Calla Skrevet 14. juni 2005 Forfatter #481 Del Skrevet 14. juni 2005 Nå har jeg vært å snakket med blomsterdama... Hun skjønte raskt hva jeg likte og ikke likte, og vi har nesten bestemt oss for brudebukett... Blir enkelt i hvitt og grønt, litt røft med stilig.. Først begynner hun med en tett dråpeformet bunt med limegrønne nelikker, så henger hun noen kvister e.l nedover (hengenes over og forbi bunten), i disse fester kanskje et par hvite orkideer. Så lar hun et par callalijer henge fra toppen og helt ned til bunnen. Bukketten blir ca.40cm lang og ganske smal, og ikke symetrisk (litt skjev helling nedover). For å gjøre den litt mer feminin fester hun noen hvite og lys rosa perler her og der.. Litt vanskelig å forklare, men tror det blir veldig stilig. Skal se i morgen om jeg finner noen bilder som minner om buketten.. Får prisoverslag en gang neste uke.. med brudebuketten, de derre greiene lasse og forloveren skal ha i jakken (husker ikke hva det heter.. ), to enkle buketter til kirken, bordoppsatser m/lån av vaser og små blomster til håret mitt... Håper ikke det svir alt for mye i lommeboken.... Ha en fin kveld dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #482 Del Skrevet 15. juni 2005 God morgen alle sammen! Nå har jeg overtalt lasse til å ringe prestekontoret og spørre om å bytte prest... Føler meg litt slem men... Tvi tvi! I ettermiddag skal jeg og Lasse dra og lage gaveliste på Galtung Interiør.(det var på tide)..greit å ha med Lasse for hadde jeg gått der alene hadde jeg nok skrevet opp alt jeg så av ting... Moren til forloveren min driver butikken så jeg får nok god hjelp fra henne også.. Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #483 Del Skrevet 15. juni 2005 God morgen Artig at du har bestilt buketten din nå, jeg har også gjort det og gleder meg sånn til jeg får den i hånda Buketten di høres kjempe fiiin ut orkideer er så fine blomster og calla også. Flink dere er med gavelista, hos oss så maser de omentrent hverdag på at vi må ordne den. Men vet rett og slett ikke hva vi skal ønske oss. Føler at vi har alt Ha en flott onsdag :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #484 Del Skrevet 15. juni 2005 God morgen Artig at du har bestilt buketten din nå, jeg har også gjort det og gleder meg sånn til jeg får den i hånda Buketten di høres kjempe fiiin ut orkideer er så fine blomster og calla også. Flink dere er med gavelista, hos oss så maser de omentrent hverdag på at vi må ordne den. Men vet rett og slett ikke hva vi skal ønske oss. Føler at vi har alt Ha en flott onsdag :-) God morgen til deg også! Ja, blir veldig morro å få buketten... har som sagt alltid blirr imponert av hun som skal lage den... Morsomt når man får super service og i tilegg merker at folk er kreative og flinke... Skjønner hva du mener med gavelisten.. vi har også slitt litt for å komme på noe vi ønsker oss.. Har mer enn nok av kjøkkenutstyr (lasse er jo kokk) og servise... Men på Galtung kan jeg jo ta med små ting også, som puter og lysestaker og slikt... Ellers hadde det vært fint å få penger, det kommer vi til å trenge nå som vi skal bygge på huset..(tegnet ferdig skissene på huset i går..blir så bra!!) Ha en fin dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #485 Del Skrevet 15. juni 2005 Det er så sant det med service og at de er kreative og flinke... når kjemien stemmer så er det lettere for oss. Vet da at jeg får den som jeg ville ha :-) Artig med hus, skulle gjerne hatt det selv. Bygge ut ja... da krysser jeg fingrene for at dokker får litt peng i gaver. Vi har lagt ut kontonr. på hjemmesiden vår og det har kommet inn noe der ja, men mest fra familien. Merker jo nå at venner jeg snakker med sier at pengegaver er ok, de har kommet til å ønske det selv. Har liste på Tilbords og Christiania men vi har jo fått nesten alt de de to listene i jula. Legger ut en liste hos Villeroy&Boch da de har Whisky glassene som sambo vil ha og de har også lysestaker og glassboller jeg vil ha. Åssen er det med kjolen? Fått den i hus eller? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #486 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja det er rart det med å ønske seg penger og legge ut gavelister..trodde liksom folk skulle syns det var litt kjipt, og kanskje til og med frekt..men alle spør jo etter gavelister, og flere vil gi penger.. Kjolen er hos mamma... Har prøvd den tre ganger etter jeg fikk den..og den blir finere for hver gang! Må bare finne en stroppløs bh som passer til og et fint smykke... Hva slags smykker skal du ha? Jeg tenker at et enkelt i sølv hadde passet best til kjolen min, men vanskelig å vite når man står der i butikken og kun kan se for seg kjolen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #487 Del Skrevet 15. juni 2005 åh... så du får prøve den omentrent når du vil du you lucky you :-) Smykke? Ja det var det..... har et som ble kjøpt sammen med diademet men skal ikke bruke den. Kjolen min er full av strass fremme at med smykke på så tar den alt for mye oppmerksomhet. Går bar det jeg Men skal finne noe enkle til ørene om ikke jeg låner noe fra mamma da eller finner noe i skrinet mitt Dra til butikken og finn deg et smykke og si at du vil ta den med hjem og se om den passer til kjolen. Får sikkert bytte den inn om det ikke passer likevel. Kanksje moren din har noe du kan låne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 #488 Del Skrevet 15. juni 2005 Bukett! Høres så flott ut - lekkert!!! Håper ikke prisen blir for gal jeg heller...er jo på bukettjakt selv fortiden, og synes det er interessant å høre hva andre betaler. Kjekt å vite hva som er ok og ikke! Finn bilde du, er så spent...selv om du jo forklarte godt og jeg ser den levende for meg! