Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Uffa seg...å våkne, for så og kaste opp er jo ikke noe kjekt! :trøste: God bedring da!

Veldig morsom idé med Lovehearts´ene - men det har jeg vel kanskje allerede påpekt!? :klø:

Skjønner tanken mtp. blomster og stive priser...ser for meg noe slikt selv nå. Men det aller aller viktigste er jo at det blir bra, over all forventning - at man får akkurat den buketten man vil ha! :wink: Og det må jo være helt kjempe at bryllupsreisen nå er betalt...da SKAL dere reise da jo! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei vennen :P

Håper du føler deg bedre nå?? Ikkje noe kjekt å spy nei :-?

Brudebukett er svin dyrt, men noe en ikke kan unnvære.. min koster 1900 så det var ikke så aller værst synes jeg..

Må forte meg på jobb nå, måtte bare innom for å gi deg en :klem: og ønske deg en god søndag.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Toria og Solisol....

Tror nok det skal gå greit med buketten... jeg vil ikke ha en annen ihvertfall, tror den vi har planlagt blir perfekt... men mamma ville gjerne hjelpe til å betale litt blomster da.... :) søte snille mamman min...

I dag må jeg gjøre :husarbeid:

Liksågreit, er dårlig vær her i dag...

Ha en fin dag dere!

:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånne snille mammaer og pappaer er veeeldig kjekt å ha når man skal feire bryllup altså! :-)

Du får kose deg med litt vask og husarbeid, så kommer kanskje solen utover dagen, skal jo bli pangsommer i hele landet fom. i kveld og til helgen! Visstnok...*bust*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei skatte-pusen min :P gjett om eg har savna vakre deg i helga!!!! nesten so å leva utan luft :cry: men her e eg,på besøk hjå deg :P trur eg må stjela lovehearts ideen din eg :evil: :ler: flinke jenta!! håpa du e friske nå!! så snille mamma du har :P

masse stooooore,go :klem: t deg,vennen :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åååå..så gode klemmer og hilsener jeg har fått av dere....Takk!

Godt å ha deg tilbake NurseBetty!!

Ikke noe nytt her..Skal ut med mamma i morgen og gjøre nok et forsøk på å finne de perfekte brudeskoene..

Tvi tvi...

:klem: til dere alle!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk dere! Håper jeg finner sko i morgen... :hoppe:

Tihi..min gode klassevenninne har fått innbydelse til utdrikningslaget mitt, og ho hadde veldig vanskelig for å holde på hemmelighetene..Hun fortalte ikke for mye altså, men nok til at jeg gleder meg som en liten unge.. :) Hun sa at jeg ikke kom til å bli særlig "driti ut", og at det var flere ting som jeg kom til å digge!! :danse:

Vel, ha en fin kveld dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Soon Mrs S

:vinke::klem: fra meg

Artig med hint om U.L :-)

Fikk også en liten hint idag, vet at noe er i gjære men fikk vite at jeg kommer til å kose meg godt den dagen :ler:. Ikke mye men nok til å bli litt roligere :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Klem tilbake til N.B og SMS :klem::)

Hei :-) fant du sko på onsdag?

Ja, fant sko..men nå vet jeg ikke hvor fornøyd jeg er. De ligger hos mamma, så jeg husker nesten ikke hvordan de ser ut...Må nok innrømme at jeg var så lei av å prøve sko at jeg til slutt sa meg fornøyd med noen bare for å bli ferdig... :oops:

Men skal prøve skoene til kjolen og øve på å gå i de...så får vi se..... :wink:

Ellers ikke så mye nytt..De fleste har kjøpt seg klær til bryllupet vårt da.. :) Koselig! Har fått se flere fine festkjoler... :)

Tror kanskje jeg skal ha u.lag den 16.juli....

Snakket nemlig med venninnen min i tlf. Jeg fortalte at jeg skulle be inn alle fra jobben på fest fredag den 15.

Da ble hun veldig stille og rar gett...begynte å snakke om noe annet som jeg ikke skjønte noe av... :klø: hmmm....mystisk? :ler:

Ha en fin dag dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

snille cons.. som hjelper meg med meny.. (og snille mannen hennes) :):):hoppe: :blomst_opp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spennende med u-lag altså... Jeg sitter bare her og kjenner at jeg blir helt ør når jeg tenker på at mitt er I MORGEN! :o :ler:

Kjekt at du fant sko, håper de passer til kjolen og at du blir helt fornøyd! :-)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ååå..du er så heldig som skal ha u.lag i morgen Toria!! Gleder meg skikkelig på dine vegne!! :klem:

Snille mamman min har vært i sverige og kjøpt litt musserende vin... Tenkte jeg og Lasse kunne prøvesmake litt ikveld og se om vinen passer til velkomstdrink!! :sikle::hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...