Gå til innhold

Cons' bryllupsdagbok

Calla

Anbefalte innlegg

Takk for hilsen fruen!! ;)

Godt at ikke alle bare forsvinner fra forumet med en gang bryllupet er over...vi trenger råd og tips vettu! :)

Nå har jeg mettet nesten hele nabolaget... Lagde en stor porsjon med Chili Con Carne til meg og lasse. Restene ga vi til naboene..Har nemlig et lite verksted som nabo, og de har hjulpet oss mye med bilene våre i det siste. Så nå fikk de seg litt manne-mat... :ler:

Tenkte jeg skulle ordne litt med musikk til bryllupsfesten nå. Hvor mange cd`r beregner dere andre??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

cd`er...

hmm hvor mange trenger man der egentlig?.... så langt har jeg ikke kommet enda.. men siden broren til sambo er dj..regner jeg med at han ordner det..

men det er kasnkje greit å ha en dels anger?..kjedlig dersom man spilelr samme sangen gang på gang..

og kasnkje litt forskjellig type musikk også

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Principessa

Hei cons...et skikkelig koneemne du! :)

Burde begynne å bli det jeg også... :rodme:

Og du...så herlig u-lag du hadde! Begynner å glede meg skikkelig til mitt nå!! :)

Ønsker deg en super dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for hilsener dere!! :klem:

Gjorde klart 40 sanger til brenning i går... men kommer nok til å laste ned litt mer.

Lasse ordner nok et par cdr fra sin data også. Bedre med for mye enn for lite!

Ellers kom jeg på at vi snart må ordne oss nye pass... Ikke sååå lenge til bryllupsreisen.. Noen som vet cirka ventetid på pass nå? Kan vel ikke være mer en et par uker?

Irriterer meg at det har blitt så dyrt for pass.. det blir jo 2000kr for oss to det!! :frustrert:

Ellers har Lasse blitt spurt om å være toastmaster i kameratens bryllup neste sommer.. :)

I tillegg skal han ha ansvar for maten... :overrasket: Må nok komme på en litt kreativ måte å løse det på... kan fort bli litt stress...

Nå må jeg straks gjøre litt husarbeid.....

Ha en fin dag!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trur at det er mellom 1-3 uker på pass. avhenig av hvor stor pågang det er på passkontoret.

Kjipe penger det ja. trenk at pass kan være så dyrt,

Både toastmaster og ansvar for mat kan kanskje bli litt mye stress ja, men er ikke han lasse en sånn supermann som fikser alt da? :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:vinke:

For et artig utdrikningslag!!! :hoppe:

I Oslo vet jeg pass kan ta inntil 4 uker, men det er jo bare og høre med de.

Ha en flott dag!

:klem:

PS - vi skal også ha samtale ca 1 uke før vielsen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Klem til Idahe og Lille My!!

Både toastmaster og ansvar for mat kan kanskje bli litt mye stress ja, men er ikke han lasse en sånn supermann som fikser alt da? :-)

:ler: Ja du har skjønt det ihvertfall... Han fikser det meste ja..Litt irriterende noen ganger at det fins mennesker som er flink til alt, når man selv er en liten kløne... :ler:

Men toastmaster og kokk kan vel bli i det meste laget for en hver person tror jeg. Men men, får håpe det ikke er så veeeldig mange gjester da.

Uff, jeg skulle ha kommet meg på trening... Merker det ikke er like lett nå når mamma er på ferie. Kjekt å være to,så kan man pushe på hverandre... Men skal jo løpe rundt på jobb ikveld da.. ;)

Ha en fin dag alle sammen! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt RÅTT at det er UNDER en måned til vi begge gifter oss...får nesten litt vondt i magen jeg...alle sommerfuglene flyr løpsk! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er helt RÅTT at det er UNDER en måned til vi begge gifter oss...får nesten litt vondt i magen jeg...alle sommerfuglene flyr løpsk! :ler:

Ja jeg vet!!! Føler at jeg stresser sinnsykt i hodet mitt, samtidig som jeg føler at jeg ikke får gjort noen ting!! :ler: Kommer til å gå fort fremover nå, jobber mye de neste ukene og brått kommer det bare til å være et par uker igjen... :overrasket: Gleder meg utrolig mye da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel litt i meste laget å både ha ansvar for maten og være toastmaster vel??? Ikke at jeg ikke tror at det går ann å klare det, men det kan fort bli litt vel mye......... (Bare min mening!!)

