Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Klem tilbake til Izaria...

Hvordan har det gått med smykke-jakt!??

Ble ikke smykkejakt i går likevel gett.... :-( Måtte ut å kjøpe deler til bilen min som ikke vil gå lenger.... :roll:

Men i dag har Lasse lovet å være med ut å se på sko... Til han først og fremst da.. :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Puh! Nå har jeg vandret rundt i byen i mange timer...Først sammen med Lasse for å finne sko, så med mamma for å finne smykke...

Fant sko til Lasse. Spreke ivory-farget som matcher dressen og som var gode å gå i...prisen derimot... :oops: Men, men... Nå blir han ihvertfall gjennomført flott på den store dagen! :hjerter:

Men det var virkelig ikke lett å finn sko til meg.. Trodde det skulle gå ganske greit, siden det er så mye hvite sko i butikkene for tiden..men den gang ei.. Aller helst kunne jeg tenke meg å gå i helt flate søte småsko, men da snubler jeg nok i kjolen...

Fant noen jeg likte godt, men de var selvfølgelig utsolgt i min størrelse...

Smykke var heller ikke lett, når man ikke har kjolen på for å se... følte meg veeeldig kresen når jeg stadig syns at det ene var for lite, det andre for mye av det gode osv.. Men skal til Nordby og strømstad med mamma i morgen, så jeg håper på å finne noe der.... :wink:

Ha en fin kveld dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så kjedelig dere ikke fikk tid til smykker i går, og at det skal være så vanskelig å finne både det og sko...men jeg kjenner meg igjen, for å si det sånn! Det er alltid sånn når man virkelig trenger og skal ha noe, da finner man det ikke... :roll: Og som du skriver, finner man, ja, så er enten størrelsen feil eller det er ett eller annet problem! :tunge1:

Jaja, håper dere finner noe enda finere og bedre over hos søta bror imorgen da! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til på smykkejakt.....:=) Det er ikke lett....

Og så bra at skoene til mannen er funnet. Vi har også funnet sko til mannen, nå gjenstår det bare å kjøpe dem. (Men tror ikke det er noe problem...)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei dere! Takk for hilsen!

Jammen fant jeg smykke på Nordby gett... :sjarmor:

Ble et ganske enkelt et, som ser litt gammelt ut på en måte...(tror det vil passe til bården og snittet på kjolen min), i sølv med noen sånne liksom-diamanter og noen små ferskvannsperler... Veldig fornøyd ihvertfall!

I tillegg har jeg kjøpt inn lykter til å pynte med ute på festen... var maaaange fine lykter på Indiska... :wink:

Fant også noen lykter som er festet til en meterlang stang, slik at man kan stikke de ned i bakken. Tenkte vi kunne ha de ved inngangen til lokale. :)

Kommer snart sterkere tilbake jenter..Lasse klager litt på "KG-avhengigheten" min for tiden.... :oops:

Ha en flott kveld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I tillegg har jeg kjøpt inn lykter til å pynte med ute på festen... var maaaange fine lykter på Indiska... :wink:

Fant også noen lykter som er festet til en meterlang stang, slik at man kan stikke de ned i bakken. Tenkte vi kunne ha de ved inngangen til lokale. :)

Der har jeg tenkt å handle lykter også! Fikk reklame i posten i går :-) Kjempefint at du fant smykke også!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei vennen!!! så kjekt at du fekk handla :hoppe: har du bilde?? indiska...har dei nettsia? kosa deg vennen,savne deg :sjarmor::wink::klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I Sverige finner man alt.. Skal lete etter smykke på Nordby selv.. Hvor fant du ditt da????

Sånne lykter høres supert ut du:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig at dere besøker meg..selv om jeg har vært dårlig til å besøke dere i det siste... :oops:

Nursebetty:Skal prøve å finne et lignende smykke på nett, som du kan se...Digitalkameraet mitt er sykemeldt for tiden, så jeg får ikke tatt bilde av selve smykke...Indiska bør nok ha nettside, nå som det også fins i Oslo.. Skal sjekke!

Kose deg du også godjenta mi!

Miori:Kjøpte smykket i gullsmed-butikken i hovedetasjen på Nordby... De hadde ikke så veldig mye å velge mellom syns jeg, men fant tre smykker jeg likte godt og et jeg likte veeldig godt..:wink: Lykter er flott ja! Særlig nå når det er en del å velge mellom..i alle størrelser, farger og fasonger... :)

Vi har forresten ordnet en del med bordkortene også..har spraymalt boksene ihvertfall...Lurer litt på hvordan jeg skal gjøre det med navn da. Vet ikke helt om det blir så fint med sløyfe på likevel. Boksene er liksom litt "maskuline" og minimalistiske.. De er i sølv med svart marmorering..(høres sikkert ikke så fint ut, men ble faktisk ganske stilig)

Hmm..får nesten bare prøve mer frem...

Ha en flott kveld dere!! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått en liten ide til en ekstra-morgengave til Lasse... Han elsker lovehearts.. og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe noe her :hjerter:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Svimle
Har fått en liten ide til en ekstra-morgengave til Lasse... Han elsker lovehearts.. og da tenkte jeg at jeg kunne kjøpe noe her :hjerter:

Så originalt! Flott gave det da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åhhh,. husker Gollien ga meg loveharst, det var det første jeg fikk av han...han digger det, det er liksom kjærighetsgodter iet vårt! :hjerte:

Skikkelig originalt da!

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var en flott gave å gi... Den skal jeg huske på:=)

Skal til Nordby i dag jeg, skal jammen meg snike meg inn i den gullsmeden.. Mannen får vel hetta, men puh... Jeg må jo ha et smykke :sjarmor:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Her bestilte jeg bokseren sambo skal få i morgengave: http://www.myxwear.com/  :-) Ha en fin helg!

Tusen takk! :)

Har fått cirka-pris på blomstene nå....shit shit shit...

Brudebukett: 2300kr.... :oops: Litt mer enn jeg hadde regnet med...Resten var det ganske greie priser på, men tilsammen blir det likevel litt over 4000kr!

Hun skulle regne litt mer på det da, for hun skjønte at det ble litt mye for meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag syns jeg synd på meg selv...Våknet i dag tidlig og måtte gå rett på do for å spy.. Og sånn har det vært resten av dagen..Fikk heldigvis gå fra jobben tidlig...

Vel, vel...får trøste meg med litt KG da..

Er veldig nysgjerrig på utdrikningslaget mitt for tiden..har funnet ut at forloveren min har snakket med sjefen min. Men blir litt bekymra, for sjefen min har null kontroll på når jeg jobber og ikke jobber...det har jeg jo ikke selv en gang..Men hvis de får litt hjelp fra kollegaene mine så ordner det seg vel med en frihelg...

Gleder meg til jeg skal drikkes ut! *spent*

Ha en fin kveld dere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du er bedre blitt!

Kjempe fin idé med Loveheartsene, vurderer å stjele den altså! :wink:

"stjel" i vei du! Bare morro det... :wink:

Føler meg litt bedre i dag...bare litt uggen..Mamma trodde det kunne være noe jeg har spist..Mens de på jobben med en gang antok at jeg var gravid.. :ler:

Lasse var kokk i et bryllup i går. De hadde festen på gården sin. Hadde pyntet opp låven kjempefint sa han, med fint transparert stoff på veggene og hjertepynt.

Til middag grillet de et helt lam og hadde forskjellig tilbehør til. Høres veldig koselig ut.

Ellers betalte vi bryllupsreisen i går... :hoppe:

Gleder meg!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...