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #489 Del Skrevet 15. juni 2005 Ja, det burde jo ikke være noe problem å få med byttelapp på smykke...? Skal låne øredobber av mamma, men hun hadde ikke noe smykke som passet til... har jo litt tid på meg enda heldigvis... Skal prøve kjolen en gang til neste uke tror jeg... Se om den sitter enda bedre etter en uke med sunn kost..(man kan jo håpe.. ).. Den er jo ikke for trang nå heller, men kan likevel gå ned litt..den faller ikke av meg akkurat... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #490 Del Skrevet 15. juni 2005 Bukett! Høres så flott ut - lekkert!!! Håper ikke prisen blir for gal jeg heller...er jo på bukettjakt selv fortiden, og synes det er interessant å høre hva andre betaler. Kjekt å vite hva som er ok og ikke! Finn bilde du, er så spent...selv om du jo forklarte godt og jeg ser den levende for meg! :-) Okey..skal komme meg på bildejakt! Søndagsengel skal ha noen av de samme blomstene som meg i buketten og hun hadde fått en cirka-pris på 1200-1500kr(bestiller fra samme sted som meg).. blomsterdama sa i går at blomstene er 25% billigere her enn i oslo, det er vel der du har bestilt? Men det var vel de kalla-liljene som gjorde størst forskjell i prisen der tror jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 #491 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvilken kjole er det du skal ha igjen, cons? Du må bare unnskylde, men jeg klarer ikke huske alle jeg... :oops: Smykke bør fint kunne byttes uansett! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #492 Del Skrevet 15. juni 2005 Hvilken kjole er det du skal ha igjen, cons? Du må bare unnskylde, men jeg klarer ikke huske alle jeg... :oops: Smykke bør fint kunne byttes uansett! tja.. det var den hukommelsen min da... en eller annen venus kjole... har bilde av den ett eller annet sted her inne.. men ikveld skal jeg få hjelp til å scanne inn bilder av meg med kjolen.. så da får du se (selv om det er meget lite pene bilder..) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søndagsengel? Skrevet 15. juni 2005 #493 Del Skrevet 15. juni 2005 Gleder meg til å se bilder Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #494 Del Skrevet 15. juni 2005 Skal prøve å få til bildene i kveld...somle somle.. Først må jeg dra å trene... Har vært og ordnet gavelister da! En bitteliten liste på glassmagasinet og en laaaang liste på Galtung Interiør... :oops: Skrev opp alt fra puter, vaser og lamper til speil, kommoder og lysekrone.... Regner ikke akkurat med å få alt som står på den lista, men da har folk noe å velge i mellom ihvertfall! Trenger litt nytt interiør nå som vi skal bygge på huset...blir jo en del kvm å fylle ut.. (regnet på det i går og med leiligheten til mamma (67kvm) blir huset på over 270kvm :o Blir litt av en jobb med husvask da!) Ha en fin kveld dere! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TeddyToria Skrevet 15. juni 2005 #495 Del Skrevet 15. juni 2005 Ooooh, så spennende vennen! Er sikker på at bildene er mye finere enn hva du synes! Gleder meg!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jullan Skrevet 15. juni 2005 #496 Del Skrevet 15. juni 2005 Jeg òg gleder meg til bilder!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 15. juni 2005 Forfatter #497 Del Skrevet 15. juni 2005 Ok..nå har Lasse vist meg hvordan scanneren hans virker... MEN tør ikke scanne de nå når han er hjemme.. Dere må nok vente til i morgen..Lover at de kommer da! :blomst_opp: Men kanskje en av dere snille jentene mine kan hjelpe meg med å legge de ut i album hvis jeg ikke får det til selv? .... Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Soon Mrs S Skrevet 15. juni 2005 #498 Del Skrevet 15. juni 2005 Men kanskje en av dere snille jentene mine kan hjelpe meg med å legge de ut i album hvis jeg ikke får det til selv? .... Ha en flott kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nurseBetty Skrevet 16. juni 2005 #499 Del Skrevet 16. juni 2005 hei vennen!! så koselig da va å komma tebake og finna sånne søte spor itte deg koss går da m deg? nåken plana for dagen? håpa deg en din blir fine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Calla Skrevet 16. juni 2005 Forfatter #500 Del Skrevet 16. juni 2005 Hei dere! Nå har scannet bildene... de bærer veldig preg av en dårlig scanner...ser liksom veldig digitalt ut hvis dere skjønner... Men skal nå prøve å legge de ut... Koselig å ha deg her igjen NurseBetty! Har ikke så mye planlagt for i dag...bortsett fra å rake i hagen... :-x Skal jobbe nattevakt i natt så jeg må prøve å slappe av litt også...Du da? Okey...nå skal jeg prøve å få lagt ut bilder.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå