solisol Skrevet 7. juli 2005 #621 Del Skrevet 7. juli 2005 God helg vennen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 8. juli 2005 Forfatter #622 Del Skrevet 8. juli 2005 Puh! Så varmt det er!! Skal straks sette meg ut i solen og renske jordbærene vi plukket...skal fryse de ned.. Ellers skal jeg jobbe dobbelt opp i helgen.. Bil-treff-greier i helgen, så vi forventer fullt kjør og kaos på jobb... Så jeg klarer meg nok uten KG denne helgen... :cry: God helg alle sammen!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 8. juli 2005 #623 Del Skrevet 8. juli 2005 Puh! Så varmt det er!! Skal straks sette meg ut i solen og renske jordbærene vi plukket...skal fryse de ned.. Ellers skal jeg jobbe dobbelt opp i helgen.. Bil-treff-greier i helgen, så vi forventer fullt kjør og kaos på jobb... Så jeg klarer meg nok uten KG denne helgen... :cry: God helg alle sammen!! DEILIGE SOMMER!!! Endelig... Så flott at dere fikk med dere så mange kilo jordbær...du får bare passe på så du ikke spiser alle sammen der du sitter i sola, kan friste godt å tyvspise tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 #624 Del Skrevet 12. juli 2005 B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Principessa Skrevet 12. juli 2005 #625 Del Skrevet 12. juli 2005 bare innom med en sommerklem...sender du over noen jordgubbar?? :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 12. juli 2005 #626 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei å hå vennen Endelig var det på an igjen med nytt forum.. Litt uvant med disse nye smilyene hehe Ville bare gi deg en klem i sommer varmen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #627 Del Skrevet 12. juli 2005 Må innom med en klem i farta - guri malla, Østfold koker!!! B) Ha en strålende fin dag... :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #628 Del Skrevet 12. juli 2005 Hei! Takk for hilsener dere! Deilig å være tilbake på KG igjen... Her går alt som vanlig... selv om det koker...var vel oppe i 33grader i går, og ikke så mye kjøligere i dag akkurat... :D Har STERK mistanke om at det blir u.lag på meg til helgen...hadde jo mistanke fra før, og den har nå blitt forsterket.. Jeg og min forlover var innom polet i stad, og der møter vi en gammel bekjent.. Og stakkar han klarte å si: "jeg snakket med Katrine i går, hører det blir u.lag snart!"... heldigvis fikk jeg stoppet han før han sa noe mer... men han ble uansett knall rød når det gikk opp for han at jeg ikke skulle høre slikt... stakkar gutt... Ha en fin kveld dere!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 12. juli 2005 #629 Del Skrevet 12. juli 2005 Så spennende! Men det er jo "snart" om to helger også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 12. juli 2005 #630 Del Skrevet 12. juli 2005 *tjihi* Stakkar lille gutten...*s* Men så er det jo LITT godt å en anelse peiling da, så man ikke blir tatt heeelt på senga...til tross for at jeg sverget på at dersom jeg skulle drikkes ut igjen noen gang, så skal jeg IKKE vite det! Nei, nå skal jeg fortære nykokte krabber her - ha en fortreffelig sommerkveld! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 12. juli 2005 Forfatter #631 Del Skrevet 12. juli 2005 Så spennende! Men det er jo "snart" om to helger også da ← Sant det...men da har jeg jobbehelg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 12. juli 2005 #632 Del Skrevet 12. juli 2005 *hopper innom med hoppestaven min for å legge igjen en klem* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. juli 2005 #633 Del Skrevet 13. juli 2005 Spretter innom her med en god morgen klem. Kos deg i sommervarmen, og snart blir du kasnskje drukket ut.. moro Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #634 Del Skrevet 13. juli 2005 Takk for sommerklemmer dere!! Nå har jeg og Lasse sittet å gått gjennom kirkeprogram og kjøreplan for middagen..merker jeg blir skikkelig nervøs i magen min... :wub: Nå har plutselig Lasse fått for seg at vi skal ha 7 retter i stedet for 5!! :o Vet ikke helt om han får viljen sin enda... men det er så mye som han vil at folk skal smake på... Burde vel ha regna med det når jeg gifter meg med en kokk...Men det blir små retter i så fall..og en av rettene blir bare en "ganerenser", en slags sorbet med frisk alkohol i... hmm..tenke hardt nå... Ellers har jeg nesten bestemt meg for å holde tale... gruer meg allerede.. Bare jeg ikke begynner å hulke... Må sette meg ned å prøve å skrive noen ord ihvertfall... Ha en flott dag dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pasha Skrevet 13. juli 2005 #635 Del Skrevet 13. juli 2005 Finner på mye rart disse gutta våres du... men siden han er kokk vet han vel godt hva som passer og hva som blir for mye mat vel.. og er det are ganernsere så burde det vel gå bra med 7 retter,,, Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. juli 2005 #636 Del Skrevet 13. juli 2005 Kjempespennende med 7 retter!!! Det hadde jeg absolutt gått for (Fem er også mer spennende enn 3, da!) Så dere har kjøreplanen klar, ja! Det burde kanskje vi også hatt, som gifter oss om fire dager... Tror det går sin gang! Tøft hvis du holder tale! Vi hadde i utgangspunktet ikke tenkt til å ha taler i bryllupet (sære vi seh...), men nå blir det i hvertfall fem som vi vet om, i tillegg til sanger... det blir sang fra meg til sambo, er ikke ikke modig som deg, jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 13. juli 2005 Forfatter #637 Del Skrevet 13. juli 2005 (endret) Ok... da ser middagen slik ut akkurat nå: *Blåskjellsuppe med cons´s foccacia *Fløtekantareller (selvplukkede) på brushetta m/oliven, rødløk og feta. *Gazpacho. Kald og frisk tomatsuppe. *"Colonel", ganerenser, sitronsorbet med alkohol-shot. *Dyrefilet med spinat&potetkake. Rosmaringsky og appelsin&rødløksalat. *"flørtekrem" sjokoladekrem med appelsinfilet, coulis, kjeks og mynte. *Kypriotisk youghurtdessert med nøtter og honning. Serveres med hjemmelaget jordbærsaus. Vi kommer til å ha minst to røyke/tissepause i løpet av middagen. Og selvfølgelig noen taler og sanger i mellom slagene... Husk, det er SMÅ porsjoner, folk skal ikke dø av metthet.... Endret 13. juli 2005 av cons Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 13. juli 2005 #638 Del Skrevet 13. juli 2005 *sukk* Det hørtes helt fantastisk nydelig ut!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
solisol Skrevet 13. juli 2005 #639 Del Skrevet 13. juli 2005 Hei vennen :D oii det hørtes jo knall godt ut. Ble sulten nå.. Bør kanskje spise frokost snart Det er ikke lenge igjen for din del.. Er jo godt igang med juli.. Har du alt under kontroll, eller er det ting som mangler?? Satser på U- lag i helgen da.. Blir spennende å høre hva de har funnet på til deg. Ha en flott onsdag og kos deg i det fine været B) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Svimle Skrevet 13. juli 2005 #640 Del Skrevet 13. juli 2005 MMmmMMmm det hørtes nyyydelig ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå