Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Oj, så mange gode nattaklemmer jeg har fått! :)

Stoooor :klem: tilbake til dere godjentene!

dæven for ei dama!! ka du ska slanka deg for? du va nydelig i den kjolen!!!! :P teddy har rett:kvinnelige forma der dei ska ver :P:P:wink::ler:

:ler::ler: Du søte morsomme N.B... Du får meg alltids på godt humør! :wink:

I kveld skal vi på konsert. Forloveren til Lasse skal ha sommershow... Det blir morro! *prøve å ikke bruke mye penger på byen*....

Ha en kjempefin dag alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I kveld skal vi på konsert. Forloveren til Lasse skal ha sommershow... Det blir morro! *prøve å ikke bruke mye penger på byen*....

Oi, nå ble jeg nysgjerrig... :-) Det må jo være en jeg vet hvem er, eller i det minste har hørt om... :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen! Takk for hilsener!

Og takk for skryt av kjolen solisol... :)

Hadde det veldig morro på byn i går... Var i fin form for å si det sånn..... :wink:

Oi, nå ble jeg nysgjerrig... :-) Det må jo være en jeg vet hvem er, eller i det minste har hørt om... :wink:

Ja, mulig du vet hvem det er... Sier "sommaren er kort" deg noe? Det i går var liksom en intim-konsert versjon av dette..akkustisk og koselig..Ikke mye folk, nærmest bare venner og familie av de på scenen...

Veldig koselig!

Har fått strømpebåndet i dag!! Det gikk jammen fort!

Veldig fornøyd med det! :)

Ha en fin dag dere! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så gøy med strømpebånd i posten! :wink:

...ikke minst bra at du er fornøyd - men de er jo så fine! *s*

Fikk ikke gitt deg noen nattaklem, men du kan få en ha-en-god-helg- :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei vennen :)

Har du hatt en fin helg? Koss e været hos dere? her er det ingenting som minner om sol og sommer :roll:

men det kommer nok snart :-D

Ha en fin søndag :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, mulig du vet hvem det er... Sier "sommaren er kort" deg noe?

Ja, det gjør det :-) Ikke mer enn at jeg vet hvem personen er, kjenner han ikke eller noe sånt. Hørtes ut som en koselig konsert!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener dere!

Solisol: Her er været faktisk veldig bra... men jeg jobbet nattevakt i natt, så jeg har ikke fått med meg så mye av godværet... :Gjesp:

Ellers ikke så mye nytt.. Bortsett fra at det i dag er to mnd igjen til den store dagen!! :hoppe::hoppe:

Ha en fin søndag alle sammen!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

hei cons! Først av alt : NYDELIG var du i kjolen din!

Også...ja, tenk bare TO måneder igjen nå...iiiiiiik!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:klem: til Izaria-vennen..takk for kompliment... :)

Liten liste over ting som må gjøres:

-sko til brud og brudgom

-gjøre ferdig bordkort

-kjøpe resten av kubbelysa og lykter til å ha ute

-lage serviettringer

-samtale med toastmaster

-samtale med prest

-kjøpe undertøy

-smykke til brud

-finne ut hvem som vil og skal synge under festen

-lage menyer

-lage endelig bordplassering

-kjøpe inn resten av drikken

-bestemme pynt til bil

-tiara??

-brenne cd med musikk

I tillegg må begge ha nytt pass til bryllupsreisen..Skal prøve å ordne et av de nå snart, så ikke alle utgifter kommer samtidig...

Har jeg glemt noe da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe::hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)

Så bra!! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsener dere!

Solisol: Her er været faktisk veldig bra... men jeg jobbet nattevakt i natt, så jeg har ikke fått med meg så mye av godværet... :Gjesp:

Ellers ikke så mye nytt.. Bortsett fra at det i dag er to mnd igjen til den store dagen!! :hoppe::hoppe:

Ha en fin søndag alle sammen!!

Tusen takk for den to-mnd-igjen- :klem: jeg fikk av deg!

Og så får jeg vel nesten gi deg en klem tilbake igjen, for det betyr jo at det i dag faktisk er UNDER 2 måneder igjen til deres dag!

:hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:hoppe:  :hoppe: Jippi! Vi skal ha han presten som vi likte så godt!! Hun jeg ringte til har bare sagt feil til meg...!! Så slapp vi å spørre om å bytte likevel... :)

kjempebra!!!! :hoppe:

takk for hilsen,vennen :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for besøk dere!

Nå skal jeg straks dra å trene...deilig når man begynner å se resultater... :)

Forresten, så har lasse mest sannsynlig fått seg ny jobb! :) Han skal kjøpe opp en ferskvaredisk like ved der vi bor og drive den i samarbeid med ICA.. De skal utvide slik at det også blir catering. Tror det kan bli bra, selv om det nok blir mye jobb i førsten...

Vel, i morgen skal jeg ut å se på smykker tror jeg..

Har også kjøpt inn det vi trenger til bordkorta, så det er nok å henge fingrene i... :wink:

Ha en fin kveld alle sammen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Takk for besøk dere!

Nå skal jeg straks dra å trene...deilig når man begynner å se resultater... :)  

Forresten, så har lasse mest sannsynlig fått seg ny jobb! :) Han skal kjøpe opp en ferskvaredisk like ved der vi bor og drive den i samarbeid med ICA.. De skal utvide slik at det også blir catering. Tror det kan bli bra, selv om det nok blir mye jobb i førsten...

Vel, i morgen skal jeg ut å se på smykker tror jeg..

Har også kjøpt inn det vi trenger til bordkorta, så det er nok å henge fingrene i... :wink:  

Ha en fin kveld alle sammen!

for ein kjekke dag du har foran deg i måro!!! :P

natti,vennen :klem: :klem2:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! håpe du finne nåken fine smykker :) e vel ikkje lett å finne smykker so ska matca skjønnheten din!!! :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei! håpe du finne nåken fine smykker :) e vel ikkje lett å finne smykker so ska matca skjønnheten din!!! :wink:

:ler: Så god du er.... Får meg på godt humør du vennen... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...