Synes du er så heldig som ikke har lang tid igejn til bryllup... Jeg stresser nå, og har fortsatt over 7 uker igjen..... :forvirret:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for hilsen Miori! Er sant som du sier..litt mye å fylle de to rollene og samtidig kunne ha det gøy som gjest... :roll: Men han får gjøre som han vil...

Skikkelig tråkig avslutning på kvelden.. En halvtime før jeg var ferdig på jobb oppdager vi at et slikt bærbar-dvd sett til bil har blitt stjålet... :frustrert:

Det skal jo strengt tatt ikke være mulig med tre stk på jobb og kamera over alt...

Så nå må jeg nok slite med en sint sjef i noen uker... Han blir jo sint hvis det mangler 50kr fra kassa, så flere tusen i minus er jo nesten katastrofe... :tristbla:

Bare håper at det viser seg på filmen at jeg var på bakrommet og styra når dette skjedde...(noe som slett ikke er sikkert....)

Vel, vel.. i morgen formiddag skal jeg og svigermor ut å handle undertøy til den store dagen... Gleder meg til det ihvertfall! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff..fikk mld av en kollega som sa at vi som var på jobb ikveld skulle spleise på tapet av tyveriet.... :tristbla: Der røyk det budsjettet.... Hvorfor måtte de stjele den dyreste varen vi har???!!!! I tillegg har jeg fått et mystisk utslett i ansiktet...

Nei, uff...skal ikke bry dere med dette...best å gå og legge seg og håpe på en fin dag i morgen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:overrasket::overrasket: Hva!?!!? Må dere betale for tyveriet? Trudde at det ble registret som svin jeg..??! I allefall dersom vi på jobben oppdager at noe har blitt stjålet fører vi det opp i en bok, og på varetellinga sjekker vi dette opp mot beholdningen,,og registrerr hvorfor det er feil på den tingen.

Kjipt er det i allefall med tyveri! :sur:

Men vet du hva?

Jeg har fått svar fra KIRKA!!!

:hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe::hoppe:

Så den 8 sep 2006 kl 14 00 blir jeg fru :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Takk for trøst Ida...Du er søt du! :) Det ordner seg nok.Ikke sikkert vi må betale for det, men hvis sjefen ser på videoopptaket at vi har fulgt dårlig med så kan det jo hende...

Jaja, jeg skal ikke på jobb før i morgen igjen, orker ikke bekymre meg for det i dag. ;)

Men vet du hva?

Jeg har fått svar fra KIRKA!!!

:hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:  :hoppe:

Så den 8 sep 2006 kl 14 00 blir jeg fru :)

Juhuuu!!!! :hoppe::hoppe: Så bra!!

Er vel deilig å ha en endelig og fast dato og klokkeslett på det hele..??

Morro!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cons, og takk for hilsen i dagboken min! :smilbla:

Så utrolig kjedelig at dere må betale for stjålet cd-spiller. Håper det ordner seg... :klem: Det er jo faktisk sånt som bare skjer av to til, uten at noen har så mye skyld (utenom de som gjorde det da...).

Driver forresten også og brenner cd-er for tiden. Har brent to til nå, men tenker å ha 5 til (lengde 30-45 min). Meningen er jo at folk skal slippe å skifte cd-hele tiden (at vi har vært dj-er på forhånd), men som du sier: bedre med for mye enn for lite...

Kos deg med planlegging! :klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei cons, og takk for hilsen i dagboken min!  :smilbla:

Så utrolig kjedelig at dere må betale for stjålet cd-spiller. Håper det ordner seg...  :klem: Det er jo faktisk sånt som bare skjer av to til, uten at noen har så mye skyld (utenom de som gjorde det da...).

Driver forresten også og brenner cd-er for tiden. Har brent to til nå, men tenker å ha 5 til (lengde 30-45 min). Meningen er jo at folk skal slippe å skifte cd-hele tiden (at vi har vært dj-er på forhånd), men som du sier: bedre med for mye enn for lite...

Kos deg med planlegging!  :klem:

:vinke:

Ja, tror nok det er best å pøse på med cdr.. hvis det er en sang folk liker godt kan man jo ta den med på flere cdr.. Bare man ikke må høre alle sangene om og om igjen...

Nå skal jeg dra å hente svigermor...Ut å handle undertøy!! :)

hmmm..lurer på hva jeg ender opp med. Vil kun ha bh oh truse under kjolen på dagen..(hater å gå med strømper osv...). Men på selve bryllupsnatten hadde det jo vært fint med litt ekstra stæsj... :sjarmor: Får se hva vi finner....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...