Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hmm..lagret bildene på C-delen av harddisken..men nå er de borte..søkte gjennom hele dataen, men de er ikke der....??? Må scanne de på nytt..... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
hmm..lagret bildene på C-delen av harddisken..men nå er de borte..søkte gjennom hele dataen' date=' men de er ikke der....??? Må scanne de på nytt..... :roll:[/quote']

Hvis du har lagret de på c disken så må jo de være der en plass. Har du kikket i den rette undermappen i C da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja..kikket gjennom alt..i tillegg til at dataen selv søkte gjennom alle mapper...men prøver igjen nå...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fant bildene til slutt...( det gikk når jeg søkte på filer og ikke bilder på dataen... :roll: ).. Men fikk ikke til å laste de opp.. dataen ventet vel og lenge, men så sto det bare "ingen bilder funnet" eller noe i den duren...Noen som kan hjelpe meg?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Får ikke til jeg... :grine:

Har prøvd å laste opp tre bilder..på det ene sto det at bildet ikke var akseptabelt..? De to andre vet jeg ikke hvor ble av..men har ingen bilder i albumet ihvertfall.... :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Koselig å ha deg her igjen NurseBetty! :)

Har ikke så mye planlagt for i dag...bortsett fra å rake i hagen... :-x Skal jobbe nattevakt i natt så jeg må prøve å slappe av litt også...Du da?

Okey...nå skal jeg prøve å få lagt ut bilder.... :)

ska på sein vakt i kveld,åsså ska eg pakka litt...eg mannen og jenta mi ska t stavanger på besøk t venninna t dattera mi...koselig :P kanskje da blir ein tur i kongeparken i helga og...

gler meg t bilder!! :hoppe:

ha ein fine vakt i natt då,lille venn :P

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S
Får ikke til jeg... :grine:

Har prøvd å laste opp tre bilder..på det ene sto det at bildet ikke var akseptabelt..? De to andre vet jeg ikke hvor ble av..men har ingen bilder i albumet ihvertfall.... :(

Du må antagelig endre størrelsen på fila som du laster til Kg albumet. Max er vel 80 pixler hvis det sier deg noe.

Dette kan du gjøre på et bilde program, endre størrelsen. Hvis bildet er for stort så vil ikke det gå gjennom her hvis du skjønner hva jeg mener... er så dårlig til å forklare

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Soon Mrs S

Send de til meg du så skal jeg ordne det for deg, sender de bare i retur til deg ettepå :-) . Mail adressen finner du på min profil :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke fått noen bilder enda frøken... har du fått sendt de? :sjenert:

Ja, har sendt de.....hmm..at det skal være så vanskelig det her.... :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror jaggu det ordnet seg jeg! :)

Her er bildene..men det tar vel litt tid før de er godkjent... :roll:

Tusen hjertelig takk til Soon Mrs S for all hjelp!!!!Du er en :rosaengel:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finner ikke noe bilder jeg...:grine:

??? jeg kommer ihvertfall til bildene hvis jeg trykker på linken min... men de er jo ikke godkjent enda da... :-x

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Gjest Soon Mrs S
Tror jaggu det ordnet seg jeg! :)

Her er bildene..men det tar vel litt tid før de er godkjent... :roll:

Tusen hjertelig takk til Soon Mrs S for all hjelp!!!!Du er en :rosaengel:

:bukke: Ikke noe å takke for

Jeg hjelper gjerne jeg vettu :klem:

Får jo ellers mye hjelp fra dere også men tips og råd og trøst når det er noe.

Gleder meg til bildene blir godkjent :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

??? jeg kommer ihvertfall til bildene hvis jeg trykker på linken min... men de er jo ikke godkjent enda da... :-x

Ååååå!?

Jeg få nemlig bare opp at denne brukere ikke har noen bilder jeg, heller ingen slik "photo upload approved" eller hva det nå pleier å stå! :(

Får bare prøve igjen da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå prøvde jeg linken som uregistrert gjest..og da kom ikke jeg til bildene heller... Men kanskje det ordner seg når bildene blir godkjent.... :klø:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...