Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oj, så mange gode nattaklemmer jeg har fått! :)

Stoooor :klem: tilbake til dere godjentene!

dæven for ei dama!! ka du ska slanka deg for? du va nydelig i den kjolen!!!! :P teddy har rett:kvinnelige forma der dei ska ver :P:P:wink::ler:

:ler::ler: Du søte morsomme N.B... Du får meg alltids på godt humør! :wink:

I kveld skal vi på konsert. Forloveren til Lasse skal ha sommershow... Det blir morro! *prøve å ikke bruke mye penger på byen*....

Ha en kjempefin dag alle sammen!

Skrevet

I kveld skal vi på konsert. Forloveren til Lasse skal ha sommershow... Det blir morro! *prøve å ikke bruke mye penger på byen*....

Oi, nå ble jeg nysgjerrig... :-) Det må jo være en jeg vet hvem er, eller i det minste har hørt om... :wink:

Skrevet

wow.. så fine du var i kjolen din.. Kjempe nydelig :P

Ville bare ønske deg en riktig god helg.. :kose:

Skrevet

Hei alle sammen! Takk for hilsener!

Og takk for skryt av kjolen solisol... :)

Hadde det veldig morro på byn i går... Var i fin form for å si det sånn..... :wink:

Oi, nå ble jeg nysgjerrig... :-) Det må jo være en jeg vet hvem er, eller i det minste har hørt om... :wink:

Ja, mulig du vet hvem det er... Sier "sommaren er kort" deg noe? Det i går var liksom en intim-konsert versjon av dette..akkustisk og koselig..Ikke mye folk, nærmest bare venner og familie av de på scenen...

Veldig koselig!

Har fått strømpebåndet i dag!! Det gikk jammen fort!

Veldig fornøyd med det! :)

Ha en fin dag dere! :klem:

Skrevet

Så gøy med strømpebånd i posten! :wink:

...ikke minst bra at du er fornøyd - men de er jo så fine! *s*

Fikk ikke gitt deg noen nattaklem, men du kan få en ha-en-god-helg- :klem:

Skrevet

Hei vennen :)

Har du hatt en fin helg? Koss e været hos dere? her er det ingenting som minner om sol og sommer :roll:

men det kommer nok snart :-D

Ha en fin søndag :kose:

Skrevet

Ja, mulig du vet hvem det er... Sier "sommaren er kort" deg noe?

Ja, det gjør det :-) Ikke mer enn at jeg vet hvem personen er, kjenner han ikke eller noe sånt. Hørtes ut som en koselig konsert!!

Skrevet

Takk for hilsener dere!

Solisol: Her er været faktisk veldig bra... men jeg jobbet nattevakt i natt, så jeg har ikke fått med meg så mye av godværet... :Gjesp:

Ellers ikke så mye nytt.. Bortsett fra at det i dag er to mnd igjen til den store dagen!! :hoppe::hoppe:

Ha en fin søndag alle sammen!!

Gjest Principessa
Skrevet

hei cons! Først av alt : NYDELIG var du i kjolen din!

Også...ja, tenk bare TO måneder igjen nå...iiiiiiik!! :hoppe:

Skrevet

:klem: til Izaria-vennen..takk for kompliment... :)

Liten liste over ting som må gjøres:

-sko til brud og brudgom

-gjøre ferdig bordkort

-kjøpe resten av kubbelysa og lykter til å ha ute

-lage serviettringer

-samtale med toastmaster

-samtale med prest

-kjøpe undertøy

-smykke til brud

-finne ut hvem som vil og skal synge under festen

-lage menyer

-lage endelig bordplassering

-kjøpe inn resten av drikken

-bestemme pynt til bil

-tiara??

-brenne cd med musikk

I tillegg må begge ha nytt pass til bryllupsreisen..Skal prøve å ordne et av de nå snart, så ikke alle utgifter kommer samtidig...

Har jeg glemt noe da?

Skrevet
:hoppe::hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)
Skrevet
:hoppe::hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)

Så bra!! :hoppe:

Skrevet
Takk for hilsener dere!

Solisol: Her er været faktisk veldig bra... men jeg jobbet nattevakt i natt, så jeg har ikke fått med meg så mye av godværet... :Gjesp:

Ellers ikke så mye nytt.. Bortsett fra at det i dag er to mnd igjen til den store dagen!! :hoppe::hoppe:

Ha en fin søndag alle sammen!!

Tusen takk for den to-mnd-igjen- :klem: jeg fikk av deg!

Og så får jeg vel nesten gi deg en klem tilbake igjen, for det betyr jo at det i dag faktisk er UNDER 2 måneder igjen til deres dag!

:hoppe:

Skrevet
:hoppe:  :hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)

kjempebra!!!! :hoppe:

takk for hilsen,vennen :kose:

Skrevet

Takk for besøk dere!

Nå skal jeg straks dra å trene...deilig når man begynner å se resultater... :)

Forresten, så har lasse mest sannsynlig fått seg ny jobb! :) Han skal kjøpe opp en ferskvaredisk like ved der vi bor og drive den i samarbeid med ICA.. De skal utvide slik at det også blir catering. Tror det kan bli bra, selv om det nok blir mye jobb i førsten...

Vel, i morgen skal jeg ut å se på smykker tror jeg..

Har også kjøpt inn det vi trenger til bordkorta, så det er nok å henge fingrene i... :wink:

Ha en fin kveld alle sammen!

Skrevet
Takk for besøk dere!

Nå skal jeg straks dra å trene...deilig når man begynner å se resultater... :)  

Forresten, så har lasse mest sannsynlig fått seg ny jobb! :) Han skal kjøpe opp en ferskvaredisk like ved der vi bor og drive den i samarbeid med ICA.. De skal utvide slik at det også blir catering. Tror det kan bli bra, selv om det nok blir mye jobb i førsten...

Vel, i morgen skal jeg ut å se på smykker tror jeg..

Har også kjøpt inn det vi trenger til bordkorta, så det er nok å henge fingrene i... :wink:  

Ha en fin kveld alle sammen!

for ein kjekke dag du har foran deg i måro!!! :P

natti,vennen :klem: :klem2:

Skrevet

hei! håpe du finne nåken fine smykker :) e vel ikkje lett å finne smykker so ska matca skjønnheten din!!! :wink:

Skrevet
hei! håpe du finne nåken fine smykker :) e vel ikkje lett å finne smykker so ska matca skjønnheten din!!! :wink:

:ler: Så god du er.... Får meg på godt humør du vennen... :)

Skrevet

Hvordan har det gått med smykke-jakt!??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...