skal ha tiara eller ikke..må høre litt med frisøren og titte litt mer etter drømmetiaraen...

*Lage i stand musikklister som jeg kan brenne ut p cdr...

Noe særlig mer får jeg ikke ordnet før lønningen kommer...ganske blakk nå... :tristbla:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 mnd igjen!! :overrasket::overrasket:

Fikk litt panikk når jeg våknet og skjønte at det ikke er lenge til den store dagen.. så nå har jeg snakket med svigermor, og vi skal ut å handle undertøy på fredag.

Har også snakket med frisøren, og vi skal ha enda en prøvetime før den store dagen.

Puh! Merker at jeg jobber bedre under press....

Skal straks dra å ta sol... den lille fargen jeg hadde forsvant fort da regnet var her forige uke... :roll: Så nå må jeg nok ta sol jevnlig frem til bryllupet.

Men dere, vi har fått avtalt samtale med presten 10 dager før bryllupet, er ikke det litt seint??

Endret av cons
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er vanlig på vår kant av landet å ha møte med presten så nærme vielsen jeg.. Er noe slikt vi har fått forespeilet også.. Og jeg synes også det er litt sent!!

I dag regnert det i bøtter og spann.. Planen var å få solt meg litt i dag, men det blir som med deg... Velkommen til solarium!!

1 mnd igjen. Så gøy!!! Jeg stresser jeg også, men det er vel nesten 2 mnd igjen for oss...

:klappe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Brud2005

Hei!

Så utrolig flott utdr.lag du hadde! :-D

Takk for hilsen i dagboken min. Godt å bli husket på selv om jeg går inn i rekken som gift frue :roll: Snart er du også det! JOHO! :hoppe:

Masse å glede seg til fremover!!

Endret av Brud2005
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...